Painon ja kehon muutokset

Mulla ei oo paino noussu kolmeen viikkoon käytännössä ollenkaan vaikka ns. loppusuoralla mennään (+10kg, 36+0). Bebe kuitenkin vähän sf keskikäyrän yläpuolella, joten en jaksa huolestua. Suurin syyllinen varmaan flunssa ja närästys, mut myös se, etten oikeen jaksa näin mammalomalla laittaa itselle riittävästi kunnon ruokaa..
 
Painoa tullut nyt noin +10kg, mutta sf-mitta ihan hurjissa lukemissa (35cm) viikolla 35. Saa nähdä mikä jässikkä tulossa...
 
Itelläni välillä pomppas sf käyrä yläkäyrän ylitteki kerran..neuvolassa sanovat että paljon vaikuttaa muksun asento siihen että voi antaa hurjia lukemia..
 
Täällä ollaan menty "ylärimalla" kokoajan :D onneks kohta on se kokoarvio.. :)
 
Mulla olis lääkärille aika torstaina joten ehkäpä sillon taas mittaillaan ja arvaillaan minkä kokonen meän tytsy on.
 
Mulla huomenna neuvola. Saapa nähä mitä lukemia siellä vaaka näyttää. Kotivaa'an mukaan 2 viikossa ois tullu vaan 400g painoa lisää mutta neuvolan vaaka tunnetusti näyttää aina enemmän vaatteet päällä ja just syöneenä :O
 
Nuo Neuvoloiden vaa'at on kyl jänniä =) me ollaankin sovittu että punnitsen kotona niin tulee punnittua aina aamulla eikä just lounaan jälkeen.. saatan päästä tuohon maagiseen 20kg ku onhan täs viel viikkoja jäljellä =)
 
Nuo Neuvoloiden vaa'at on kyl jänniä =) me ollaankin sovittu että punnitsen kotona niin tulee punnittua aina aamulla eikä just lounaan jälkeen.. saatan päästä tuohon maagiseen 20kg ku onhan täs viel viikkoja jäljellä =)
Sama! Punnitus kotona - ja varmaan myös se 20 tulee täyteen (nyt 17) ellei ylikin.

37+4
 
Mulla ei ole vaakaa kotona ollenkaan joten töissä kävin vaa'alla mutta nyt näin kotona ollessa en tiä yhtään. :facepalm: Varmasti noussu kilon tai pari mutta toivottavasti ei ihan hurjasti.. Kätilö ei ole punninnu kuin sillon ihan eka kerralla jollon olin jo laihtunu sen 4kg lähtöpainosta.
 
Hmm. Mulla on viimeisen viiden viikon aikana noussu paino vain kilon ja yhteensäkin vain kohtuulliset 10,5kg. Minä taidan kuulua näihin "poikkeuksiin", joilla paino nousee nopeasti raskauden alussa ja hidastuu loppua kohden. Alle kolme viikkoa laskettuun aikaan!
 
Mulla 33+5 ja on se 16 kasassa =)

Täällä 34+3 ja +16kg :wacky:

Töissä eilen sano mulle, että mä oon yhtä mahaa, niitten mielestä muualle ei oo kiloja mennyt ollenkaan. :grin
Jalkojen turvotus nyt varmaan vähän vaikuttaa kanssa tuohon
 
Poks 6kg :eek: ja rv 34... Mitenkäs se nyt noin pomppas:/ jalat kyllä kerännyt aikamoisen määrän vettä itseensä ja tuntuuvat kamalan painavilta...
Mulle kyllä ihmiset sanonut että mä kuihduin pois, jos ei mahaa kato... eli kaipa se kaikki on raaja turvotusta ja bebeä:wink en ole siis huolissani painon kertymästä tulee mikä tulee ja lähtee mikä lähtee... töitä kyllä saa tehä ihan pirusti että saa kroppaan lisää lihasta ja itsensä taas kuntoon! Mä en oo edes lenkillä käynyt sitten ekan kolmanneksen... vaan arkista hyötyliikuntaa!
 
Eilen lääkärineuvola (35+5) ja +16 kg mittarissa. Saa nähdä ehtiikö enää tulla yhtä paljo ku esikosta eli 22 kg. Jos lasketun ajan yli menee, niin ehkä sitten...
 
Mää oon aina ajatellut,et sit jos joskus oon raskaana niin en päästä itteeni paisumaan niinkun pullataikina... No, eilen oli neuvola ja painoa tullut +15kg... vähän vituttaa, mutta ei auta ajatella muuta, ku että vauvan vuoksi tää paino on tullut ja se laihdutusprojekti alkaa sit beben synnyttyä... Jotenki outo, ku peilistä kahtoo niin ei vaan uskos,että sitä painoa on niin paljon kertyny(ehkä ku oon tämmöne tasapaksu pötkylä,muumi :D), mutta vaaka ei valehtele.. :rolleyes:
Rv38+1.
 
Mikähän juttu tää on?!? Sähköpostiin tulee jatkuval syötöl tarjouksii kaikist laihdutus-jutuista! =) hupaisaa kun ajattelee ajankohtaa, mistä ne nyt keksi niitä alkaa laittelee vai liekö kevät aina sesonkia... XD
 
Miuq mulla tulee tonne someen mainoksia hallitusta painonnoususta raskausaikana.. too late +22kg jo kerätty ja 35+1 menossa :D
 
Takaisin
Top