Päivän plussat ja miinukset

Eiliseltä plussat ja miinukset:

+ Rento päivä
+ Illalla oli nätti ilma

- Häpyluuta vihloi välillä tosi kovin, ja mahaan sattui. Tyyppi varmaan koittaa puskea itseään vieläkin alemmas...
- Ihan paska keli taas päivällä
- Mies tulikin vasta myöhään yöllä kotiin koko viikonlopun kestäneeltä reissultaan
 
- Ei toi tyttö tosiaan kummoisesti tissiä ime kun tissille nukahti ja heti perään miun huonolla maidontulolla pumppasin 55ml
+ Tänään ei oo menny vielä yhtään korviketta yöunen jälkeen ja kello on kaks. Kaks kertaa on ollu rinnalla ja kahdesti saanut tissimaitoa pullosta. Korviketta yritin tarjota vielä toisen maitoannoksen perään jos ois nälkä mut ei huolinu.
(Kyllähän sitä vielä ehtii varmasti korviketta vetää pinon, ei tuolta tissistä sitä tahtia muuten tule mutta kun aamuksi oli yöllä lypsettyä kaksi isohkoa annosta varastossa.)
 
+ Sain oltua pihalla päivällä, tuli rusketustakin hiukan
+ Sain yhden kukkapenkeistä siistittyä (kitkin rikkaruohot ja leikkasin jo kuolleet kukinnat pois)
+ Sisko kävi ihanien lastensa kanssa, sian leikkiä tätin murusten kanssa :Heartred
+ Tyyppi masussa on ollut tänään hyvin aktiivinen
+ Mies pääsi tosi aikaisin tänään töistä

- On taas närästänyt huolella koko päivän
 
+ Hyvin nukuttu yö takana - molemmilla vanhemmilla ja vauvalla!
(Mies nukutti vauvan syliin sohvalla ja jäi siihen yöksi. Minä heräilin vain pumppaamaan. Kuuden maissa mies toi tytön aamuimetykselle ja tyttö nukkui uudelleen yhdeksään.)
+/- Tänään oli ekaa kertaa yölypsyiltä maitoa niin paljon että meinas osa jäädä tytöltä pulloon... Jos jatkuu näin ei ehkä kannata laittaa aamulla kaikkea samaan pulloon vaan jakaa päivän mittaan osiin ja aina korviketta päälle niin ei joudu ainakaan omia vähiä maitoja kaatamaan viemäriin :)
 
+ Touhunnut viime aikoina niin paljon, että pakko oli viettää rento päivä ja olla menemättä minnekään sekä tekemättä mitään :)

- Rennosti ottaminen osoittautui aika tylsäksi (eli huomiseksi jotain ohjelmaa keksittävä) :grin

- Vauva ei vieläkään suostunut tulemaan ulos :bounce
 
+ Isännälle pärähtikin lomaa tääkin viikko, tuli siis eilen kotiin ja saatiin tyhmät riidat sovittua. Oli vähän hellääkin. ♥
+Tänään oli eka neuvola, oon niin täpinöissäni! Torstaina ultra ja mieskin pääsee mukaan kun on vapaalla!! ♥
+ Miehen esikoinenkin tuli pitkästä aikaa meille, ja tehtiin siskoksille siskonpeti tyttöjenhuoneen lattialle. Siellä meidän 10vee ja 1v8kk tuhisee käsikädessä! ♥
+ Saatiin tänään lättyjä ja tuli testattua palovaroittimetkin... :D
+ Oon vaan niin onnellinen!!!

- Alamahaa on vähän juilinut ja pahoinvointi tekee hiipien paluutaan, mutta....

+ En jaksa niidenkään pilata mun fiilistä! ♥♥♥

(Anteeks, tää on vähä ällömakeeta, mä tiän..)
 
+ Illemmalla on mamma-tapaaminen muutaman tulevan äidin kanssa, joihin tutustuin synnytysvalmennuksessa. Mennään kunnan rantasaunalle grillailemaan :)
+ Ihan ok olo tänään
+ Kaunis ilma
+ Mies pääsee ajoissa töistä tänään

- Närästää
- Marsut pissi lattian täyteen sillä aikaa kun vaihdoin niiden purut ja pesin häkin :mad:
 
+ Koko päivä on ollut hyvä!
mm.
+ iloinen mieli (korvaa puuttuvan älyn :wink )
+ Aurinko!

