Pahoinvointia?

WIPPII! Voiko tää olla..voiko tää olla totta?? Että etominen alkaisi pikkuhiljaa helpottamaan. Tänään ku heräsin ei ollut minkäänlaisia oloja. Olispa huippua jos vihdoin hellittäisi. Pystyisi hyvin vetämään mahan täyteen jouluruokia ja kasvattaan turvotusta :p. Hyvää (ja pahaolotonta) joulun aikaa kaikille :Heartred.

Mullahan tuli 5+1-6+1 sellaista ruskeaa limaa (=vanhaa verta) ja se kans pelästytti. Just ennen varhaisultraa kuitenkin loppui ja lääkäri sanoikin, että kyllähän alkuraskaudessa kaikenlaisia vuotoja esiintyy. Mutta ei se tietty mukavaa ollut ja koko ajan tietty oli huoli et voimistuuko se siitä.

Kiva, et sullakin Diku vuotelu rauhoittunut.

Mä taustailen lukemalla aina hieman, mut tää olo kaartaa aina kehnompaan kun alan zoomaileen enemmän luuria. Hienoa, et Dikulla kaiken pitis olla kunnossa, se piti erikseen tulla sanomaan.

Hyvää joulua kaikille!

Muokattu viimeksi:
Täällä ei vielä mutään huonoa oloa ole, saas nähdä tuleekokaan. Tosin nyt vasta rv5+5 joten ehtiihän se vielä alkaa.. :p

Vähän liian optimistista oli toi ilo tosta mun eilisestä hyvästä olosta..tämä päivä mennyt taas maatessa:sick006..ja huomenna tulee vieraita...pitäis vissiin pikku hiljaa tänään jo kattaa pöytä ja kaikkee muuta pientä, ettei tarvi koko aamua viuhtoa ja olla sit ihan kanttu vei ku porukkaa tulee.

Täällä eilen ja tänään on ollut vähän helpompia päiviä. Pieni kuvotus on ollut iltaisin, mutta ei mitään hirvittävän pahaa. Pakko on sitten ollut syödä itselleen joulupöydästä se paha olo kuitenkin...

Tähän asti olen muuten juonut purkkitolkulla appelsiinimehua. Nyt se alkoi tökkiä, mutta kylmä fanta on pop :)

Ekassa raskaudessani viime syksynä voin pahoin ja oksensin lähes päivittäin 4 ekaa kuukautta viime jouluun asti. Nytkin on koko ajan etova olo, tosin en onneksi ole oksentanut. Makeaa ei tee mieli, eikä oikein muutakaan. Nyt vaan en ole ehtinyt kuullostelemaan vointiani kovin paljon vauvan (7,5kk) kanssa, mut ei tässä nyt ihan priima olo ole.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tällä pahoinvointi meni siihen pisteeseen et kävin tänään päivystyksessä nestetankkauksessa. Se oli niiin ihana, olo helpotti eikä oo vielä noussu mikään ylös, sanoivat jos alkaa uudestaa et herkästi tulla tippaan. Sanovat et mulla on "kuningaspahoinvointi" joka ei katso aikaa taikka paikkaa.. Pitkästä aikaa oli ruokahalua syödäkki. :) Jaksuja kaikille :)

Angii: kyllä se valitettavasti saattaa sullaki olla edessä päin ;) ite olin huolissani noilla viikoilla ku ei huonoa oloa kuulunu. Eikä menny kun viikko niin alkoi se aamuyön/aamun etominen. Oksentaa ei ole vielä tarvinu, mutta oli tänä aamuna kyllä melko lähellä jo. Suunnilleen joka toinen aamu se huono olo on ja toisina päivinä ei tiiä mitään koko raskaudesta.

Ja meijän terkkari sano että yleisimmin oireet alkaaki vasta rv7+ ?? Mitä oon foorumia lukenu,niin ei kyllä pidä paikkansa...

Toivottavasti huonovointisimmatkin saisivat pian helpotusta oloonsa! Meillä paha olo yllättää vain silloin, kun olen syönyt. Ennen ruokailua vatsa vain huutaa nälkäänsä :grin

Noniin, täällä etonut tänään koko päivän ja en oo mitään kunnollista saanut syötyä! Nyt mies lähti hakee minibistro- patonkeja kun näin mainoksen niistä :grin oksennus ei oo kuitenkaan tullut.. Huomenna alkaa työtkin taas!

Toi etova olo on kyllä kaamea..mulla on sitä ollut lähes päivittäin ja satunnaisesti on sitten tullut ylöskin asti :confused: Nyt on vielä reilu viikon verran joululomaa, mutta mietin kyllä, että kuinka sitä töissä pystyy olemaan näiden olojen kanssa, jos ei siihen mennessä lähde helpottamaan. :sick009 Silloin on kyllä jo 10+ viikko, joten olen toiveikas.

Mulla tuntuu edelleen helpottavan tämä pahoinvointi. Edelleen tulee etova olo, jos ruokailuväli yhtään venyy tai jos syön jotain makeaa, mutta muutoin pystyn olemaan suht normaalisti. Ihanaa! Mulla ehdottomasti pahin viikko oli tuo 7+ ja 8+:kin melko kaamea.

Aamulla herätessä ihmeen hyvä olo, ei etonut ja menkkakouraisut pysyneet poissa. Kunnes äsken sitten avasin jääkaapin oven ja sieltä tuli vastaan ihan kauhea jouluruokien lemu, samantien juoksin pönttöä halaamaan. Eipä tullut oksennus vielä mutta kovasti yökötytti :silent

Mulla ollut raskausoireita 4+ viikosta eli ennen plussaakin. Eikä mun rinnat ole olleet erityisen kipeenä mut ne on tummuneet ja turvoksissa. Nyt tämä flunssa vie kaiken energian niin en oikein tiedä kumpi on flunssa oire vai raskaudesta johtuva. Voihan sitä joku sanoa että flunssa on yksi raskaus oire

Angii mä oon samoilla fiiliksillä. Oon aina rakastanut jouluruokia,suklaata,herkkuja ym. Nyt ei pysty syömään tuollaisia. Yritin yhden kerran syödä suklaata,mutta ei se tuonut samanlaista fiilistä kuin ennen.. Makuaisti muuttunut.

Takaisin