Päivän plussat ja miinukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elmiina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
- Kun saa nukuttua 5-6 tuntia ja herää siinä välissä 5-6 kertaa siks että käteen sattuu. Hermopinne ftw. Unohdin viimeks neuvolassakin mainita ja viikko aikaa seuraavaan käyntiin. Kolme viikkoa jo kipee ja voimaton.

+ Aurinko
+ Mansikkakiisseli
+ Puhtaat pyykit tuoksuu
+ Rakkauspakkaus nukkuu suloisesti kuin pikkuinen enkeli äidin ja isin isolla sängyllä

-Samperin polvi vaa pahenee eikä vaa muista soittaa lekuriin aikaa

+ petivaatteita ostettu vauvan sänkyyn
+ äitiyspaketti saapui tänään
+ hyvää ruokaa ja parasta jälkkäriä

- ei negatiiviista tässä päivässä

- Eilisillan parisuhdekatastrofi: Mies ehti kotiin tasan syömisen verran ja mie en ees tajunnu kun se lähti jo, ei jälkiruualle jääny tai halia antanu, eli siitä sai kunnon itkut aikaiseksi
- Niistin sitten kunnolla verta nenästäni kun itkemästä tokenin
- 3,5h unet kahdella väliheräämisellä
- Kesällä mekkomittaiset paidat meinaa nyt kinnata kainaloista ja rullata mahaa pitkin ylös.

+ Se veren niistäminen tuntuu ainakin toisen puolen sieraimen avanneen vihdoin kunnolla :p
+ Kun herää aikaisin on aamulla aikaa puuhata
+ Se eilisen itse tehty vaniljariisivanukas päätyi aamupalapöytään. Ja oli hyvää :)
+ Vanukkaan lisäksi rahkamantelilettuja ja hedelmäsalaattia (sekä miehelle vaahterasiirappia letuille)
+ Eilistä kaalilaatikkoa (myös hyvää) on vielä hienosti täksi päiväksi, eli ruokaa ei tartte miettiä.
+ Jos siltä tuntuu ni otan tasan niin pitkät nokoset kun haluan.
+ Jos siltä tuntuu vois tehdä suklaakaurahiutalekeksejä tai sit käydä kaupasta hakemassa vähän pähkinöitä ja kuivamarjoja ja tehdä mysliä itse. Tai sit ei, koska tänään ei oo pakko mitään.

+ Ns. vapaapäivä.

- Sokerirasituskoe oli kaamea; kauhea nälkä ja JANO, ja piti siellä kovalla penkillä kuluttaa aikaa. Ihan törkeen huono olo ja istuma-asento.
- Söin sokerirasituskokeen jälkeen, ja olo vaan huononi.
- Joka paikka jumissa siitä istumisesta kovalla penkillä vetoisassa odotusaulassa.
- Soitin töihin että olen saikella tämän päivän omalla ilmoituksella.
Nyt se v*tuttaa mua etten mene töihin, sillä häviän siinä rahaa, koska merkataan saikeksi koko päivä. Jos olisin sokerirasituksen jälkeen mennyt töihin, olisin saanut normi palkan koko päivästä.
- Mua taas itkettää ja suututtaa tää olo ja saamattomuus ja se että mä olen NIIN raskaana!!!

+ Ihanat "treffit" miehen kanssa kahvilassa, jossa käytiin kolmasilla treffeillä aika lailla tasan kolme vuotta sitten :love017
+/- Tein ruisleipää omasta juuresta, ilman hiivaa tai vehnäjauhon ripaustakaan. Taikinasta tuli hieman liian kovaa, mutta ehkä nuo ihan syötäviä on, huomenna siis aamupalalla maistellaan
+ Oppari etenee, enää muutama luku jäljellä.

- Naama kukkii ja on kuiva yhtä aikaa, hiukset rasvottuu tosi nopeasti nykyään :eek::cussingStressistä varmaan.
+ Kohta saunaan miehen kanssa, sitten leffaa ja SIPSIÄ :cheers:Heartpink

+ Ihana päivä perheen kesken. Käytiin oikein ravintolassa syömässä ja pieni ihme istui miehekkäänä pöydän päässä ja hurmasi naisia
+ poika veti kasan puuroa ja nyt viipottaa ympäri kämppää ja isi ja äiti ihastelee
+ herkullista jauhelihapannaria massu täys

-nuppia kivistää eli särkylääkettä ja vettä
-viime yönä jäi unet vähän heikoille.. poitsun vaippa falskas ja sen takia pieni show yöllä, jonka jälkeen ei uni tullu

