Päivän plussat ja miinukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elmiina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
+ Vapaapäivä töistä

- Aamulla oli aikainen herätys, klo 5:00 kun piti valmistautua lähtemään miehen tyttärien säbäturnaukseen
- Olen koko päivän istunut joko autossa tai säbähallilla (siellä kovalla puupenkillä), tästä syystä selkään sattuu ihan sikana :sad001
- Väsyttää
- Ikävä jo miestä joka on reissussa

+ Vapaapäivä
+ Mustikkapirtelöä syksyllä kerätyistä mustikoista
+ ... Kai tässä päivässä muutakin hyvää oli :D

- Väsyttää
- En tiedä onko tää peräisin selästä, kuten lääkäri väitti mututuntumalla vai onko se oikeasti lonkassa/lantiossa, mut sen tiedän että kipuja on
- Ranteetkin kiukuttelee
- Ja tässä koneella istuminen auttaakin asiaa tosi paljon

+ Sain raahattua itseni sohvan nurkkaan lukemaan

- Vihdoin aloin kasata noita ikean laatikoita ja kaapinovia ja mikään ei sopinut sillai kun olin kuvitellut!
- Siinähän se menikin koko saakelin päivä kiroillessa
- Noiden vetolaatikoiden kiskojen kiinnittäminen kaapin perälle on mahan takia vaikeeta ja turvonneista, tärisevistä käsistä tippuvien pikkuruuvien yms. kanssa lähes mahdotonta
- Pilalle nylpätty ruuvimeisseli ei ainakaan auta
- Miksei noi pannut voi asettua noihin laatikoihin just pykälää paremmin
- Miks pitää olla väärän kokoiset ovet ja laatikot
- En sitten vieläkään esikäsitelly sitä toista settiä pannuja ku tuhraantui tohon koko päivä
- Tänää oli muutenki sellane päivä et puoleen päivään mennessä olin tirskahtanu itkuun puol tusinaa kertaa, mm. kolmesti spontaanisti liikutuksesta ku miun mies on niin ihana (ei oo paikalla tai tehny mitää, ihan muuten vaan) ja kerran ainakin jollekin sokealle koiralle telkkarissa

+ Koko päivä siinä meni, mutta kattilat, pannut ja keittiövälineet on nätisti laatikoissa ja kaapeissa!
+ Sain vihdoin aikaiseksi kasata ne laatikot ja kaapit (vastahan ne on 2 vuotta sitten ostettu)
+ Kyllä mies on kaukaa viisas kun ei antanut heittää noita muutossa mäkeen, nyt on käyttöä
+ Miulla on kaapeissa tilaa o_O
+ Imuroin ja vaihdoin lakanatkin, perkele. Vaikka kuinka supisti.
+ Onneks ei oo ollu mies kuuntelemassa tätä sadattelua
+ Vaan tulee taas tänään kotiin
+ Ja vie tiistaina Ikeaan niin saan sopivia laatikoita lisää
+ Ja vetimet noihin kaappeihin ja laatikoihin vois olla kans aika tarpeelliset :grin
+ Tilasin prisman verkkokaupasta vielä lasivuokia ja keraamisen padan ni kohta on keittiö täydellinen

Jos huomenna sais vihdoin esikäsiteltyä ne loput pannut ja ehkä pestyä keittiön ja eteisen lattian. Ja pitää vielä miettiä miten noi loput hyllyt kasaan ettei tuu grande catastrophe kaikesta uudelleen...

