Päivän plussat ja miinukset

- hukkasin nettipankkitunnukset ja joudun nyt sitten lähtemään 20km konttoriin hakemaan uusia ja jonottamaan siellä mummojen perässä ties kuinka kauaksi aikaa aaarrrgghhhh. Ei onneks oliskaan ollut mitään muuta tekemistä........
 
+ Nään kaveria! :dance011
+ Pääsen sokerointiin
+ Nukuin hyvin, vaikkakin ehkä liian vähän...
+ Näin ihanaa unta synnytyksestä :Heartbigred
+ Eilinen pelkopolikäynti helpotti ihan hurjana!
+ Mies jää tänään lomalle! :love7
+ Ei mene enää kauaa kun vauva saapuu syliin :love7:Heartbigred:Heartblue:Heartpink:Heartred:love2

En edes viitsi keksiä miinuksia kun on niin kivaa. ^_____^
 
+ Söin tänään ihanaa suklaakakkua mansikka-vadelma-kastikkeella ja kermavaahdolla, miehen tyttären leipomaa!
+ Vauva on liikuskellut aktiivisesti, mieskin on tuntenut kädelleen liikkeitä
+ Luin tosi hyvän kirjan

- Huomenna pitää talviloman jälkeen palata taas töihin
- Selkä vähän vihoittelee
 
+ pihahommat saatu mukavasti käyntiin
+ huomenna vapaa, saa puuhailla vaan kotona keskeneräsiä hommia

- eläinongelmia; 1 - yhtä kukkoa on alettu kiusaamaan ja jouduin nyt eristämään sen muista, toivottavasti saa voimiaan takaisin ja pääsis takas laumaan. 2 - meille pari viikkoa sitten tullut toinen hoitokissa täytyy varmaan viedä piikille, on aivan hermoheikko ja vastaa käytökseltään villiintynyttä kissaa = tuskin tulee käymään lemmikiksi enää...
 
+ Flunssa alkaa hellittää
+ Vihdoin alkaa koti näyttää kodilta kun jaksaa taas siivoilla
+ Tukivyö! Nyt ku flunssalta uskaltauduin lyhyelle kävelylle niin sehän auttaa, paljon helpompi liikkua.
+ Miehen taloprojekti etenee hyvin
+ Oma turvotus on laskenut (hetkeksi jo vaaka pelästytti)
+ Kivaa odoteltavaa kun keittiötarvikkeita tulossa vino pino (mikä pesänrakennusvietti?)
+ Ruokavaliojutuista oon oppinut paljon uutta
+ Opiskelukin on alkanut taas kiinnostaa, eli kouluaiheiden lukemiseen palattu
+ Kohta voi sen opiskelun merkeissä alkaa ostella moottoripyörän osia kun on pakolliset vauvakamat hankittu :wink
+ Tästä se lähtee, luottokorttivelan tyhjentäminenkin taas
+ Keskiviikkona pääsee tapaamaan uusia ihmisiä ja kaupungille

- Jos on miinuksia pakko keksiä ni imurointia, lattianpesua ja kahvinkeittimen kalkinpoistoa en odota innolla. Mut hyvä mieli tulee kun on nekin tehtynä, on jo aikakin.
 
+ Gradun teko tuntuu taas kivalta! Jes! (Ehkä valmistun joskus!)
+ Inspiraatio on iskenyt muillakin elämänalueilla.
+ Vien muutaman kaverin kokeilemaan itselle rakasta tankotanssia! :happy093

- Lapsi on taaaas flunssassa, ihan tulikuuma reppana :sad001
- Itsellekin puskemassa flunssa päälle.
- Ei ehdi tehdä kaikkea kivaa mitä haluaisi (tavallaan positiivinen ongelma :grin)
 
+ Mun tilille oli tullut enemmän rahaa Kelalta kun osasin odottaa! :D
+ Työpaikallani lapset olivat tehneet ihanan lahjan minulle, kun jäin pois töistä.

- Olen kohta kuudetta viikkoa tukossa nuhan kanssa
- Kauhea ikävä miestä, joka on armeijassa, eikä ollut tänä viikonloppuna lomallakaan :sad001
- Jouduin jäämään sairaslomalle viimeisiksi neljäksi päiväksi ennen virallista äitiysloman alkamista, ja en tahdo saada aikaa yksinäni kulumaan, kun ei voimat riitä juuri mihinkään!
 
+ Mies lupasi mulle tänäänkin jalkahieronnan
+ Mua ei ole närästänyt (vielä) tänään

- Nivuskivut ovat noustessa, kävellessä ja seistessä tuskaiset
- Töissä kyyristyminen ja laatikoiden nostelu alkaa tekemään tiukkaa
 
- miehen kakara herättää aamuyöstä turhaan
- koirat sai eilen raakaluita; pasko yöllä olkkariin ja 15min ennen kellon soimista toinen oksentaa mun tyynyn viereen (mutta samapa tuo, enpä sen kakaran shown jälkeen siinä kohtaa nukkunu enää kuitenkaan)
- modeeminetti katkennut yöllä, joudun käyttään hidasta mokkulaa
- kohta pitää soittaa dna:n asiakaspalveluun ja sen tietää miten hyvin hommat siellä taas hoidetaan
- näin kivan yön/aamun jälkeen tietää, et koko päivä on jo pilalla

+ pääsen tonkimaan vanhaa tavaraa miehen siskon luo. Jos vaik löytys vauvalle vaatelipasto ja keittiöön sisustustavaraa... mut tuskin tän päivän tuurilla.
 
