Joo, mäkin allekirjoitan tuon numeroiden tihrustamisen. Esikoista odotellessa terkka oli tosi asiallinen ja mukava. Painoa tuli melkein se 20 kiloa ja viimeisellä neuvolakäynnillä toteskin, että mihin hittoon sulla se kilomäärä on oikein tullut kun mikään muu ei ole kasvanut kuin maha. :) Sama juttu oli mun äidillä, sillekin tuli suunnilleen sama määrä raskauskiloja ja oli kanssa aikamoinen vatsa. Molemmat sitten jätettiinkin melkein koko painomäärä sinne synnärille. Eli on se vaan niin yksilöllistä. Myös mun painoa vahdattiin silmä kovana, kun olin vauva. Olin kuulemma aaaaaaaivan liian laiha ja itse kun katson kuviani, niin ihan normivauvalta kyllä näytän. Mutta äitiparkaa hiillostettiin joka kerta neuvolassa ja hän sanoikin, että ei olisi millään enää halunnut mennä koko neuvolaan, kun joka kerta syyllistettiin, että nälässäkö lastasi oikein pidät mitä.
Mulla tulee painoa näköjään aika samaan tahtiin kuin esikoisestakin. Vaikka on tollainen melkein 10 kilon käsipainokin jatkuvasti matkassa. ;) Painoa tullut siis ekasta neuvolakäynnistä noin 6 kg. Mutta mitään laihduttamista tai muutenkaan syömisen rajoittamista en kyllä ees mieti. Niitä kiloja ehtii kyllä pudotella sitten marraskuusta alkaen! :)