Päivän plussat ja miinukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elmiina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
+ 36+0
+ vanhin kissa taas kelpuutti mun seuran
+ sauna

- viime yö oli niin levoton, et oon ollu koko päivän väsyny ja huonovointinen

+ päivällä oli ihana ilma <3
+ pienet potkut
+ töissä kerroin raskaudesta ja vein prinsessakakkua :)

- yötyö väsyttää
- selkä särkee

- Flunssainen ja tukkoinen olo, päätä särkee, jäin täksi päiväksi saikelle
- Jalat ovat kipeät ja turvonneet, entistä enemmän...

+ Enää 4 päivää töitä ensi viikolla!!! Sitten on pääsiäinen, pari ylityövapaata, kesäloma, ja mammaloma :happy093
+ Saikkepäivää viettelen kotona, josko ei flunssa pahemmaksi äityisi, viikonloppu vapaa
+ Sain eilen narsissit ja orvokit laitettua etupihan terassille ruukkuihin
+ Vatsa on toiminut tänään
+ Pikkutytsy masussa on koko ajan aktiivisempi liikkeiden suhteen, ja ne alkaa olla selkeissä rytmeissä, ja hyvin tunnistettavissa. Vastailee pieniin tökkimisiin, minun tai miehen :love017

- Kaikista muista ruumiinaukoista tulee verta paitsi sieltä mistä pitäis (ikenet, nenä ja pukamat vuotaa verta mut ei käynnisty synnytys, ei)
- Paska lääkäri ku pyöräytti ja kalvoja irroitteli ja ei nii mitää vaikutusta
- Oon syöny tällä viikolla enemmän karkkia ku joulun jälkeen koko alkuvuonna muuten yhteensä

+ S-marketissa oli hyvä valikoima pähkinöitä ja kuivattuja hedelmiä irtomyynnissä (myslikokeiluita lisää ja synnärille herkkuja :) )
+ Tytöllä kaikki hyvin ja virtaukset kunnossa

- Tosin tytön kasvu menee ihan alakäyrillä, kaikki mitat on normaaleja mut tyttö on tosi hoikka ja painoarvio pieni
- Tuo sikiön pieni koko ja yhä koholla oleva verenpaine (tavoiterajoissa kuitenkin) meinaa sitä et nyt saa tosiaan ravata tuolla polilla ja neuvolassa (tietty hyvä et seurataan)
- Ja saattaa johtaa siihen että tää käynnistetään sit pian pääsiäisen jälkeen jos ei oo siihen mennessä tullut ulos

+ Kaikki edellytykset on kuitenkin kunnossa sille et saattais tulla vaikka tänä iltana, kohdunkaula oli sormelle auki ja "sentin reuna" mittaa jäljellä
- Ei vaan tosiaan voi mistään tietää et onko se aika tänään vai kahden viikon päästä eli odottelua, odottelua...

- Kun pari päivää sitten meillä oli elävä hiiri jumissa roskakorissa ni mies vaan naureskeli että no, vanhat talot
+ / - Nyt ku laitoin kuvan kuinka on koko roskiskaappi täynnä hiiren paskaa ni vihdoin uskoo että ne on listittävä
- Kuurasin ton kaapin kauttaaltaan varmaa 3 vko sitten ja nyt näin :mad:
- Meil on kohta vauva, ei voi pyöriä hiirenpaskaa lattioilla (varisee sielt roskiskärrystä keittiön lattialle ja takuulla sukissa sitten joka puolelle)

Tällaista tähän aamuun :confused: Mieluummin niitä raatoja ku eläviä hiiriä mut mie en kohta käytä koko saamarin roskista, yäk.

- Aivan törkeän huonosti nukuttu yö takana :sad001 Heräsin mm. seuraaviin asioihin: miehen kuorsaukseen, vanhemman neidin yskimiseen, vauvan myllertämiseen masussa, kurkkukipuun, nenän tukkoisuuteen, päänsärkyyn, pissahätään, selkäsärkyyn, kyljen puutumiseen, kylmyyteen, kuumuuteen... :confused:

+ Vapaapäivä, joten voin ottaa päikkärit jos siltä tuntuu
+ Palju tulee tänään! Tosin ei sitä heti käyttöön saa...
+ Illalla saunaan

+ Miehen pojat, mies, mie ja massu miehen vanhempien luona kylässä
+ Niin se vaan on mies noiden lastensa kanssa niin ihana :Heartred Ei malttais tätä omaa odottaa, sydän sulaa.
+ Laskettu aika huomenna - "kamelin kyttyrä" on sit ylitetty tän loppuodotuksen suhteen

- Tissit valitsi sit just tän anoppilan reissun ensihetkeks vuotaa maitoa paidan läpi :grin Onneks ei paljon, tuskin kukaan huomas paitsi minä.

+ tuli leivottua anopilla
+ jaksoin olla vähän ulkona
+ jaksoin vähän haravoida
+ anoppi tuunas äitiyspakkauslaatikosta hienon ensisängyn

- ilta oli vähä semmonen masisoloinen ja mies lohdutteli herkuilla ja tuli niistäki vaa huono olo
- inhottava paineen tunne istuessa
- masu ollu muutenki ihmeellisen tuntunen

+mies suukotteli aamulla vatsaani, hänen kysyessä mitä puuhailen, kun painelin vatsaani ja etsin kohtua, kerroin hänelle että viime aikoina ollut liitoskipuja, kun kohtu kasvaa :) ..

