Päivän hyvät ja huonot asiat

+ Ei stressiä töistä, koska olen sieltä VAPAA
+ Silmätulehdus VIHDOIN voitettu (ehkä)
+ Pojun liikkumiset
+ Oma maha (edelleen vaan)
+ Kesä alkoi

- Kurkku meinaa olla kipeä
- Loputon väsymys (mut nythän on aikaa huilia)

+ jälleen yksi työpäivä ohi..
+ hääpäiväksi miehelle lahja pian valmis <3
+ ihanat skip hop tuotteet tuli postissa! :)
+ huomenna kaupunkiin viimeisille (niimpä varmaan joo :D ) vauvaostoksille!

- työt jatkuu näillä näkymin läpi viikonlopun :(
- yhteinen aika miehen kanssa edelleen jää hirveän vähälle töiden takia.. :(

+ vapaapäivä!!!

- kipeä ranne
- voi kun sade loppuisi, taitaneet myräkkä vain nousta :/
- vieläkään ei tullut paketti, jonka piti tulla jo ajat sitten (maksoin extraa vielä nopeasta toimituksesta!!!)

- yöllä oli kuuma ja hiki ja tyttö itki ainakin viisi kertaa äitiä et joka kerta heräsin johonkin
- töissä on tylsää ku mulle ei enää anneta uusia töitä, kun en ehdi tehdä
- ulkona on taas kuuma ja töissä sisällä on kuuma

+ mammapilates alkaa kohta eli nostan ihan pian kytkintä työpaikalta :)

+ kaverit
+ pian me muutetaan täältä!
+ kaikki asiat pitäisi nyt olla muuttoa ajatellen kunnossa (paitsi Oulun neuvolatoiminta, kun papereitten lähettäminen muuttoa varten on heille niin vaikeaa)

- tää jatkuva nälkä!
- ja tää hitaus, mun kävely on hidasta, kaupassa käyminen, kaikki siis mitä teen. Mummotkin kävelee edelle!
-mies liikaa töissä
- taas huolta vauvasta:(

^ Ultrassa vauvan pään mitoissa jotain häikkää, oli jotenkin edestä liian kapea.. En tiedä sitten mitä moinen tarkoittaa, mutta sitä pitää seurailla.. Tietty kaikkea tulee mieleen, kun kyse päästä :/ Mutta eipä ite asialle voi oikeen mitään. Jotain lääkäri sano, että vauvat jotka on pitkään perätilassa niin pää muotoutuu jotenkin toisella lailla, mutta tiiä nyt sitten, onko tää sitä vai jotain muuta :(

Joo on:) vajaa kahden viikon päästä taas katotaan ultralla.. On tää äidin suru/huoli vaan suurta, kun on kyse omasta pienokaisesta. Mutta kai tästäkin selviää, kun on pakko. :Heartred

Voi hyväne aika! Nyt se ultraaja lääkäri soitti :grin:grin Se halus selventää, että ei siinä päässä sen kummempaa, kuin että myös pää kuin koko vauvakin kasvaa viikkoa pienempänä, niin kuin on kasvanut koko raskauden ajan. Että sitä vaan seurataan, mutta tuskin tarkoittaa mitään! Se sano vielä, että mä en liikkuisi vapaalla jalalla, jos vauvan päässä ois jotain poikkeavaa rakenteellisesti ollut:grin

Siis voitteko kuvitella, mä oon rääkyny melkein kaks viikkoa turhaan! Voi hyväne aika mikä väärinkäsitys. Olo on kyllä nytte huvittunut sekä helpottunut:rolleyes: Mä oon niin dramaattinen kans kaikes:grin:oops:

+ eilen oli (ehkä) viimeinen työpäivä!!!
+ eilen löytyi kirppareilta kaikkea ihanaa!
+ tänään nipsnaps tukkaan uutta ilmettä! :)
+ maha toimii!!!!!
+/- mies tänään töissä, mutta huomenna vapaa!

- kylmä koti ja sää on kökkö (mutta tämän takia ei olekkaan töitä enää!!!)
- huonosti nukuttu yö takana, jalkoja särki jälleen koko yön..

