Päivän hyvät ja huonot asiat

+ Tänään on saatu jo pakkailtua muuttoa varten.
+ Selvisin koiran kanssa iltalenkistä.
+ Vauvan vaatteista on jo saatu melkein kaikki pestyä.
+ Äidin kanssa puhuminen toi taas uskoa siihen, että enköhän mä pärjää.
+ Höttiäinen on ollut kovin aktiivinen, ei ole tarvinut murehtia sen vointia.

- On ollut taas kovin epävarma ja pelokas olo, että miten kaikki alkaa sujua vauvan kanssa.
- Kivut on ollut ihan älyttömiä, ei meinaa ees itse päästä ylös ja seisominen/kävely on tuskaa.

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

+ Valtava helpotus kun sain miehen illalla sairaalasta kotio :love7 (enkä päästänyt ukkoa koko iltana pois silmistäni:grin)
+ Vaavillakin potkut lisääntyi heti kun isi tuli kotiin :)
+ Ei ollut pissatulehdusta!

- Eilinen saunanpesu kostautui heti aamusta.. :confused:
- närästys...

+ miehen viimeinen työvuoro tänään, sitten alkaa loma!
+ tänään herätessä jalat pelasivat aika hyvin
+ kuluneen viikon sisään on mahtunut monta ihanaa sukulaisvierailua, sekä yksi kokonainen täysin itselle varattu päivä, kun isovanhemmat veivät lapset päiväksi retkelle. Oma olotila koheni päivän aikana kummasti!

+ pikkuinen sai 1.oman, hänelle vartavasten hankitun ja valmistellun asian, vaunuverhon. Tein itse vaunujen värimaailmaan sopivan verhon, isommilla lapsilla moista kapinetta ei ollutkaan, vaan kärryt peittivät harsoillajs huivilla. Kyllä nyt kelpaa.

- viime yönä meni 2h jumpatessa ja venytellessä olohuoneessa pallolla ja milloin mitenkin, kun eilinen ompeluinnostus verotti selkää oikein korkojen kera.

- Ikävä kotiin on kova, ja voi olla että joudutaan odottelemaan kotiutumista tiistaihin asti.
- Tikkauskohtaan sattuu.

+ Alan pikkuhiljaa kokea oppineeni tätä imetystä.
+ Isovanhemmat ja ylpeä isoveli kävivät vierailulla.
+ Mun mies on aivan ihana. ♥
+ Muutenkin tämä hämmennyksen ja onnensekainen tunne kun katsoo tuota tuhisijaa. ♥
+ Pääsen shoppailemaan myöhemmin hyvällä syyllä vauvalle vaatteita. ;D

+ kaikki vauvan jutut alkaa olla valmiina joten löysin energiaa leipoa vähän pullia pakkaseen tulevia vieraita varten :)
+ kesä jatkuu, mutta ei oo liian kuuma (ja kai helteet on helpottamassa muutamalla asteella - jaksaa taas paremmin)
+ miehen loma - saadaan yhdessä puuhastella kotona

- hetkittäiset alavatsan ja nivusten vihlovat kivut (tosin nekin varmaan tuo synnytystä lähemmäks joten ei pitäis valittaa)

+ Selkäkivut ja jokin epämääräinen vetinen vuoto(enpä olisi uskonut olevani koskaan tällaisesta iloinen, mutta jospa ne ennakois vain lähestyvää synnytystä:wink)
+ Tänään ollaan kuitenkin taas päivä lähempänä synnytystä! :p
+ Ylihuomenna LA

-Kuuma!
-Miehellä enää tämä viikko lomaa, mikäli vaavi ei päätä syntyä tällä viikolla..
-Ja nämä kivut.... :confused:

- Yöllä heräsin siihen, että sänky on märkä kun rinnat vuotaa, liivinsuojissa ei näköjään riittänyt pito.
- Poitsun nimen kanssa ei olla edetty yhtään.
- Tikit sattuu.
- Olis pakko käydä kaupassa.

+ Suht hyvin nukuttu yö, vaan kahdesti tuli herätys.
+ Koiran kanssa alkaa jo sujua vähän paremmin, vaikka vieläkin se vähän pelkää.
+ Mies on ihana, se heräilee öisin vauvan seuraksi jotta mä saisin nukkua.
+ Pienen ihmisen ihmetysilme, se on niin hellyyttävä. Mm. Kattolamput ja verhot on pop. ;D
+ Poitsu nukkuu hyvin ja syö hyvin ja hymyilee paljon. :)

+ mustaherukat omasta pensaasta
+ sauna
+ pienet varpaat, jotka tuntui vatsanahan läpi

- edelleen turhan kuuma
- ei merkkiäkään synnytyksen lähestymisestä...

Takaisin