Mä en oikein tykkää siitä punnitus systeemistä, mikä usein neuvolassa on. Ajat on joka kerta erit, eka saattaa olla aamulla klo 8 ja seuraava aika yhtäkkiä vaikka klo 15. Tottakai se paino on sitten radikaalistikkin noussut kun olet ehtinyt syödä sen toisen kerran jo suuren osan päivän aterioista vs klo 8 aamulla kun kaikki eivät ole vielä aamupalaakaan ehtineet nauttia.
Siksi meinaan välittää piupaut tällä kertaa terkkarin mielipiteestä painon suhteen, mikäli hän ei ota huomioon itse suorittamaani punnitusta; joka aamu heti noustuani vessakäynnin jälkeen alusvaatteisillani. Tällä tavoin huomaa myös, että kehon paino saattaa vaihdella välillä monta sataa grammaa, mikä ei automaattisesti viittaa lihomiseen.
Siksi meinaan välittää piupaut tällä kertaa terkkarin mielipiteestä painon suhteen, mikäli hän ei ota huomioon itse suorittamaani punnitusta; joka aamu heti noustuani vessakäynnin jälkeen alusvaatteisillani. Tällä tavoin huomaa myös, että kehon paino saattaa vaihdella välillä monta sataa grammaa, mikä ei automaattisesti viittaa lihomiseen.