Päivän plussat ja miinukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elmiina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
+ Sain hyvää palautetta ohjaavalta opettajalta opparista ja sen etenemisestä.
+ Kaunis sää!
+ Tomaatit laitettu itämään, munakoisojen taimet näyttää kasvavan hyvää vauhtia.
+ Stressi alkanut laskemaan, kun alkaa opinnot olemaan kohta kasassa ihan oikeasti :)

- Flunssa iski saman tien, kun stressi laski :sad001:mad: Kunnon kuumetta ei suostu nostamaan, mutta silti nenä on tukossa, lihaksia särkee ja viluttaa.
- Huominen ultra jännittää. Toivottavasti mystisten alavatsakipujen syy löytyy.

Mahtaa muuten olla ultraajalla naurussa pitelemistä. En muistanut, että ultra tehdään sisäkautta ja ajelin alakerran pari päivää sitten ihan paljaaksi :smiley-ashamed008 :laughing002 :laughing005

Miulla on ollut täysin paljasta jo pari vuotta eikä sille paljaalle tai parin päivän tai viikon sängelle tai edes pimppikorulle ole yksikään terveydenhuollon ammattilainen nauranut tai edes kommentoinut. Mitä se niille kuuluu. Tosin jos itsellä on omasta totutusta poikkeava tyyli niin se voi tuntua oudolta :p

+ nukuin kellon ympäri :p Eilen olin ysin aikaan niin väsynyt, että päätin mennä nukkumaan jos poika vain rauhoittuu ja rauhoittuihan tuo. Sitten neljä kolmen tunnin pätkää vedeltiin molemmat sikeitä, eikä syömisissä ollut ongelmaa. :)

+ ja - pari päivää sitten pojalla on ollut joko tiheän imun kautta tai muuten vaan oleillut rinnalla koko ajan, niin nyt sitten taas vaihteeksi suihkuaa maitoa hurjia suihkuja.. o_O hyvä, että tulee maitoa, mutta hankalia noi suihkut, pitää kai kohtaa alkaa imettää selällään..

+ Synttärit, keskiviikkona tuli 30v. täyteen.
+ Mies varasi koko torstain miulle, tuli neuvolaan mukaan ja sain ulkoisen kovalevyn synttärilahjaksi (edellinen sökö ja tietokone käyttäytyy välillä oudosti eli tulee tarpeeseen) ja käytiin Ikeassa
+ Pysyin budjetissa vaikka en pysynyt ostoslistassa, melko lailla eurolleen
+ Mies vielä maksoikin :)
+ Vaaville pehmolelu ja amme
+ Nyt ei keittiöstä puutu enää mitään. Täydellistä.
+ Melkein kaikki purettu ja pesukoneeseen menevistä astioista nyplätty hintalaputkin irti.
+ Huomenna pääsee järjestelemään!

- Verenpaine 154/104 ja proteiinit plussalla, eli pissa lähti johonki viljelyyn, raskausmyrkytysepäily ja seuraava neuvola-aika heti maanantaina seurantaa varten
+ Tilannetta seurataan ja sain hyvät ohjeet
- Pelkkää lepoa pitäis ni toi 350km autossa ja koko päivä Ikeassa ei kai sillai menny ihan nappiin...
- Miehellä menny kaikki pieleen, sen lisäks et tuol tosiaan meni koko päivä ni se peruutti puskurin paskaks pihaan ajaessa ku unohti et on kärry kiinni eli viettää yötä tuolla säkkipimeässä yrittäen korjata sitä puskuria huomiseks. Pomppas irti ni ei oikein voi vaan jättää.

Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app

- Lumia halusi siirtyä jo kesäaikaan ja siirsi itseään eteenpäin viime yönä :rolleyes:
- Nenä tukossa ja rikki, jatkuvia nenäverenvuotoja... tänäänkin heti aamul ku nousi ylös ja aivasti ni alko oikein valumaan.
- Miehen kakara taas rasittava koko yön.

Ja klo vasta 6.55, mitähä sitä viel ehtiikää tänään!! Hyväl tuuril vois tulla vaik joku plussaki mut enpä tiedä.

+ Kolme kertaa käyny astianpesukone ja kerran pyykit eli Ikean ostokset puhtaana kaapissa :)
+ Ylimääräisiä mukeja ja laseja siivottu kaks pientä pahvilaatikkoa yläkertaan
+ Maustehylly järjestetty
+ Ai että mä nautin tästä kun alkaa olla koti sellainen kuin haluan.

