LillaE ja muut normaalipainoiset painon nousua miettivät: Mulla oli esikoista odottaessa BMI 22 ja ekan 20 rv:n aikana paino nousi sellaset 5kg. Puolivälin jälkeen homma lähti ihan täysin lapasesta, vaikka söin ja liikuin ihan samalla tavalla. Alko kertyä painoa kilo per viikko Synnytykseen lähtiessä painoa oli kertynyt 22kg. Mulla oli ihan järkky turvotus ja nestettä oli monen monta kiloa. Painosta puolet tippu jo sairaalassa, mutta kyllä sitä silti sellanen 10kg jäi. Mulla imetys ei tiputtanut painoa grammaakaan, mutta toisaalta paino ei myöskään noussut vaikka kuinka oisin syönyt. Mun paino lähti tippumaan, kun imetyskerrat harveni. Kun esikoinen oli vuoden ja kävi tissillä enää kerran päivässä niin paino oli about raskautta edeltävässä painossa. Mitään erityisiä dieettejä en pitänyt, vaan söin ihan normaalisti ja liikuin normaalisti. Rankinta oli, kun omat vanhat housut ei menny jalkaan ja jouduin ostaa väliaikaiset farkut, että oli edes jotain päälle pantavaa. Nyt ne farkut on kaapissa, kun ovat niin isot, että ei pysyis millään jalassa. Katotaan, tuleeko niille taas loppuvuodesta käyttöä
Nyt tän toisen raskauden kanssa painoa ei ole vielä kertynyt, mutta joulumässäilyistä jäi pari kiloa ja ekassa nevolassa BMI oli 23. En kyllä omista vaakaakaan Saa nähdä, miten naisen käy tällä toisella kierroksella
Nyt tän toisen raskauden kanssa painoa ei ole vielä kertynyt, mutta joulumässäilyistä jäi pari kiloa ja ekassa nevolassa BMI oli 23. En kyllä omista vaakaakaan Saa nähdä, miten naisen käy tällä toisella kierroksella