Päivän hyvät ja huonot asiat

+ meillä alkaa tänään tytön kanssa muksujumppa :) en kyllä enää paljoa jumppaa, mutta tytöllehän se on tarkoitettukin :)
+ eilen sain tehtyä yhden työjutun loppuun, enää kolme jäljellä :) ja kollegat, kenen kanssa hommaa tein, toivoi, että nähdään taas ja että tuunhan mä vielä takaisin :) jäi hyvä mieli :)

- olen vieläkin vähän räkäinen, toivottavasti tää paranee joskus!

- viimeyö kipujen kanssa
- tänään sitten vuorostaan särkee sormia
- eilinen päivä oli syvältä
- ei täällä mikään aurinko paista :(

+ perjantai, mies kotia viikonlopuksi
+ aamulypsy piristi :D
+ postissa odottaa vauvelille ihana makuupussi ja lelukaari/matto! :)
++++ mies sanoi, ettei voi katsoa minua niin surullisena niin kävi ostamassa äitienpäivälahjaksi minulle sitterin, jonka perään olin kuolannut!!!!

+ illalla ei meinannut malttaa käydä nukkumaan, kun tuli hipisteltyä vain postista tulleita tavaroita ja se sitteri jonka mies toi, oi että!!!
+ ei sada vaikka lupasi kamalaa sadetta, eli retki lintutornille koiran ja isännän kanssa onnistuu!
+ ei ole supistellut niin paljoa, kuin parina edellisenä päivänä
+ takapiha etenee

- vetämätön olo, huono olo, päätä särkee, väsyttää..
- mies karkasi katsomaan jotain kaverinsa autoa.......

+ Omaa aikaa, esikoinen lähti mummun ja papan kans isomummulle yöksi
+ Kerranki mulla on intoa SIIVOTA :D

+/- Sataa sataa ropiseee... Hyvä siivousilma mutta vähän silti ärsyttää

- Radiosta ei tuu hyvää siivousmusiikkia :D

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

+ hain babyboxin ja kateltiin samalla sittereitä ja muita tykötarpeita Lastentarvikkeessa
+ hyvät päikkärit

+ Sain nukuttua tänään jopa seitsemään eikä nenä ollut yhtään tukossa! :)
+ Tänään menen äitin luona käymään
+ Pääsee näkemään siskoa, joka on myös raskaana(yhdessä jutellaan kaikkia raskausjuttuja ja vertaillaan masuja):p

+/- Kurja ilma kun on satanut koko viikonlopun, mutta toisaalta se on myös helpottanut näitä mun allergiaoireita..

-Inhottavia unia
-Pää tuli melkein heti heräämisen jälkeen kipeäksi

+ äitienpäivä, sain tytöltä päiväkodissa tehdyn kortin, jossa oli sormiväreillä tehty pienen käden jälki <3 mies toi kahvia sänkyyn.
+ poika hillunut mahassa aamusta asti <3

- sataa ja piti pestä ikkunat, ehkä sit ensi viikonloppuna..

+ autokoulu vihdoin saatu päätökseen!!
+ aurinko!
+ kaupoille! ->

- jalat puutuilee :S muuten kaikki ok, selkäkipukin hellitti!!

+ Mulla alkoi saikku ja kahden vkon päästä loma, eli ei nää töitä, puuuh!
+ Keittiöremppa alkaa olemaan valmis, ihanaa!

- Jär-kyt-tä-vä nälkä koko ajan!!?? En viitsis kovin paljoa syödä koko ajan kun en jaksa neuvolatädin paasausta kiloista.. vaikka normaalipainoinen n. 55kg raskauden alusta ja n. 7kg on tullu..
Ai että kun tekee mieli vaan ranskalaisia ja hamppareita koko ajan <3 :D

+Hyviä kirppislöytöjä
+Aurinkoinen keli
+Kinuskijäätelööö (paljon)