- Huonot yöunet jatkuu
+ Onneksi on päikkärit
+ Mies oli ekana hereillä ja keitti aamukahvit, oho! :love017
+ Huomenna 37+0 eli sais vaikka heti lähteä tulemaan vaavi miun puolesta...
- Harmi että vaavi ei taida olla miun kanssa samaa mieltä
- Vaikka kuinka on naureskellu ku ihmiset tulkitsee joka oiretta tai oireettomuutta raskauden merkiks niin nyt haluaisin ite tulkita aivan kaiken synnytyksen merkiksi. Vaikka hyvin tietää et varmin synnytyksen merkki on se kun se on ollut oikeasti hyvän aikaa käynnissä eikä mikää vatsan toiminta tai unirytmi :p
- Mies taas viikonlopun poissa
+ Siitä huolimatta oon laittanut ihan oikeeta ruokaa (yleensä vedän jotain leipää, puuroa, salaattia ja kasvismunakkaita kun oon keskenäni)
+ Ja kaupan myslin sijaan laitoin mysliä itse: http://www.24kitchen.fi/shows/kapinakokki-santeri-hamalainen/recipe/mysli

Muoksista, ai niin:
++ Yli viikko sitten ostettu suklaalevy yhä kaapissa avaamatta. Ja synnärikassiin miehelle pakattu suklaa, itselle ostetut suklaapähkinät ja laku myös koskematta. Eikä oo tehny edes vaikeeta.
+ Tein soveltaen riisivanukasta (ku mokasin vaniljakastikkeen) ja siitä tuli tosi hyvää. Mies ei innostunu yhtään ja urputti vaan että hän ei mistää risifruteistakaan tykkää. Yritin että ota nyt ja mies että ei tee mieli, mie siihen että söithän sie sitä aamullakin ni "ai SITÄKÖ se oli, mut se oli hyvää!" ja veti kulhon tyhjäksi :p

Muokattu viimeksi:
+ Haettiin taas kauheat kasat tarvikkeita, vaatteita ja leluja tulevalle vauvalle mun siskoltani, ja ihan ilmaiseksi :)
+ Vapaapäivä, ihanan rentoa
+ Mies tekee juuri ruokaa, kohta syödään
+ Mua ei ole sattunut tänään mihinkään!!! Jee!
+ Vauva ilmoitti aamulla heräämisestään melko voimakkailla potkuilla
+ Mies on ihana ja mulla on hyvä fiilis
+ Aamulla oli ihana hellä hetki miehen kanssa

- Vähän närästää
- Mietin jo huomista työpäivää, josta tulee kaamea (kauheasti töitä huomiselle ja koko ensi viikolle...)

+ hieno ilma tänään (ja koko viikolle) tulossa
+ neuvola; saa kelapaperit ja pääsee laittamaan äp-hakemuksen

- pää/kurkku täynnä limaa, ääntä ei tule, nukuin yskän takia huonosti ja kaupan päälle vauvakin alotti potkuttelut joka kerta kun heräsin yskimään/niistämään.
- mahakin sekaisin kun menin eilen syömään ruiskakkoa. Ja muutenkin turvonnut olo kun vedin mättöä koko viikonlopun. Tein kuitenkin eilen itelleni kunnon syömisohjeet joita alan nyt noudattamaan, jos pysyis sitte maha kurissa.

Viikonlopun plussat

+ vauvan huoneen remppa valmis
+ höpöteltiin äitin kanssa vauvasta ja sen hoidosta piiiitkään lauantaina
+ hyvää ruokaa ja hyvää jälkkäriä a´la oma puoliso
+ nikkaroitu rampit ulkorappusiin vaunuja varten
+ aamun voima- smoothiet otettu taas käytöntöön, nam!

- aloitin rautakuurin(,koska tää väsymys on jotain ihan käsittämätöntä ollut, alkaa jo tosin helpottamaan!)
- harjoitus supparit vaivasivat välillä sunnuntaina (pitänee hidastaa puuhailu tahtia?)

+ yksin kotona koko päivä
+ ompelukone laulaa
+ jääkaapissa odottaa lohi, josta tulee meidän päivällinen (herkkua)

-yöllä oli taas satanut lunta
-ennenaikaiset supparit :/

+ siivouspäivä kotona
+ pyykkiä pesty, aah tätä tuoksua!
+ ruoka tehty ja hyvää oli!

- harjoitus supparit vaivasivat siivoillessa

+/- En vaan meinaa millään osata nukkua, viimeyö oli jo onneksi vähän parempi, mutta ei vieläkään kauhean hyvä...

+ näyttää tulevan taas hyvä ilma
+ Neiti on aina aamuisin aivan extra-ihana ja siihen on ihan parasta herätä <3

- Miten niin helposti alkaa näyttämään kämppä sekaiselta?

+ Olin ajoissa aamulla töissä (viime aikoina olen nukkunut pommiin useasti)
+ Kokous pidettiin kaupungilla---> pikainen käväisy lastentarvikkeessa paluu matkalla toimistolle (sitteriin lelukaari ja itselleni tukivyö tarttui mukaan)
+ Hyvä fiilis kokopäivän!

- ei miinuksia tänään!

Takaisin