Minulla esikoisen kanssa neuvolan jälkitarkastus oli lähinnä vitsi. Kesti sen 5 min, ja katsottiin vain ylimalkaisesti ja se oli siinä. Muutenkin neuvolan tietotaito synnytyksestä palautumiseen tuntuu olevan vain parin lappusen varassa. Minulla on monta fysioterapeutti/hieroja-ystävää ja tanssin, joten kehon tuntemus minulla ja lähipiirissä on yleistä parempi. Jos yhtään mietityttää, niin suosittelen ihan ajan varaamista asiasta tietävälle fysioterapeutille. Raskaus on todella iso muutos keholle, joten sen palautuminenkin kestää. Alun harjoitukset ovat todella pieniä ja kevyitä, ja tärkeintä on saada yhteys lantion ja vatsan seudun syviin lihaksiin ja saada ne aktivoitua raskauden jälkeen. Enempää en itsekään osaa sanoa, vaan aion käydä juttelemassa fyssarin kanssa omasta tilanteestani synnytyksen jälkeen.
kilo niin ollaan kaks kiloo nii ollaa lähtöpainos...sit vielä kiinteytystä kun kroppa sallii...
jotenkin ruokahalu on hävinny kokonaan ja pakko vaan liikkua koko ajan, siis lenkkeillä,ei sen radikaalimpaa. Normalisoituukohan tää tästä?
oon yrittäny pitää syömisen aisoissa, välin tekee kyl vaikeeta kun tuntuu et pyörtyy..vaikka syön ihan kunnolla
kova pelko on et paino alkaa nousee jos alan syömään halujeni mukaan..