+ Laskiaispulla odottaa, että syön sen kuuman kaakaon kera
+ Sain nukuttua suht normaalit yöunet, heräsin vain kerran yön aikana

- Närästää kauheasti
- Iskias-kipua tuntunut koko työpäivän ajan oikeassa pakarassa, välillä tosi kovina vihlaisuina
- Talo on kamalassa kaaoksessa ja pitäisi jaksaa siivota

+ Pannut on esikäsitelty ja testattu (on hyviä vaik vaatii taas uudet totuttelua)
+ Lattiat on pesty ja oli tarpeen!
+ Kokeilin avokado-banaani-suklaavanukasta josta tuli ihan hyvää mut vähän kitkerää
- Sitä oli liian vähän ja loput avokadot olikin pilalla ja laitoin liian vähän kaakaota ni banaani maistui läpi ja muutenkin pilasin sen sit jotenkin täysin, yäk
+ No pitää kokeilla uudemman kerran joskus tismalleen ohjeen mukaan paitsi hunajaa stevian sijaan ja enemmmän
+ Kookospallokokeilu munan ja sokerin sijaan kookosöljyllä ja hunajalla, nam
+ Lavuaarin ritilä putsattu
- Vesilukkoon ei uskalla koskea ilman et tietää et on uusia tiivisteitä...
- Ei sitten päästykään tänään ikeaan kun miehellä pankin aikataulut muuttui
+ Mutta onpahan aikaa kasata kunnollista ostoslistaa ja miettiä, mitä tarvii :)

+ harjoitussupistukset vähenneet (eilen oli n.50 kpl)
+ ummetus helpottaa
+ aurinko
+ huomenna Ikeaan Kuopioon!

- runsas veden juonti tuo takaisin aiemmilta viikoilta tutun vessassa juoksemisen
- ei vielä uskalla intoilla ja mennä riekkumaan ulos (vaikka sää on mitä upein), kun pitäisi vielä lepäillä..

+ ensimmäinen neuvola selätetty
+ turvotus on aika pitkälti tipotiessään ja näytän taas asialliselta ;)
+ imetys sujuu koko ajan vaan paremmin
+ sähköinen lypsykone, eli 'tissi-imuri', on pelastanut kipeiltä tisseiltä

- ei jaksais odotella enää jälkivuodon loppumista...

+ Tänään ei ole sattunut nivusiin ihan niin paljon kuin yleensä
+ Mieliala ollut vähän virkeämpi kuin viime päivinä

- Iskiaskipu on sitten vaivannut taas enemmän...

+ Ikeassa käyty!

- supistelu jatkunut pitkin päivää
- huoltoaseman ruoilla n.20 min jonot ja ei vain aikataulu anna periksi odottaa niin pitkään.. Kolmioleivillä sitten.. :angry5

- Ikean nettisivut bugaa, väittää et oon sisäänkirjautunu ja samaan aikaan kirjaa väkisin ulos (virheilmoitus tulee joka kerta ku yrittää esim. hakua käyttää, kätevää)
- Koko aamun oon yrittäny etsiä silikonisia, nättejä jääpalamuotteja suomalaisilta nettisivuilta
- Halvin mitä löysin oli 8,20 € / kpl + postit 5,90 €
+ Tismalleen samaa muottia sai ebaystä 4,51 € / 3 kpl postikuluineen
+ Kiva saada ne jääpalamuotit, niihin voipi tehdä omaa kookosraakasuklaata helpommin niihin :)
- Vituttaa ku ei Suomesta kannata ostaa mitään vaikka kuinka yrittäis nähdä vaivaa
+ Limatulppaa tuli tänä aamuna sen verran iso pala ettei tartte enää ihmetellä että onko se sitä vai ei...
- Eihän se vielä synnytyksen edistymisestä merkkaa mitään ja toki pari viikkoa sais vielä kaveri pysyä sisällä
- Oon jo varma et jos limatulppaa tulee nyt 34+6 niin papu päättää tulla sit joskus 41+6 :p

+ Yö meni yllättävän hyvin, kahden ihan kamalan jälkeen (ensin en vaan saanut nukuttua, sitten tyttö ei halunnut nukkua)
+ Kaunis ilma

- En nyt saa tehtyä mitään käsitöitä taas loppuun...
- 'Riittääkö mun tissit?'-ajatukset taukoamatta päässsä...

+ Tänään on viimein ollut vapaapäivä, ja vielä sellainen, ettei tarvinnut laittaa tosiaan herätyskelloa soimaan, sain herätä ihan omaan hahtiin. Ei tarvinnut mennä minnekään.

