Pääkaupunkiseudun odottajat LA joulukuu 2015

noppanoora, pitäiskö meidän (ja muidenkin samanaikaisesti Jorviin tulevien) laittaa klassisesti sit neilikat kiinni rinnuksiin ni tunnistetaan toisemme! :wink:grin
 
Helsingissä asutaan kolmatta odotellaan 11.12 la ja naikkarille yritän päästä synnyttämään, aikasemmatkin on siellä syntynyt ja hyvin on menny :)
 
Täälläkin on espoolainen odottaja, ja Jorviin menossa. Laskettu aika on 18. pvä. :) Jorvista on pakko sanoa, että olin todella tyytyväinen että synnytin esikoisen siellä, ja hyvillä mielin lähden tätä seuraavaakin sinne pykäämään!

Lisään tähän nyt vielä että ikää on 25 (lokakuussa täytän vuosia) ja toista lasta odotetaan meille. :)
 
Espoolainen ilmoittautuu täälläkin! Laskettu aika siis 28.12 ja ensimmäistä lasta odotellaan. Ollaan kaveripiirin ensimmäisiä odottajia (ensi kuussa täytän 26), joten vertaistuki ja uudet tuttavuudet ovat todella tervetulleita :)
 
Mitäs tänne kuuluu? Oiskohan täällä muitakin innokkaita tutustumaan, jos järkkäiltäisiin jonkunsorttinen tapaaminen syksyn aikana? :)
 
Jee, kiva! :) Onko ehdotuksia millaisella konseptilla mentäisiin? Kahvittelua? Minkälaisiin paikkoihin teidän on helppo liikkua?
 
Ihanaa löytää ketju pk-seutulaisista! :) Oon koko aamun surffaillut netissä ja etsinyt "omaa" paikkaa täältä bittiavaruudesta.

Mulla laskettuaika 2.12. Kolmatta odotan, isommat lapset jo 10- ja 12-v. ja Espoossa asustan. Riskiraskauden vuoksi sektio Naistenklinikalla pari viikkoa ennen laskettua aikaa.
 
Oisko treffit arki-iltana? Silloin mun on ainakin helpoin päästä paikalle. Helsingin keskustaan ainakin pääsee joka suunnasta, vai miten? Ei mullekaan tuu mieleen muuta tapaamispaikkaa kuin kahvila, kun syksyn tullen ei voi luottaa, että sään puolesta vois mennä piknikille tms. Paitsi jos joku repäisee ja kutsuu kotiinsa :).
 
Täällä kanssa ilman muuta mukana tapaamisessa! :) Hesan keskusta kuulostaa hyvältä, olisi varmasti helpoin monen tulla paikalle. Itse valitettavasti pääsen meetinkiin vaan joka toinen viikko, kun olen yötyöläinen, joka tekee aina yhden viikon töitä ja toisen kokonaan vapaalla. Jos sattuu päivä niin, etten työskentele niin tulen paikalle varmasti! :) Haluiskos joku ottaa tapaamisen järkkäämisen hommakseen?
 
Kahvittelu keskustassa arki-iltana kuulostaa hyvältä. Mä voin vaikka kerätä kokoon yhteystietoja, ja varata pöytää jostakin etukäteen, jos tuntuu tarpeelliselta! Mitenkäs teille sopisi vaikka ma 21.9. tai pe 2.10.? :)
 
Tänne passaa kumpikin noista päivistä! Toivottavasti saadaan paljon mammoja tapaamiseen :happy:
 
Takaisin
Top