-ruma olo, ei helpota nämä harakanpesähiukset ja kauhtunut talvitakki, missä tunnen oloni löysäksi ja näkymättömäksi

+kotona uuniin laitettu helppo "ruoka" maistui pitkästä aikaa niin hyvälle, että otin lisääkin, eli ranskalaiset ja kalaleikkeet :D Nautin siitä hetkestä.

+ Sain oman alan töitä! Ihan puskista tuli tämä tilaisuus, sillä mun alalta ei töitä kovinkaan helposti yleensä löydy ellei asu pääkaupunkiseudulla tai ulkomailla. Huisia! :smiley-bounce012

+ 6 viikkoa enää opintoja jäljellä. Sinnillä loppuun!

- Flussa yrittää iskeä uudelleen, kurkku on taas kipeä. Mutta pääsiäisen ehtii mukavasti parannella :)
- Kämppä on kuin pommin jäljiltä, mutta ei paljoa lannista sekään :grin

+aamulla tuli soitto että torstainen (ensimmäinen) ultra-aikani joudutaan siirtää kun henkilökuntaa on sairaana. Ajan sain huomiseksi ja pelkäsin ettei mies nyt sitten pääse kun hällä töitä just ke mutta pääsee sittenkin mukaan..
+olen täällä vanhempien talolla lapsuudenkodissani tehnyt ulkotöitä, haravoin äsken. Rentoutunut hiljaisuudessa.. En kyllä luonnon ympärillä kasvaneena sopeudu Helsingin meteliin ja ihmisiin.. eka asia kun astuu ulos kadulle on vastassa känniset ihmiset, tupakanhajua vieresten baarien puolesta... lastani en taho siellä kasvattaa. Täytyy saada hommattua vehreämmän paikan vierestä koti meidän perheelle.
+ oon ollut pari päivää erossa miehestä niin huomenna on hyvä mennä pienen ikävän kanssa yhdessä ultraan ja sitten kotiin hellimään toisiamme :) <3

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

+ Sain yhdeltä työkaverilta ihanan kortin, kun tänään oli viimeinen yhteinen työpäivämme... (Hän on osa-aikaeläkkeellä eikä tule siis enää loppuviikosta töihin, ja mulla on torstaina viimeinen työpäivä. Ja sillä aikaa kun olen mammalomalla, jää tämä henkilö eläkkeelle).
+ Jaksoin käydä kaupassa ja miettiä leipomijuttuja, pitää huomenna leipoa että saa torstain vimppana työpäivänä tarjota työkavereille herkkuja.
+ Mies laittaa paljua kasaan, päästään ehkä viikonloppuna paljuilemaan.

- Unohdin lounaalta mitata verensokerit.
- Jalat ihan tohjona.
- Flunssa edelleen vaivaa ja valvottaa yöllä.

+ laatuaika kummipojan kanssa
+ päikkärit
+ mies haki mun puolesta kangaskaupasta kastemekon kaavat, eli ei mun tarvinnu lähtee kaupunkiin ja pääsen nyt sit pian tekeen ko. mekon

- jatkuva supistelu, mut ei oo tarpeeks tujuja
- omituinen olo koko päivän

+ Oppari on palautettu arvosteltavaksi, wohoo :D
+ Upea keli!
+ Sain siivottua :)
+ Tänään koulin tomaatin taimet, kurkut ja kesäkurpitsat lähtee itämään.

Ei kummempia miinuksia tälle päivälle :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app

+ihana ilma, tarkeni ihan topilla farkkutakin alla ja huivi kaulassa ja farkut..
+siivoaminen miehen kans :D opetellaan just yhteiseloa ja hyvä jos saadaan kerran viikossa tehtyä siivous yhdessä
+syöminen maittaa
-tuli huono olo mummon keittämästä myrkkykahvista, paniikkikohtaus lähellä

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

+ Ihana ilma, takapihan terassillamme kohosi yli 20 asteeseen auringossa :)
+ Sain siivottua sisällä vaikka ja mitä
+ Haravaakin jaksoin pari tuntia heilutella pihalla
+ Syötiin ihania grilliherkkuja tänään
+ Mies korjasi terassin loppuun, ja laittoi paljun siihen kuntoon että sitä pystyy käyttämään, vaikka ulkoverhoilu vielä puuttuukin
+ Lilluttiin miehen kanssa paljussa useampi tunti

- Nukuin yöllä tosi huonosti, ja klo 5:30 nousin ylös kun tyyppi mun masussa tuntui olevan sitä mieltä, että nyt herätys
- Lonkat on olleet kumman kipeät nyt päivällä, yöllä niitä särki
- Flunssa vaivaa vähän edelleen

+ tehtiin yhdessä miehen kanssa hyvää ruokaa
+ ihana ilma
+ mies pesi vauvaa varte viimisiä vaatteita ja petivaatteita

- alamaha on kipee ollu jo yli vuorokauden
- oon ollu väsyneempi tänään

Takaisin