+ Punnitse & säästä :) Siellä ois varmaan pitäny aiemminkin jo käydä mut nyt osui sopivasti kohdalle ja rakastuin.
+ Kiinalainen lounasbuffet
+ Facebookin mammaryhmän aluetreffit
+ Oli kiva päästä ihmisten ilmoille

- Totaaliväsymys kotiin päästessä ja nukahtaminen sohvalle
- Nivusiin sattuu kotona köpöttelykin kun tuli peräti muutama korttelimitta käveltyä kaupungilla :rolleyes:
 
- Itsellä antibioottikuuri mahdollisesti kohdussa jylläävään tulehdukseen...
- Vauva on vielä lastenosastolla

+ Vauva voi kuitenkin hyvin ja hyvin suurella todennäköisyydellä pääsee huomenna vierihoitoon
 
+Sain alottaa talviloman päivää aikasemmin
+Eli ehdin rauhassa valmistella esikoisen sunnuntaisia synttäreitä

-Aikaisempi talviloman aloittaminen johtui esikoisen sairastumisesta vesirokkoon.ARGH!
-Lantion löystymisestä johtuvat kivut tekevät istumisesta, seisomisesta, kävelystä, makaamisesta jne. todella tuskallista.
 
+ sain sanottua miehelle, etten aio lähteä sinne ryhmärämäreissulle sen sukulaisten kanssa
+ ostin edullisesti tosi nätin turvakaukalon
+ mulle on tullu vauvamaha
+ huomenna saan alkaa laittamaan keittiötä uusiks

- autolla huolto, vihaan viedä sitä huoltoon kun mua pidetään siellä ihan naisena ( = idioottina)
- kaveri on "kadonnut", ei näy enää twitterissä eikä oo vastannu ees tekstariin.


Punnitse&Säästä on kyllä ihan paras, tänneki tuli just mutten oo viel ehtiny käymään ku vihaan ajaa keskustaan/ettii parkkipaikkaa :P
 
+ sain siivottua keittiön
+ kaksi hyvin nukuttua yötä takana
+ viikonloppuna aion tehdä laskiaspullia ja aloittaa taas ruuan laittamisen muutenkin kuin vain "kunhan on jotakin syötävää" -periaatteella
+ arki alkaa rullata :p

- pikkuherralla nousee puklut nenään ja se on jatkuvasti tukossa
- en ole päässyt selvyyteen mikä aiheuttaa välillä paljonkin huudattavat vatsavaivat (esim. omassa ruokavaliossani, d-vitamiinitipat, mahdollinen hotkiminen/maidon suihkuaminen vai joku muu?), ja miksi nyt nämä pari viime yötä olivat näin hyviä
- mies on viikonlopun töissä :sad001
 
+ Eilen laitoin mustikka-banaanileipää
- Pakastemarjoilla vaikka sulatin tuli liian vetinen ja miusta aivan liian makea (vaikka laitoin siirappia vähemmän)
+ Tänään sen mustikka-banaanileivän jämät ja pakkasessa olleet pullan jämät meni sit leipävanukkaaseen, toivottavasti se on hyvää - odottaa tossa nyt että mies ehtii vielä kotiin :)
+ Eilen tuli uudet pannut keittiöön
+ Sain muutaman hyllyn keittiön kaapeista taas järjesteltyä lisää
+ Puolet uusista pannuista ja kattiloista käsitelty käyttöä varten
+/- Puolet vielä huomiselle...
- Nyt on jo ne edellispäivänä ostetut mantelijauhot loppu
+ Mutta onpahan tullut harrastettua kokeilevaa keittiötä (banaanileivän lisäksi siemen/pähkinäleipää)
+ Ja kohta on tulossa netistä tilattuna lisää :)
+ Kaapissa pyörivä mauton mysli ja vehnäjauhot sekä viimeinen kuivahiivapussi taitaa mennä myslileipään, yhteishyvän mukana sellainen sopiva ohje mihin sais kaapista upotettua kaiken. Toivottavasti tää yritelmä ei oo parin päivän päästä täällä miinuksena, en käsitä, miten aina mokaan leivän... :p
 
+ hyvä lounas äidin vanhempien kanssa
+ suht. iloinen mieliala ollut koko päivän
+ tilasin muutamia vaatteita jo esikoiselle (vaikka en ole edes vielä raskaana, ehheh)

- päätä särkee
- ikusuudelta tuntuva odotus
 
+ Viikonloppu alkoi!
+ Kohta saan syödä jotain ihanaa miehen tyttären tekemää leivonnaista (ei ole vielä päättänyt, mitä tekee)
+ Neuvolassa kaikki oli hyvin

- Mies lähtee viikoksi äijäporukalla Leville ja mä kökin yksin himassa ja käyn töissä
- Huomennakin on töitä, 6 päivän työviikko
- Sunnuntaina on aikainen herätys miehen tyttärien säbäturnaukseen, siellä mene ekoko päivä
- Selkään ja nivusiin sattuu ihan törkeesti
 
+ Vatsalihasten hallinta alkaa taas pelata!
+ Sain rakkaan, mieheltä saadun, napakorun taas käyttöön.
+ Koirat ja kissat ovat suhtautuneet vauvaan ihan uskomattoman hyvin!
+ Ihanaa olla kotona.


- Olen nyt ihan epävarma ja tietämätön tuon lypsämisen suhteen.
 
Takaisin
Top