Päksissä synnyttävät

Mites on, haluatteko te nähdä missä vaiheessa? :) Kohta varmaan alkaa olla kesämenotkin ohi niin löytyy paremmin aikaa.

Onko joku käynyt Lahdessa perhevalmennuksessa? Millaista siellä on ja millaisia aiheita? Kannattaako mennä? Itse oletin että ollaan menossa, mutta nyt mies ei vaikutakaan innokkaalta. :sad001
 
Mä olen ihan innokas tapaamaan! Jäin nyt tosiaan lomalle, niin jaksamista ja aikaakin on toisella tavalla. Paitsi että vähän on järjesteltävää noissa häissä kahden seuraavan viikon aikana, mutta ei niitä koko päiväisesti tee.

Lahden perhevalmennuksista en tiedä, me käytiin omasssamme eli Asikkalassa, enkä kamalasti nähnyt siitä hyötyä... Synnytyssairaalaan tutustuminen oli ehkä se paras juttu, mutta sehän ei ollut neuvolan järjestämä, eikä siellä päässyt itse osastolle käymään...
 
No tänään on neuvola ja mies saa itse siellä kysellä et onko perhevalmennuksen aiheet hänelle kelpaavia... :rolleyes: Sairaalaan tutustumaan haluan ehdottomasti, sinne menen vaikka yksin. Mut eiköhän sinne mies lähde mukaan.
 
Minäkin tulossa Päksiin, asustelen Orimattilassa. Olisi mukava tavata lähiseudun raskaana olevia, mutta minulla tapaamisia rajoittaa työaika; olen töissä aina klo 15-21 eli silloin kun muut ovat kotona.
Mutta 8.11. pitäisi alkaa äitiysloma, josko sen jälkeen? :)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
No hei, aletaanko ensi viikon jälkeen sovittelemaan aikatauluja? Me saadaan viikonloppuna häät pakettiin, niin ehtii ajatella jo jotain muutakin.
 
Sopii mulle :) Haluisitteko mennä johonki istuu kahville vaikka ? :)

Sent from my GT-I9205 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulle passaa kahvilla käynti. Pari viikkoa on isäntä vielä kotona, niin voin jättää esikoisen sen hoteisiin, siitä eteenpäin sitten otettava Elli mukaan, ainakin jos päiväsaikaan satutaan tapaamaan.
 
Oisko teille joku viikonlopun päivä hyvä ? Ketkä kaikki olis mukana ?

Sent from my GT-I9205 using Vau Foorumi mobile app
 
Mullehan käy siis mikä vaan! Torstait lienee toistaiseksi ainoita päiviä. jolloin on jo paljon kaikkea. Mutta viikonloppu kuulostaa hyvälle. Oisko tosiaan muita innokkaita?
 
Oisin tulossa jos vaan aikataulut sopii. Enimmäkseen kyllä viikonloppuisin pääsen. Ja kahvila kuulostaa hyvältä. :)
 
Haluutteko vaikka syy-lokakuussa tavata vai vasta kun useimmilla on mammaloma alkanut eli marraskuussa ?

Sent from my GT-I9205 using Vau Foorumi mobile app
 
Nostetaas tätä taas. :) Mites ois tapaaminen vaikka marraskuussa? Jos sopisi jonkun päivän jo? Itse oon siinä vaiheessa jo mammalomalla eli on aika joustava aikataulu. Mieluummin alkukuusta kun olen todennäköisemmin vielä yhtenä kappaleena. :p
 
Vai oliskos innostusta jo aikaisemmin? Vaikka kyllä tuo marraskuukin käy, mutta sinne on vielä niiiiin pitkä aika. :p Mä olen siis ehdottomasti messissä!
 
Käy mulle kyllä aiemminkin. Parina viikonloppuna tosin lokakuussa on muuta ohjelmaa. Mutta vielähän sinne jää monta vapaata päivääkin... Ja päivisin ei sovi, koska olen töissä.
 
Mitenkähän muut, vai tavataanko Crystal kahdestaan? :wink Mä pääsen ilta-aikaan liikkumaan miten vaan, samoin viikonloppuisin jos sellaiseen aikaan päädytään. Todennäköisesti tarvitsee vaan ottaa sitten tuo esikoinen mukaan, mutta kulkeehan se mulla muutenkin melkein joka paikassa mukana niin... Mulle se ei ole ongelma!
 
Katsotaan onko muita kiinnostuneita, mutta toki voidaan tavata kahdestaankin jos ei muita löydy. Mites Naksutiili? Ainakin aiemmin on osoittanut kiinnostusta tapaamiseen. :)
 
Takaisin
Top