Päksissä synnyttävät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja puapru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miten ois viikon päästä pe, la tai su? Mulla on siinä kolmen päivän vapaa eikä vielä suunnitelmia. Eli mikä vaan aika sopii. :) Joku kahvila ois varmaan kiva? Itse kyllä käyn kahviloissa vähän niin en osaa sanoa mikä ois hyvä....

Se ois sitten päivämäärältään vissiin 3.- 4. tai 5.10.? Ei taida olla ohjelmaa meilläkään noina päivinä, ainakaan kaikille päiville, eli sopii! Mäkään en kauheasti tunne kahviloita keskustassa, mutta oisko joku Sinuhen kahviloista hyvä paikka?

Onko sulla puapru lapsi mukana? Mikähän ois semmonen lapsiystävällinen paikka. Yleensä käyn vaan jossain Arnoldsissa, mut ehkä joku muu ois kivempi. :)

Joo, Elli on näillä näkymin tulossa mukana, kun en muistanutkaan että meillä on kaikki lapset taas ensi viikonloppuna. En viitsi jättää kaikkia isännälle. =)
Sovittaiskos jo päivä ja kellonaika, mä voin vähän tiedustella noista kahviloista lapsellisilta kavereilta.

Mulle käy edelleen milloin vain, mut jos nyt jotain pitää ehdottaa niin esim. perjantaina klo 13? Voisin käydä kirjastossa samalla reissulla. Mutta ehdottakaa toki muitakin aikoja jos joku muu on parempi. :)

Tän viikon lauantaiko ei käy eli siis 4.10? Meillä on seuraavalla viikolla 11.10 lauantaina ja koko viikonlopun vieraita eli mulla ei käy silloin.

Noo kai se tän vk launtaikin käy. En ole varma. Meidän kissa leikataan torstaina niin mies ei pääse mua heittämään lahteen.

Jos et Naksutiili pääse huomenna niin mites sitten lauantai 18.10? Sitä seuraavan lauantain oon sitten reissussa. Pitää vielä käydä vanhempien luona pyörähtämässä Itä-Suomessa äitiysloman aluksi. :) Sen jälkeen asetun paikalleni odottamaan vauvan ilmestymistä. :p

ytHei, huomiselle on nyt sovittu treffit Trioon, klo 14. Crystal, puapru ja ehkä Naksutiili on tulossa, Tulkaa muutkin mukaan jos mahdollista!!

Mä en pääse ilman lapsia ja tuolloin on just päikkäriaika. Ei mitään toivoa lähteä 5 ja 3v:n kanssa ihmisten ilmoille ilman päikkäreitä. Säästän teidän siltä kokemukselta ;)

Sopivasti olen tänään raahautumassa päksiin täältä yli 40 kilsan päästä, aika kirurgiselle puolelle klo 8:30.
Katson miten aika siellä menee, jos hyvin käy niin voisin tulla mukaan treffeille jos löydän Sinuhen...tai edes Trion :)
Itsekin siis päksiin tulossa synnyttämään, LA on 14.12.

Hei Hp75, nyt näyttää siltä että treffit ei toteudu sitten kuitenkaan! Mutta seuraavalle viikolle uudet suunnitteilla.

Voi olla etten täältä peräkylästä pääse liikkeelle ensiviikon treffeille, mutta eihän sitä tiedä josko sattuisi olemaan jotain asiaa taas Lahteen. Harvase viikkohan siellä olen nyt käynyt. Ja viimeistään sairaalassa sitä sitten tapaa " kohtalotovereita" :)

Takaisin