Päivän plussat ja miinukset

+ Kaurapuurossa mustaherukkaa, raejuustoa ja kookosöljyä, nam
+ "Jäätelöön" heitin kaks jäätynyttä banaania, kaakaonibsejä, hamppuproteiinia, kylmää kahvia ja tilkan maitoa. Tuli vähän hippiolo mut aika hyvää :dance011

Kohta tartteis varmaan suunnata takas maan pinnalle ja lähtee kaupasta hakemaan jauhelihaa et saa kastikkeen tälle päivää itelleni ja sen kastikkeen sit lasagneen huomenna. :)
 
+ Tajusin tänään ottaa heti aamupäivästä päiväunet
+ Nätti ilma

- Heräsin maitolammikosta ja sänky alkaa varmaan kohta haista puklurätille...
 
+ Huippu salitreeni viikon tauon jälkeen.
+ Oppari alkaa olla hyvää vauhtia voiton puolella ja saan viettää vähän vapaailtaa :)
+ Yrtit kasvaa ikkunalla, munakoisot ja chilit on jo itämässä kasvihuonetta varten.

- Huominen lääkärikäynti jännittää. Toivottavasti jatkuvien alavatsakipujen syy selviää, mutta pelottaa mitä löytyy :sad001
 
- Tytöllä on ummetus ja maha kipeä
- Yö meni kamalan huonosti
- On niin kamalan voimaton olo, kun pienellä on huono olla. :'(
 
+ aurinkoisia päiviä luvattu, jaksaa taas puuhata kaikenlaista
+ eilen tunsin vauvan liikkeet kunnolla ulospäinkin
+ koirat pääsee viimein rokotuksille ja tarkistukseen (joku on vähän unohdellut sitä.....)

- samalla kuitenkin menee tuo "hoito"kissa lopettavaksi, ei siitä raukasta enää kissaa tule, on niin hysteerinen. Vaikka sen eilenkin taas oikein totes kun sitä yritti pyydystää, niin on silti ihan hitler-olo.
 
+ kaunis ja aurinkoinen sää ja mies lomalla.
+ oli ihanaa potkutella kirkkaalla järven jäällä kelkalla ja vauva tykkäsi kovasti kyydistä
+ luonnon ihana rauha ja järvimaisema. Eikä naapureita. Ah!
- väsyttää mut eipä sekään haittaa.

:)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
+ Ihana sää antaa kyllä piristystä kummasti!
+ Oppari eteni tänäänkin, sen kunniaksi kahvit :wink Melkein harmittaa jättää tuo odottamaan, kun on iltavuoro ;D

+ /- En tullut lääkärikäynnillä hullua hurskaammaksi. Tunnustelemalla ei löytynyt mitään (onneksi) ja ultraan sain ajan vasta parin viikon päähän. Neuvolantäti jaksoi edelleen jankuttaa, että kivut johtuvat ovulaatiosta (jota ei siis pitäisi edes tapahtua).
 
+uusi tukka
+ mallasuute auttoi tytön ummetukseen
+ ihana ilma

- luovuin rakennekynsistä, nyt omat kynnet ekaa kertaa kahdeksaan vuoteen
 
+ Löysin halvalla lastenvaatteita sekä puutarhatuotteita!
+ siskoni toi minulle uuden käsirasvan, minkä olin tilannut hänen kauttaan
+ kevät on kohta täällä :Heartred vauva :Heartred

- kuratauti jatkuu jo parin viikon pyörimisen jälkeen!



Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
- Yö meni ihan ketuiks j a siitä syystä koko päivän ollu ihan väskä
- mahassa on ilkeesti vellonut

+ Ihana ilma!
+ Esikoisen hauskat jutut on tänää ilostuttanut
 
- aamu alkoi jo 4.54
- oksennustauti saapui meille ja mulla maha taitaa seota kohta yli 3 viikkoisen ripulin lisäksi!

+ rv 32 alkoi tänään, jee!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
+ Mua ei sattunut tänään töissä juuri minnekään!
+ Sain raahattua töistä kenkälaatikot kotiin, ne tulee kaappiin ja sinne kestovaippoja
+ Pyykkikoneessa pyörii saamiani ja ostamiani vauvanvaatteita ja kestovaippoja, jes, sain sen viimein aikaiseksi!
+ Aurinko on paistanut ja mulla on ollut hyvä fiilis ja energinen olo
+ Enää kaksi päivää töitä, sitten viikonloppuvapaa

- Tänään on aika kovin taas närästänyt useamman kerran
 
+ Päivän piristys oli kun lähdin pitkästä aikaa kävelylle kun oli niin hyvä sää, ja joku ihan tosissaan tööttäs mulle ja katto pitkään perään! Mul on ittelläni aika valtava olo ni tuntu lähinnä huvittavalta =D
 
+ Hyvää gulassintapaista tuli.
+ Supistellu koko päivän... Harkkareita jotka tuskin mitään tekee mut tuntuu edes et asiat etenee :grin

- Mies jätti auton työpaikan pihalle ja otti avaimet mukanaan kun on yön poissa ja miulla ois huomenna neuvolaan 30km matkaa. Bussilla siitä tuleekin sit kuuden tunnin reissu jolla ei mitään tekemistä paitsi se neuvola. Kunpa se sais auton / kyydin järkättyä.
 
+ saatiin keittiön pieni putkihomma eilen kunnialla hoidettua, ja nyt pääsen viimein järjestelemään ja sisustamaan! Ja mies jaksaa kuittailla pesänrakennusvietistä :D

- työkkärikäynti >.<
 
+ Nukuin koko yön heräämättä kertaakaan, edes vessaan
+ Mahassa on eläväinen aamu menossa
+ Jos ei omaa autoa ni laina-auto järjestyi neuvolaa varten

- Vielä en tiedä et millä kyydillä, no onneks vasta reilun kolmen tunnin päästä lähtö :confused:
 
Löysin tämän ihanan ketjun, pakko osallistua itsekkin! :D

+ Vauva potkuilee ja nyrkkeilee aktiivisesti, kokouksessa naurahin yksin,kun tuntui niin ihanalle
+ Tilaamani rintareppu on noudettavissa postista tänään

- nukuin pommiin aamulla
 
Takaisin
Top