- Ei tässä päivässä ole ollut mitään miinuksen aihetta :Heartred
 
Pitkästä aikaa!

+ ihana esikoisemme tänään JO 10kk.. herttinen sentään, miten aika kuluu. Justhan se potki mun masussa..
+ puhdas koti

-karmean kylmä sää.. hyi yök.
 
+Ihanaa olla kotona taas pieni hetki ennen mökille lähtöä.
+Esikoinen meni reippaasti päiväunille ilman kiukuttelua.

-Jääkaapissa on tyhjää....
 
+ Olen saanut tänään jotain aikaiseksi! Wuhuu!
+ Eli värjäsin ripseni ja kulmani
+ Siirsin ulkopakastimeen pakasteet, kävin ne läpi että mitä meni roskiin, sitten sulatin sisäpakastimen ja pyyhin sen sekä tiskasin laatikot
+ Miehen nuorempi tytär oli reipas ja autteli mua
+ Nyt hän tekee meille valkosuklaa-kaakaota, nam :p
+ Kohta mennään saunaan
+ Masutyyppi oli päivällä yllättävän aktiivinen :Heartred

- Kummallinen vatsakipu vaivannut, sekä häpyluussa vihlaisukivut...
 
+ Tytön hymyt piristää aina päivää, oli mikä tahansa!
+ aurinko paistaa ja saatiin juhannussuunnitelmat vihdoin selväksi
+ ostin aivan IHANIA juttuja tytölle :Heartred

- ostin aivan ihania juttuja tytölle ja rahaa palo :D
- hemmetin allergianuhaflunssamikälie kestänyt jo 3kk, yöh
 
+ ostin aivan IHANIA juttuja tytölle :Heartred

- ostin aivan ihania juttuja tytölle ja rahaa palo :D

Haha, samis :p Ei tosin menny kauheena rahaa, 45€ kun käytettyjä potkupukuja lähinnä shoppailin. Osa varmaa jää vielä pieneksi pian mut en vaa voinu olla ostamatta ku oli nii söpöt ja halvatki. Kyl ne viä hetken menee.
 
+Tänään lähdetään viettämään juhannusta mökille kuten joka vuosi.
+Kerrankin superhyvät yöunet takana.

-Päätä särkee edelleen hyvistä unista huolimatta.
 
-reissun jälkeinen ryydytys
-lapset tapelleet ihan kauheesti
-todella tylsä päivä,ja omituinen kun mies himassa koska kesis

+oon saanut tehtyy taas kauheesti hommia-> tulee tosi hyvä mieli :p
+ei ole tarvinnut lähteä mihinkään
+hyvää ruokaa saanut
+toisenkin maininnan ansaitsee tehdyt rästihommat,mm rattaiden kankaiden pesu ihmismäiseen kuosiin
 
+sain tytön nimi-tatuoinnin :Heartred
+mukava päivä ulkoillessa ja miehen ollessa myös vapaalla
+varattiin etelän matka!

-sain sitten rymyttyä lempihousuihin reiän...
 
+ Tyttö kasvaa hyvin :)
+ Vihdoin ehkä löytynyt sellainen imetys/pumppausrutiini, mitä kehtaa jatkaa, jolla...
+ Korviketta näyttäis menevän vain suunnilleen kolme desiä päivässä
+ Neuvolaan oli tullu just valmistajilta näytteitä niin saatiin Relatippoja ja äitiysvitamiineja mukaan

- Jos jotai miinuksia hakee ni tämä et oon puol kuudelta tissipumpussa ja tietokoneella. Tyttö heräs pari tuntia sitten ja miulla meni puol tuntia tajuta et vaippa tarttee vaihtaa eikä vaa tunkea tissiä suuhun. Ei elettäkään et kävis nukkumaan ni puolentoista tunnin jälkeen jätin isänsä kanssa sänkyyn (sitä ei pienet mykkelehtimiset haittaa) ja kohta vois käydä vilkaisee nukkuuko siellä molemmat vai kumpikaan. Et jääkö sohvalle hetkeks unille ennen kuin mies lähtee töihin...
 
Takaisin
Top