Painoarviot

Täällä oli painoarvio koko ajan että tulee pieni vauva että kasvaa alakäyrää ja muutenkin vaikuttaa todella pieneltä mutta uloshan sieltä tuli 3548g tyttö, että kaikkeen ei kannata luottaa. Epäilivät koko ajan että alle kolme kiloinen on

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
No niin, kasvukontrollissa käyty eilen ja vauva on kasvanut 300g!! :gen014 Eli annetaan kasvaa rauhassa ainakin rv 40+6 asti, jolloin yliaikaiskontrollissa taas ihmetellään, että mitäs sitten. Hoitaja kyllä huikkasi käyriltä lähtiessä, että saa tänne aikaisemminkin tulla. :D Mutta miten mä en jaksa uskoa, että tää itekseen lähtis tulemaan, vaikka tosi alhaalla jo onkin...
 
Meidän elefanttilapsi vaikuttaakin ihan tavallisen kokoiselta. :)
Käytiin tänään äitipolilla tarkastuksessa ja lääkräin arvio oli 3900g. Viikkoja on nyt 41+5. Ei siis sittenkään yli 4,5 kiloista, kuten kesällä veikkasivat. Kivempi näin.
 
Huhhuh, katsotaan kuinka paljon tuo meidän beibi painaa.. Painoarvio kun on ollut 3,5kg parisen viikkoa sitten!
 
No NYT on meilläkin painoarvio, kun käytiin synnärillä näytillä mun päänsäryn ja oksentamisen takia. Semmonen nelikiloinen pötkylä sieltä pitäs jaksaa pusertaa, kun sen aika on. :eek:
 
Meni muuten meillä puoli kiloa yläkanttiin painoarvio! :D kun vauva olikin vain 2950g syntyessään.
 
Meillä oli painoarvio sunnuntaina ultralla ja käsiarviolla 3900g ja keskiviikkona syntyi 4152g. Ihan hyvin kohdallaan mun mielestä. Synnytyksessä mukana ollut kätilö arvioi vähän yli nelikiloiseksi juuri ennen synnytystä.
 
oiskohan meillä ollu arvio 3800g ja syntyessään 39+4 painoa oli 3940g, et aika lähelle.
 
Meillä meni painoarvio aika lailla nappiin. Nelikiloista lupasivat ja sellainen tuli. :)
 
Meille sanottiin painoarvioksi 3800g, tyttö syntyi 39+2 ja painoi 3750g eli aika tarkka arvio!
 
Mulla oli painoarvio käynnistyspäivänä 3100 g, poika syntyi seuraavana aamuna sektiolla 2885 g:n painoisena.
 
Takaisin
Top