Ihana juttu Isabella, et saa huokasta helpotuksesta! Mun äiteä, silloin kun se odotti mun pikkusiskoa, oli yks lääkäri koko raskauden pelotellu et lapsella on liian pieni pää ja kehitysvamma sen vuoksi, sitten vasta loppuraskaudessa pääsi toiselle lääkärille, joka sanoi ettei lapsessa eikä päässä ole mitään vikaa. Äite oli myöhemmin nähny sen ekan lääkärin prismassa ja meinannut viedä lapsen näytille et tässä sulle liian pieni pää. :D mut erehtyväisiähän toki kaikki on ja hyvä niin, ettei aina oo vakavasta kyse.

tän päivän ajatuksia
+ kesäloma, vaikka säät ei suosikaan nii saa rauhassa höntsäillä, lukea kirjaa ja kattoo leffoja
+ pieni liikkuu kovasti ja välillä voi melkein jalasta saada kiinni
+ tuleva isi on polttareitaan viettämässä, kiva juttu et saatiin sen kavereiden kanssa toinen yllätettyä ihan täysin
+ ylihuomenna rv 31+0 ja meidän häät, kyllä voi ihminen olla onnellinen <3

- kämppä joudutaan irtisanoon vähän riskillä ennen kuin on varmuutta uudesta, tässä vaiheessa raskautta epävarmuutta on aika hankala sietää
- herkut maistunut vähän liian hyvin ja paino nousussa, kuinkahan tulee noottia neuvolassa ensi viikolla

+ Ihana ilma
+ Tänään oli viimeinen työpäivä
+ Tein hyvää ruokaa ja ostin jälkkäriksi mansikoita!
+ Huomenna neuvola

- Tukala olo ilmasta johtuen
- Jalka kipeä
- Tänään oli hammaslääkäri(nimim. pelkopotilas :confused:)

+Pitkästä aikaa päivä, kun vanne ei kiristä päätä, kestovitutus tiessään!
+Perhevalmennuksen eka käynti
+Karkkia ja sipsiä
+Vihdoin ja viimein sain aikaiseksi hankkia uuden puhelimen (käytetty tosin, mutta 90e makso, mulle kallis) huomena saa noutaa
+Penikka remuaa kovasti

-Karkkia ja sipsiä
-Supistuksia
-Laiskottaa
-Morkkis kun meni tuhlaa puhelimeen ku edellinenki toimii
-Ei oikee saanu mitää järkevää aikaseks

+ siis tänään oli 100% varmasti nyt viimeinen työpäivä!!!
+ loppukesästä saadaan omia tomskuja! Jollei nyt kova tuuli tms. Katko varsia..
+ meijerin markkinoilla käyty, mukavaa oli
+ huomenna kaupunkiin!

- sataa
- mies kiukkusi minulle puhelimeen (kun olin töissä), kun tämä oli jäänyt lukkojen taakse ja ei muistanut missä on vara-avain...
- tämä tästä puuttuikin, että nyt löytyi jalasta ensimmäinen suonikohju, ei voi olla totta......

+ eilen oli mukavaa kaupungissa
+ huomenna jälleen kaupunkiin!
+ tänään äidin kanssa puutarhalla käymään!
+ masukki on ihanan liikkuvainen :)

+/- ihana sää, mutta asunto tulee kuumumaan päivän aikana taas ihan saunaksi...

- selkä/masukipu :(
- saamaton olo..

+ aamun hyvä teko: palautin karanneen koiran omistajalleen (tätä onkin tullut viimeaikoina harrastettua urakalla! :D )
+ miehelle löytyi puku kesän juhliin
+ mukava oli avoautoilla

- liian kuuma (asunnossa taas sisällä +++30)
- punkki pilasi päivän kiipeämällä minun reittäni pitkin... I hate you!!!!!!
- parhaat aurinkolasini näki viimeisen päivänsä, sanka katkesi, kun otin päästä lasit pois........

+ meilläki oli sama hyvä teko kuin Augustilla, mies löysi aamulenkillä naapuritalon koiran ja kun omistajaa ei tavoitettu, koira vietti muutaman tunnin meillä. oli onneksi kiltti ja tottelevainen yksilö ja tyttökin lakkasi pelkäämästä sitä. mies kävi soittamassa omistajan ovikelloa uudelleen töistä tultua ja koira pääsi takaisin kotiinsa.
+ satoi vähän vettäkin, vaikkei se varmaan tota lämpötilaa laskenut
+ aloitettiin tytön kans kuivaksiopettelu ja hän sai olla kotona ilman vaippaa. ei tullut kuin 4-5 vahinkoa ja muuten hän joko ilmoitti pissahädästä tai minä otin mukaan omille vessareissuille potalle. tavoitteena ois, että meillä olisi vain yksi pieni vaippahousu.

- liian kuuma, väsytti ja nukutti.
- pojalla varmaan hampaissa reikä tms., pitää koittaa saada ma aika hammaslekuriin

Takaisin