Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä hampaan kanssa Ulla! :)

Meille käy kaikki muut päivät paitsi tiistai.

Mekin voitais taas yrittää tällä viikolla tulla, kaikki arkipäivät sopii näillä näkymin :)

Moii! Ollaan oltu vähän lomilla ja tullaan mieluusti mukaan taas joku kerta.
Harmi et just keskiviikkona meillä on ohjelmaa. Ehkä ens viikolla?
Onko teillä ollut muuten ongelmia päästä foorumille kännykän kautta? Mä sain
Uuden puhelimen, ja nyt en pääse foorumille puhelimesta lainkaan. Herjaa ettei tunne käyttäjää tai salasanaa..

Mä luulen, että päästäis huomenna mukaan. Pitää vielä vähän viilata aikatauluja, kun esikoinen palaa kouluun ja harrastukset on pyörähtäneet käyntiin, mut rutiinit on hakusessa. :wacky:

Missä ja mihin aikaan?

Varmaan klo 11 ja taas vaikka ulkona kun on hieno keli; musiikkitalo tms?

Niin ja Nele81, mulla ei kyllä ainakaan oo ollut ongelmia päästä kännykällä tänne foorumille.

Nele, voisko johtua siitä, että kännykkä usein tunkee joka paikkaan ison alkukirjaimen ja tuossa käyttäjätunnuksessa niilläkin voi olla merkitystä.

Jee, jee! :) Päästään pitkästä aikaa ihastelemaan Miihkalin pikku jättiä! <3 Meillä on täällä kotona käynnissä kiihkeät kääntymisrupeamat. Nyt osaa jopa syödä nyrkkiä samaan aikaa kun kääntyy ja kääntyä kumpaankin suuntaa! :p

Mä en nyt vieläkään tiedä ollaanko tulossa. Neiti T. nukkuu tissi poskessa siskon ekan kouluaamun hulinoiden uuvuttamana ja vielä täytyy esikoisen altto kiikuttaa musiikkiopiston soitinvarastolle iltapäivän orkesteriharjoituksia varten. Nyt pitäis lähteä, jos meinattais 11:n pintaan olla keskustassa.

Katselen tässä, miten kauan unet jatkuu. Herättää en viitsi, kun unet on muutenkin olleet kortilla viime aikoina. Jos tunnin päästä vaikka päästäin liikenteeseen, niin voitais vielä hyvin liittyä seuraan.

Takaisin