Me myös käytiin 5 päivän ikäisenä tankkaamassa 12h valoa. :) Sen jälkeen vielä pari päivää kontrollilabroja ja seuranta loppui, kun arvot laski tosi hyvin. :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Esikoinen oli 2 päivää laitoksella 2 sinivalolampun alla.. mutta ei nyt vauvalla ollut mitään. Tosi hyvät arvot.
En tiä mihin kirjottasin ni laitan tähän samaan. Huomasin laitokselta kotiutumisen jälkeen et mulla itellä on suussa poskissa ns hampaiden vieressä/takana valkosia pilkkuja. Ei kutita eikä vaivaa. Ihmetyttää vaan. Kielellä löysin. Kellään ideaa? Joku hiiva??
Tänään ollut aamusta asti surkea olo. Huonosti nukuttu yö kamaline unineen jne. Joulukalenteria avatessa iski ahdistus kun tajusin että tasan 2viikkoa jouluun, enkä oo yhtäkään lahjaa hankkinut vielä. Ei viittis hirveen myöhäseks jättää ettei sitten tule kiire ja joutuu pyörimään tän mahan kanssa monia tunteja kaupoilla.. ei nimittäin ole tiedossa kuin 1lahja vasta minkä aion ostaa miehelle, mutta sekin pitäs löytää jostain eka... :S
On nää illat vähän tälläsiä "eipä syntynyt tänäänkään". Kuitenkin nukkumaan mennessä toivoo, että ei tänä yönä, haluan nukkua
Kävin ostamassa jumppapallon. Josko sen päällä istuskelu saisi vauvan laskeutumaan ja hommat etenisi. Ja se on kiva suihkussa mukana kun sitten jonain päivänä supistukset alkaa. Ja voi sen päällä pomputella mahavaivaista vauvaakin :)
Meillä on jumppapallo ja olen tykännyt. Käytän sitä myös tietsikkatuolina Selkävaivaiselle hyvä ratkaisu, kun selkä saa paljon enemmän liikettä kuin esim. satulatuolissa istuessa. Pitkä istuminen on miulla tuottanut harkkasupistuksia ja terkkari kehottikin jatkamaan pallottelua. Toivon kovasti, että auttaisi paikkojen avautumisessa, mutta ainakaan vielä vauva ei ole antanut sen suurempia merkkejä tulostaan, vaikka olen ahkerasti pallolla kiikutellut