Päivän piristys

Meillä ainakin löytyy kasat ja läjät. Erityisesti miehen toimesta, se jättää vaatteensa aina myttyihin eri puolille kämppää. :finger: Ja sukkia löytyy sieltä sun täältä.
 
Meillä on ihan sama juttu! Ja sitten koira kantaa ja piilottaa niitä sukkia. :D
 
Hmm kuulukohan tää tänne. No.. :D Meiän tyttö tekee niin kun sille antaa otsaan n. 5 pusua peräkkäin niin se alkaa hakkaamaan päätään mun rintakehään. :D
 
Aamun piristys ja huvitus oli sormiruokailusta innostunut vauva,ihan täpinöissään aina odottaa mitä tarjottimelta tällä kertaa löytyy ja sit kun vihdoin on ruokalappu kaulassa ja pääsee pöydän ääreen,käy makupalojen kimppuun hirveellä vimmalla kuin ois saanut lähtölaukauksen syömiskilpailuun. :D Koiranomistajat tietää millä innolla koira käy ahmimaan ruokakipon sisältöä,tässä on vähän sama meininki.
 
Hieno kirjoitus! :) Mitä tahansa teet aina se on väärin päin.
 
Oon lukenut Eve Hietamiehen kirjaa Yösyöttö ja se on mahtava. Suosittelen lämpimästi! Kevyttä ja helppoa lukemista äitiaivoille ja hulvattoman hauska. Saa nauraa ääneen. :)
 
Autumn daydream kiitos vinkistä ja muistutuksesta,joku muukin on kehunut tota kirjaa joten voisin metsästää seuraavalla kirjastoreissulla!Oon innostunut lueskelemaan taas hetken tauon jälkeen nyt kun ei oo aivot enää niin väsykoomassa.
 
Joo se on loistokirja!! Mä luen äärettömän harvoin nykyään kirjoja mut tuon luki kyllä ennätysajassa.
 
Multa löytyy kyseinen kirja ja se on kyllä hauska. Siihen on jatko-osakin Tarhapäivä. :) Tosi vähälle on jäänyt kirjojen lukeminen viime vuosina.
 
Mie luin kans kyseisen kirjan ennen tytön syntymää. Veljeni toi sen miehelleni luettavaksi, mutta minä sen luin. :D Oli hyvä kirja. Sinänsä hauska, mutta toisaalta puhuttiin vakavistakin asioista. Itse masennuksen aikanaan sairastaneena pelkäsin hieman raskauden jälkeistä masennusta ja miten sen kanssa elettäisiin.. Onneksi kaikki mennyt hyvin eikä masennuksesta ole tietoakaan. :) Tästä saan kiittää ihanaa miestäni joka on tukena ja turvana tilanteessa kuin tilanteessa.
 
Kiitos tosiaan vinkistä, voisi ottaa lukulistalle. Piiitkästä aikaa sain äsken luettua jotain kaunokirjallista, kun luin tän vuoden Kirjan ja ruusun päivän kaupanpäällisen (Kari Hotakaisen Kantaja). Oli sopivan helppoa ja kevyttä luettavaa koomaisille aivoilleni (meillä nukutaan yhä ja taas tosi huonosti).
 
Takaisin
Top