Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ai kun mua jäi harmittamaan, etten päässyt mukaan! Olis kerrankin ollut mahdollisuus, mutta poika päätti sit vetästä 1,5 tunnin päikkärit (yleensä 0,5 tuntia), niin ei enää ehditty lähtemään. Ehkä ens kerralla...

Onko innokkaita treffaajia ens viikolle? :) Meille kävis kaikki muut päivät paitsi maanantai.

Mä oon taas ollu niin vähän foorumilla että meni perjantai ihan ohi, höh. Ens viikolla me päästäis tiistai tai torstai :)

Eli torstaina nähdään :) varmaan taas noin kl 11
Onko paikkatoiveita?

Huomenna treffit, mut paikka oli kai vielä auki, vai...? Oisko immeisille kuinka
hankalaa kulkea Tokoinrannan Café Pirittaan? Siellä on iso katettu terassi, mutta myös reilut sisätilat, jonne sopii useammatkin kärryt. Tuli mieleen toi paikka, ku aattelin mennä samalla reissulla pyörähtämään Ipanaisessa...

Mippu, hyvin ehdit mukaan sittenkin! :) Mekin ollaan viel matkalla (metrossa).

Me ollaan kans tosi myöhässä, mutta tulossa kuitenkin! Menee varmaan 30min...

Me jätetään varmaan ens viikolla viel tapaaminen välistä kun on sen verran ohjelmaa. Alkuviikko on ainoo mikä kävis, mut pojalla on puskenut juuri eka hammas esiin ja ainakin tää päivä on mennyt aika lailla hammas-kiukutteluissa. Niin varmaan tässä nyt vaan ollaan ja ootellaan että pojalla vähän helpottaa tuon hampaan kanssa.

Takaisin