+ Mies tulee tänä yönä kotiin! :Heartred

+ Aurinko on paistanut ja olen tuntenut itseni tosi energiseksi!

+ Olen saanut viimein siivottua tätä huushollia, onkin kerennyt vähän kaaso kerääntymään...

- Ulkona tuulee ihan pirusti ja meillä on sähköt räpsinyt koko päivän. Tämän johdosta siivoilu on kestänyt aika kauan, kun pyykki- ja tiskikone keskeytyvät koko ajan, imurointi on keskeytynyt monta kertaa jne.

- Iskiaskipu tänäänkin vaivannut...

- Ikean nettisivut bugaa, väittää et oon sisäänkirjautunu ja samaan aikaan kirjaa väkisin ulos (virheilmoitus tulee joka kerta ku yrittää esim. hakua käyttää, kätevää)

Jos et ole vielä kokeillut niin mieleeni tuli pari kikkaa jotka voi auttaa. Ensin kokeile mitä tapahtuu jos kirjaudut ulos ja sitten takaisin sisälle (jos se siis suostuu siihen.) Jos ei auta niin tyhjennä välimuisti ja poista ainakin siihen sivuun liittyvät evästeet. Tällöin koneesi pitäisi unohtaa että olet siellä ikinä sisällä ollutkaan. Voit vielä sulkea selaimen ja avata sen uudestaan tehon takaamiseksi. Jos sittenkin bugaa on vika sivuissa ja voit korkeintaan pistää niille palautetta ja rukoilla jotain korkeampaa voimaa.

+ Aurinko paistaa
+ Tein jauhelihakastiketta
- Olin kaupan kassalla töissä ja se jäätyi keskellä ruuhka aikaa
+ Muuten työpäivässä ei ollut mitään valitettavaa
+ Energinen olo
- Ja samalla väsynyt koska yöunet jäi lyhyiksi
+ Mieheni on ihana

Ei anna logata sisään tai ulos, saman virheilmoituksen tekee yrittää kumpaa tahansa. Evästeitä ei Chromessa voi näemmä mitenkään helpoimman kautta poistaa yhteen sivustoon liittyen, ja en tahdo poistaa kaikkia.

Odottelen josko ne ikean evästeet vanhenis (session uudelleen aloittaminen ei auta) kun ei huvita alkaa tekstitiedostosta niitä erikseen kaivamaan tai kaikkia poistamaan. Sit jos jossain vaiheessa oikeesti tarttee niille sivuille päästä ei kai oo muita vaihtoehtoja ellei tuo korjaannu itsestään.

+ Tickeri: 35 viikkoa takana, 35 päivää edessä! Oikeesti siis 14-49 päivää :)
+ Tänään pitää kokeilla nutribulletilla "jäätelöä" hedelmistä, kuulostaa hyvältä - vaikka menis pieleen ni tuleehan siitä hyvä pirtelö sit?
+ Siis oikeesti 14-49 päivää!
+ Eipä vielä mahdu miinuksia tähän aamuun :wink

+ Sain aikaiseksi laitettua pesukoneen jylläämään! :)
+ Tänään on sunnuntai! Mä jotenki tykkään sunnuntaista.

- Olisin voinut nukkua vielä hieman pidempää, vaikka ihan vaan puol tuntia.
- Tekee ihan hitokseen aamutuimaan mieleen jätskiä! (nii mikä laihis?)

+ Sain koisia taas miehen vieressä :Heartred
+ Sain mieheltä hellyyttä heti aamutuimaan :wink
+ Tänään on sunnuntai ja vapaapäivä, ei suunnitelmia eikä tarvitse mennä minnekään! Voidaan vaan nautiskella olosta "kaksistaan" (no, onhan meitä jo kolme...) miehen kanssa!
+ Herkistyin, kun mies oli tuonut Leviltä tuliaisena tyypille sellaisen pikkuisen teddykarhu-ensilelun. Mies kertoi vatsalle, että "Isi toi sulle tällaisen nallen" :love017

- Päätä vähän särkee
- Aamupuuro alkoi närästämään

Takaisin