- Tässä keittiötä ja pyykkiä järjestellessä oon jättäny kahteen kertaan sormen oven väliin
- Ja potkaisin varpaan tuoliin niin kovaa et se tais murtua
- Jännitystä elämään seuraaviks viikoiks/kuukausiks ku pääsee arvailemaan irtoaako 1, 2 vai 3 kynttä. 1 tai 2 ois veikkaus.
- Uskaltaakohan tässä edes yrittää ruuanlaittoa enää ku vammamäärä on jo nyt tämä :smiley-ashamed004

+ Miehen nuorempi tytär teki eilen ihanaa juustokakkua ja tänään sitä saatiin syödä, nam!
+ Rento lekoilupäivä kotona
+ Käytiin kävelylenkillä miehen kanssa tuossa järven rannassa, tavattiin parit naapurit samalla ja höpöteltiin hetki
+ Ihana ilma ulkona, niin keväinen ja kesäinen fiilis
+ Mies pesi mun auton
+ Sain vauvan pukluharsot värjättyä, niistä tuli ihanat limenvihreät
+ Vauva ilahduttaa mua liikkeillään masussa vähän väliä
+ Miehen lapset eivät ole tänään (vielä) tapelleet kertaakaan keskenään
+ Mulla on maailman ihanin mies jolla on ihanat lapset ja kohta meitä on yksi lisää ja mä oon niin onnellinen :Heartred
+ Mulla on enää kolme viikkoa eli 15 työpäivää jäljellä ennen kesä- ja mammalomaa
+ Illalla mennään saunaan ja tehdään pitsaa ja katsotaan leffa ja syödään herkkuja

- Mun jalat on ihan turvoksissa

+Ystävä synnytti tänään terveen tyttövauvan <3
+Hyvin nukuttu yö (tosin tämä vois olla + jokaisen päivän kohdalla)
+Puhtaat lakanat
+Koti siivottu
+Ihana ilma
+Energinen olo pitkästä aikaa

-Mies tulee kotiin vasta melko tasan kuukauden päästä
-Hieman yksinäinen olo

Viikonlopun plussat ja miinukset

+ Saunottiin la ja su
+ La päivä vierähti Ikean pyörteissä
+ Su kasattiin jo osa uusista huonekaluista
+ Su kummipojan kanssa lastentarvike kirppiksellä. Mentiin kävellen, ja oli aivan ihana sää!
+ Koko viikonloppu aurinkoa ja lämmintä! Ihanaa!

- Iskian kipua pakarassa liikunnan jälkeen

+ Olen tainnut saada unenlahjani takaisin :)
+ Mukava ilma, vaikka ilma viilenikin
+ Kynnet taitaa sittenkin olla vielä pelastettavissa monen vuoden akryylikuorrutteen jäljiltä

- /+Perhekahvila jäi välistä kun nukuttiin (lieko alitajuisesti halusinkin nukkua pommiin, enkä noussut, vaikka olisin voinutkin, kyllähän sinne olis voinut mennä nukkuvankin vauvan kanssa)

+ Oon arjen ruuanlaiton sankari!
+ Kaks koneellista pyykkiä pesty, joiden joukossa tytylle toinen unipupu
(ihana vinkki että riepuleluja kannattaa pitää kahta ja vaihdella välillä, ihan jos toinen hukkuu niin ei tule katastrofi)
+ Postissa tuli viimeisetkin vielä pykälää isommat mammaliivit, nyt mahtuu tissit olemaan
+ Aiempien pienten limojen jälkeen nyt on tullu pari isoa könttiä limatulppaa ulos, ei tartte arvailla onko toi nyt sitä vai ei
+ Leivoin mokkapaloja. Ovat jäähtymässä, kohta vois tehdä kuorrutteen.

- Mies tuleekin sit vasta myöhään illalla kotiin ku terveystarkastaja soitti. Ilmeisesti hänen omistamastaan kiinteistöstä on pöllitty silloin talvella kun hän sen osti komposti ja sen sisältö kumottu pitkin pihaa. Naapurit soittanu terveystarkastajalle että pihalla on avokomposti - sitä nyt sit selvittämään että missä ja mitä on tapahtunut. Mies ei edes tiennyt, että siellä pitäis olla komposti. :p

+ olen nukkunut muutaman viimeyön paremmin kuin kertaakaan raskauden aikana
- vauvan liikkeitä ei ole kunnolla tuntunut laskennoista huolimatta näinä "hyvinä päivinä"

+ Vauvan tuttipullot pesty
- Tuttien tiskaaminen ja sterilointi jää vielä huomiselle
+ Kaikki ikean kaapit kasattu ja vois alkaa laittamaan lapsen tavaroita kaappiin
- Tää lapsi ei tuu ikinä ulos

Takaisin