Päksissä synnyttävät

puapru

Kommentoinnin ninja
Täällä on noita eri alueiden mammojen kohtaamispaikkoja, niin ajattelinpa tehdä meille Lahden alueen odottajille oman. Josko vaikka tutustuttaisiin ja innostuttaisiin tapaamaan? :p
 
Täältä löytyy yksi. Hyvältä kuulostaa. :) Mutta saa nähdä onko meitä kovin monta tältä alueelta.
 
Joo,passaa mulle :) Tulipa hauska mieli kuva,että jos tapailuista eism tulis tapa ja sitte 5 oikee viimisillään olevaa mammaa tuolla pyöris jossain kahvilassa niin mahtais olla hauskan näköstä xD
 
Kieltämättä hauska mielikuva tuo ryhmä pallomahoja. :smiley-bounce022
Onko teillä rakenneultrat milloin? Meillä ois vielä reilut kolme viikkoa odoteltavaa. Ei kyllä millään jaksais odottaa. :smiley-bounce012
 
Esikoista odottaessakin tapasin lahtelaisia mammoja tuolla puistossa. Siellähän kukaan ei sinänsä kiinnittänyt pallomahoihin huomiota, mutta joku kerta kun mentiin puistosta sitten vielä syömään mahoinemme ja toiset esikoistensa kanssa, niin oltiin varmaan näky!

Mulla on rakenneultra vasta elokuun toisella viikolla, eli odotettavaa riittää. Vastahan viime viikolla käytiin nt-ultrassakaan! Niin me eri tahtiin kutienkin mennään. =)
 
Mulla rakenneultra heinäkuun lopussa. Kesäloman jälkeen. Lomalla aika menee niin äkkiä, että sehän on jo ihan kohta :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mitä lastentarvikeliikkeitä on Lahdessa? Ainakin Valossa on joku? Ja Kärkkäiselläkin on jotain tarvikkeita. Mistähän kannattaa ostaa vaunut? Jos jostain Kärkkäiseltä ostais niin pitäis melkein tietää mitä on hakemassa enkä tiedä onko siellä sen halvempaa. Eli mieluummin meen johonkin liikkeeseen, jossa saa hyvää palvelua. :) Elokuun puolella voisi käydä vaunuja jo katsomassa.
 
Onkohan lahdessa muuta, kuin se mikä on valossa? Ennen oli hämeenkadulla vaunupuoti ja vuorikadulla citybaby. Ei taida enää olla.
Hoitotarvikkeet mä olen ostanut aina kärkkäiseltä.
Vaunut tilaisin netistä. Kävisin tsekkaamassa liikkeessä ja etsisin netistä, löytyiskö halvemmat.
Kaukalon mä hommaan käytettynä. Sen käyttöikä on niin lyhyt ja meille ei enää lapsia tule, joten ei järkeä ostaa sitä uutena, kun vähän käytettyjä saa tosi halvalla.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ai on?? Ihan mahtavaa! Meidän tutut sai sieltä aikanaan todella halvalla emmaljungat, kun oli edellisvuoden malli ja näytekappale. Sieltä kantsii käydä kysymässä tarjous


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mites te muut, oletteko töissä nyt vaiko kotona? Rositan jo muistankin, että teet töitä kotona, mutta entäs muut?

Mä olen elokuun 10. päivään saakka töissä, sellainen 10 viikon kesätyörutistus vakituisessa työpaikassani siis, sitten 6 viikkoa kesälomalla, pari kuukautta hoitovapaalla ja sitten uusi äitiysloma alkaa. Vähän silläkin tässä nyt kyselen, että jos alkaisi suunnitella vaikkapa tapaamista, niin missä kohtaa se helpoiten onnistuisi jne. :p
 
Juu, mä olen "lukittuna" kotiin ma-pe 08-17.00, äitiysloman alkuun 1.11. asti. Sitten pääsen aamupäivisin liikenteeseen nuorimman kanssa tai kahden nuorimman kanssa. Iltapäivällä pitää olla odottelemassa koululaista ja puolilta päivin 3pvänä viikossa hakemassa kerholaista :)
Ja sitten lasten päikkärit..
Joten sopikaa te muut tapaamisaika, mä tulen mukaan jos pääsen :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Töissä olen ja teen aamuvuoroa eli jos viikolla järjestetään niin pitäis olla illemmalla. Kesäloma alkaa parin viikon päästä ja aluksi ollaan reilu viikko ainakin reissussa. Pari lomaa ois tulossa vielä ennen äitiyslomaa ja äitiysloma sitten ainakin Kelan laskurin mukaan 25.10 alkaen. :)
 
Mä olen kuntouttavassa työtoiminnassa :)

Muoks: eli mulle käy lähes milloin vaan

Sent from my GT-I9205 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä olen hoitovapaalla eli päivisin muksun kanssa ja isäntä tulee töistä sitten iltapäivällä vähän vaihdellen,tosin syyskuussa se alottaa iltakoulun eli sitten ole iltaisin muksun kanssa.Ja helpompi kyllä lähteä ilman muksua,kun tolla toi meno vaihe on päällä. :)
 
Takaisin
Top