Päivän piristys

Lukeminen kyllä ylipäätään piristää aina kun sen hetken onnistuu itselleen varastamaan,mä oon aina ollut lukutoukka. :) Välillä vaan tulee taukoa ettei tuu lueskeltua oikein mitään.

Mun viikonlopun piristys oli pitkästä aikaa treffit aviomiehen kanssa,käytiin syömässä ja stand uppia katsomassa.Miehen pikkuveli oli meillä vauvavahtina mutta eipä tuon tarvinnut tehdä muuta kuin katella leffaa kun tyttö nukkui.Ihanaa että pystytään nykyään tällaisia reissuja joskus tekemään eikä tarvitse jännittää vierastamista tai muuta kun ei tuo juuri koskaan yöllä heräile.
 
Itu, kuulostaa hauskalta! Mekin tarvittais vähän kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa. Tämäkin viikonloppu on enimmäkseen nahisteltu. :sad001 Onneksi saatiin jo sovittua.
 
Joo nahistelua alkoi meilläkin olla vähän väliä ja muutenkin viikonloput vaan sitä et yritetään ehtiä tehdä kaikki arkiset askareet mitä ei muulloin ehdi.Hyvä päästä vähän kodin seinien ulkopuolellekin välillä. :)
 
Tarhapäivä luettu. Kiitos vinkistä Aamu! Nyt tietää, mitä odottaa tulevaisuudessa. :D
 
Vilkutus on täälläkin ollut hauska juttu jo jonkun aikaa.Sanoista hakee äiti,ihi ja syömään.Ihi yhdistyy kyllä selvästi isiin mutta äitiä on huudellut jo pitkään vähän joka yhteydessä,muun muassa koiralle. :D
 
Meillä kans morjestellaan ja vilkutellaan ahkerasti. "Läpsy" on yks hauskimmista asioista tytön mielestä. Nyt on myös opittu sanomaan, kun saa jotain "kiikoo" sellasella intonaatiolla, että kuulostaa ihan kiitokselta. Asioiden antaminen on kans kivaa, kun aikuinen kiittää ja sit kohta antaa sen asian takaisin.
 
Mä en kestä! ♡
Ollaan pari viikkoa harjoiteltu palikkalaatikon kanssa (laita oikean muotoinen palikka oikeaan koloon). Nyt taas päikkäreiden jälkeen leikittiin sillä ja sanoin pojalle, että laita palikat laatikkoon. Hän katsoi minua hetken, avasi laatikon kannen ja laittoi kaksi palikkaa sisälle. Lopuksi vielä kansi kiinni. :D
Oli varmaan vaan sattumaa, mutta huikean hauska tilanne!
 
Autumn daydream ei varmaan edes ollut sattumaa,nää ymmärtää jo ihan hämmästyttävän paljon puhetta!

Mekin ollaan harjoiteltu palikkalaatikkoa ja pyöreän palikan osaa jo laittaa mutta tää harjoitus ei oo kyllä enteillyt hyvää tytön kärsivällisyydestä,alkaa nimittäin kirkua ja heittää laatikon jos ei heti suorilta onnistu palikan laitto. :D
 
Meiän pojalla menee kans hermot palikkalaatikon kanssa :hilarious:

Ihana kun pieni oppii sanoja! Ei oo vielä mitään selkeitä tullu, muuta ku satunnaiset "äiti, joo, ei, tätä" en tiiä tarkottaako se noilla oikeesti jotain. Mut esim kukkaa kun osottaa ja sanoo "ku", joka on tullu monta kertaa, ni se on ihan selkee :love7:Heartred
 
Tyttö sanoi eilen ihan selvästi "anna". Otin siltä tavaran pois kädestä ja neiti suuttui. :)
 
Yösyöttö haettu kirjastosta!Kertokaahan lisää kirjavinkkejä jos täällä lukutoukkia on,piristävää on ollut huomata että kyllähän tässä jotain ehtii lueskelemaankin vaikka päivät vauhdikkaita onkin. :)
 
Me vietettiin eilen pienellä porukalla pojan synttäreitä (jotka on keskiviikkona). Äitini teki kakun syönnin jälkeen lähtöä ja yritin vielä antaa pojalle vettä mukista, jota hän ei kuitenkaan halunnut. Kysyin sitten että näytätkö sitten ensi kerralla mummulle, kuinka hienosti juot mukista kun nyt et näyttänyt. En tiedä oliko sattumaa vai oikeita ensimmäisiä sanoja, mutta poika vastasi varsin selvästi "näytän". :Heartred

Oli muutenkin mukavat synttärit. :) Poika sai lahjaksi simmosen pellelelun, jossa laitetaan renkaita tappiin (mikä simmosen nimi on? Paketissa oli vain englanninkielinen nimi...) ja illalla sai sujautettua muutaman renkaan siihen. :>
 
Ken uskoo mihin uskoo, mutta valvottaako täysikuu teillä? Itse nukun huonosti aina täydenkuun aikaan, varsinkin jos se kirkkaasti taivaalla möllöttää niin ku viime yönä. Lisäksi neiti pyöri aivan mahdottomasti, vaikka normaalisti nukkuu vieressä suht rauhallisesti. O.O
 
Takaisin
Top