Pääkaupunkiseudun odottajat LA joulukuu 2015

Henriikka

Satasella mukana keskusteluissa
Olisiko paljon muitakin pääkaupunkiseudulta joilla laskettuaika joulukuussa? Meillä la olisi 24.12 :) Espoossa asustamme ja esikoinen täyttää kohta jo 5v.
Nyt rv 6+2.
 
Meillä LA lokakuussa. Tuli mieleen, että tehtäisiinkö tollanen vastaava ketju kun noi kevään ja kesän odottajien ketjut? Pääkaupunkiseudun odottajat LA syys-joulukuu 2015?
 
Itsellä menossa nyt 5+6 (about) ja arvioitu laskettu aika on 30.12. Ensimmäinen raskaus menossa ja kaikki on niin jännää.. oikeastaan olo on epätodellinen ja epävarma mutta onnellinen
 
Moi! Liityin eilen sivustolle ja täytyy sanoa, että on kyllä kiva lukea muiden kokemuksia ja ajatuksia. Mulla LA 14.12, tarkoituksena mennä synnyttämään Jorviin, asumme Espoossa. Oon 31v ja odotan vasta ensimmäistä lastani, joten kaikki vauvoihin liittyvä on mulle kovin uutta. Tähän asti oon uhrannut kaiken aikani lähinnä opiskelulle, työnteolle ja talon rakentamiselle. Tässä touhussa on lasten hankinta unohtunut ja nyt aion nauttia oikein kunnolla uudesta vaiheesta elämässä. Onnellista odotusta kaikille teille!
 
Täällä yksi pääkaupunkiseudun odottaja ja laskettuaika 19.12. Asutaan noin tunnin ajomatkan päässä Helsingistä ja siellä tuleekin välistä vierailtua. Ostoksilla yms. Ensimmäistä odottelemme :) Olisi mukava tutustua muihin odottajiin lähiseudulla kun lähipiirissämme ei ole muita odottajia tai pienten lasten vanhempia.
 
Mennään Amanda ihan samoilla päivillä :happy:

Mulla myös LA 19.12 ja 15+0

Näinköhän vietetään jouluaattoa synnärillä? Näin kätilö nt-ultrassa vähän veikkaili kun useinmiten menee vähän yli lasketunajan :)
 
Todennäköisimmin synnytään Kätilöopistolla,kun oo helsinkiläinen.Joskus jos on ruuhkaa,on mentävä Jorviin.Toivon,että saan synnyttää mieluummin kättärillä.Oon muuten itsekin putkahtanut siellä maailmaan.
 
Meillä rakkauspakkauksen LA 18.12 ja näillä näkymin riskisynnyttäjänä Naistenklinikalla synnytys, edellinen synnytys Kätilöopistolla, Helsingissä asustellaan :)
 
Helsingissä odottelen toista lasta. Laskettu aika on 08.12. Ihanaa aikaa, kun tuntee näillä viikoilla jo mukavasti vauvan liikkeet. Mitä kokemuksia / suosituksia tai kielteistä olette kuulleet pääkaupunkiseudun synnytyspaikoista? Minulle on kovasti kehuttu Jorvia ja naistenklinikkaa. Kättäristä olen kuullut jonkin verran negatiivista. Synnytin aikoinaan esikoisen ihan toisaalla, joten kokemusta pääkaupunkiseudun synnytyspaikoista ei ole.
 
Olen 33-vuotias espoolainen ja odotan kolmatta lasta. Laskettu aika on 8.12. Tarkoitus olisi synnyttää tämäkin Jorvissa. Edelliset ovat syntyneet Jorvin sairaalassa ja olen ollut siihen tyytyväinen. Jorvista kuulee välillä huonoa, mutta ehkä enemmän niiden toimesta jotka eivät ole siellä synnyttäneet.
 
No laitetaan tännekin, ehkä täältä löytyy todennäköisemmin samoihin aikoihin synnärille lähtijöitä kuin tuolta syysvauvoista. La 21.12. ja esikoinen minulla, itse 31 v. :)
 
No onhan jo tänne moni löytänyt tiensä :) meille tulossa identtisetkaksos pojat, ten todellisena riskisraskautena naikkarilla seurannat ja synnytys. Kuukautta ennen laskettua aikaa (vähintään) syntyvät :) 31v minäkin.
 
Täällä myös yksi Espoolainen, joka suuntaa Jorviin synnyttämään. Itsekin olen kuullut siitä sekä hyvää että huonoa, mutta luottavaisin mielin olen :)Laskettu aika 10.12. ja ikää mulla 29 vuotta.
 
Takaisin
Top