-Nyt ne mielialat sitte kaiketi iski. Itkettää, harmittaa, masentaa. :sad001 Turhautunut olo kaikkeen ja etenkin kaverisuhteet ihmetyttää! Läheisin ystäväni muuttui mentyään naimisiin ja sen jälkeen ollut ihan outo.. Jos mä tarvitten apua, se odottaa että pyydän sitä apuun, mutta sitten kun pyydän, mikään ei koskaan sovi, mutta suoraanhan sitä ei voi sanoa, syytetään muita tai annetaan viikkokausia odottaa :sad001 Sitten kun turhautuu odotteluun ja tekee itse, niin sekään ei ole hyvä, kun sitten taivastellaan, että olisihan hän voinut auttaa. Mä oon muutenkin niin urvelo ihmissuhteissa ja nyt sitten kun raskauskin sotkee päätä ni oon ihan ulalla mitä tapahtuu ja harmittaa että meijän kaveruus on menny tälläseksi ja sit kaikki orastavat kaverisuhteet jotenkin jää kun en osaa ja sit huomaan et oon ihan yksin ja on paha mieli..
-Stressaa se, jaksaako lauantaina mennä takas töihin ja ei kehtais hakea enää saikkua ja olis viel 2 viikkoo töitä jäljellä ja en tiiä tuleeko siitä mitään
-Herkutellu liikaa

HUOH.

+ muksujumppaan tytön kans :)
+ löysin eilen itselle uikkarit (en jaksanut alkaa etsii mammauimapukua, vaan ostin xl-kokoisen yläosan ja m-kokoisen alaosan = matchy :D )

- selkäsärky, minkä takia nukkuminen oli vaikeaa aamulla :(
- ainakin kolme pohjekramppia yöllä, mitkä pakotti nousemaan ylös sängystä :(
- poika unohti sisäpelikenkänsä viime pe harkkapaikalle eikä niitä varmaan enää löydy = taas joutuu ostamaan uudet :/ (no, ehkä annetaan siperian opettaa ja on nyt muutaman viikon ilman kenkiä = harkkoihin ei ole menemistä)

+ vauvavalmisteluja tuli tehtyä :)
+ tein kylpyhuonettakin hieman eteenpäin, miehen työtä helpottaakseni..

- sää on ihan kökkö :/
- masun vihlominen
- tukkoinen olo

+ huippu keli!!
+ terassi lähti rakentumaan ->
+ mansikoita (taimia) tuli ostettua, kesällä jos sais oman maan mansikkaa!
+ koiran korvat paranemaan päin

- nahka meinaa kärähtää auringossa :D
- älä sheivaa kinttuja aamulla, kiireessä ja kuiviltaan!! :D tulos kauniit jalat......

+ käytiin siskon ja perheensä luona kylässä ja grillailtiin ulkona :) tuli syötyä hyvin ja hartaasti :)
+ sisko oli katsellut vauvanvaatteita ja pakkasi ne meille mukaan. vein itsekin sinne tytön poikamaisempia vaatteita ja jotain leluja.

- taloustilanne huolettaa, mut niin aina, niin aina..

+ markkinoille äidin kanssa :)
+ ihana päivä tulossa

- töihin pitäisi lähteä enolle, ei oikein innosta mennä ison mahan kanssa lehmien keskelle! :S
- kamalia puremia joka paikka täynnä, ne on ötökätkin herännyt kesään...
- lyhyet unet, pahoinvointi herätti! :o

+ kesä

- kokee itsensä niiiin epäviehättäväksi kesävaatteissa
- ei pysty kunnolla pihatöitä tekemään kun paha olo tulee
- kissa on niiiiin perseestä kun voi olla - vinkuu koko ajan ja herätti yölläkin muutamaan otteeseen

+ työpäivä ohi!
+ puutarha alkaa olla mieleinen
+ huomenna neuvola
+ mukava päivä muuten,

- mutta liian kuuma!!
- jalat ihan kakkana
- väsyttää ihan sairaasti

+ saikkua vihdoin
+ puutarhalaatikoihin istuttamani siemenet on itäny, vaikka olin varma, että onnistuin ne jo murhaamaan :grin

- kesästä vaikee nauttia kipeen selän kanssa
- olin eilen liian aktiivinen (ei enää zumbaa mulle), alavatsaa vihloo koko ajan :confused:

+ päivän paras palaute tuli omalta tyttäreltä, hän ilmoitti "äiti, minä lakasta sinua kovasti" :) jos oli huono mieli tänään, niin tuon kuultuani parani 100% ja kaiken tämän raskausoireilun kestää, jos tuloksena on toinen samanlainen pieni kullanmuru <3

- selkä puutuu, kyljet puutuu, ei jaksa seisoa, ei istua eikä kävellä. ja vielä ois töitä jäljellä.

+ helpompi päivä töissä
+ neuvolassa kaikki ok!!
+ ihanan raikas keli sateen jälkeen ollut
+ eikä liian kuuma

- miehen kanssa aika jäänyt vähälle, kun työajat menee ihan ristiin :(
- auau, kun on kynsivallintulehdus molemmissa käsissä etusormissa!!

Takaisin