Pääkaupunkiseudun kesävauvat (LA kesä-elokuu 2015)

Oli tosi kiva tapaaminen tänään, kiitos kaikille mukana olleille! Kiva, että on tällainen porukka, jossa voi vertailla kokemuksia ja vapaasti pölöttää vauva-/raskausjutuista. :)

Sovittiin itse asiassa kaksi seuraavaa tapaamista: su 26.4. klo 15 ja su 17.5. klo 15. Päätettiin pitää jatkossakin paikkana Kampin Johtocafe, koska sinne on kaikkien eri puolelta pääkaupunkiseutua kohtuullisen helppo tulla. Toivottavasti ne, jotka eivät päässeet tänään, pääsevät tulemaan jompana kumpana päivänä. :)
 
Moikka! Meillä oli kiva tapaaminen lauantaina! Niin piristävää päästä jutskailemaan muiden tulevien mammojen kanssa. Päätettiin jo myös heti kaks seuraavaa tapaamista, sillä se on niin vaikee sopia näin ison jengin kanssa sopivaa päivää. Seuraavat tapaamiset on siis sunnuntaina 26.4 klo:15 ja sunnuntai 17.5 klo:15. Päädyttiin myös, että pidetään seuraavatkin treffit samassa paikassa eli Helsingin keskustassa Kampin ostoskeskuksen yläkerrassa Johto-cafeessa. Paikka osoittautui hyväks ja suht helpoks tulla kaikille. Kaikki ei aina kaikkiin tapaamisia pääse niin siks jo pari seuraavaa sovittu. Toivottavasti kaikki halukkaat pääsis paikalle edes jompaankumpaan .
 
Hahaa..saitte nyt toistona kaiken uudestaan. Tää bädi ei ladannu jostain syystä tota nannan kommenttia mulle. Noh kertaus on opintojen äiti
 
Niinpä tietysti. Tarkoitus oli tulla lauantaina tapaamiseen, mutta olo oli niin karsea, että oli pakko jäädä kotiin :sad001. Huhtikuun lopun tapaamisen aikoihin on jo muuta sovittuna, mutta toukokuussa jos pääsisin vihdoin paikalle.
 
Harmittaa kauheesti kun en päässyt mukaan lauantaina! Näitä vapaita viikonloppuja kun sattuu kohdalle n. 2 kpl/6kk, niin tuppaa olemaan aika paljon menoa jo sovittuna. Uusi yritys sunnuntain tapaamiseen!
 
Moi kaikille!

Seuraanne liittyy elokuinen esikoisen odottaja. Olen 30-vuotias ja asun avomieheni kanssa Espoossa.

Ehkäpä pääsen jo seuraavaan tapaamiseen! :)
 
Mä liityn kanssa tuolta heinäkuisista mukaanne. Oon 30 v. Helsingistä ja 3 lapsen la on 30.7. En valitettavasti tuohon seuraavaan tapaamiseen pääse, muutto just sinä viikonloppuna, mutta yritän kovasti tuolloin toukokuussa päästä mukaan.
 
Mä en valitettavasti pääse nyt sunnuntaiseen tapaamiseen, mutta toivottavasti pääsen seuraavaan (17.5)! Antoisia ja hauskoja treffejä teille! :)
 
Heip! Onko kuinka moni pääsemässä ensi sunnuntain treffeille :)? Itse en pääse 17pvä niin yrittäisin nyt kovasti päästä tulemaan.
 
Moikka!

Mä olen ainakin tulossa paikalle sunnuntaina. Toivottavasti mahdollisimman moni muukin pääsee! :)
 
Eiköhän se keilahallin edusta ole helpoin kaikille eli treffit siinä! :)
 
Omasta puolestani voin myös sanoa, että oli tosi kiva tapaaminen tänään! :) Itsellä kun ei samassa tilanteessa olevia ystäviä ole niin oli kiva jutella itselle ajankohtaisista asioista toisten samassa tilanteessa olevien kanssa! Olen ehdottomasti mukana myös seuraavalla kerralla :)
 
Mä pyysin töistä aamuvuoroa että pääsisin 17.5. Toivottavasti onnistuu! Kolmas kerta toden sanoo :P
 
Huomenna on taas tapaaminen klo 15 Kampin Johto Cafessa. :) Vois nähdä taas siinä keilahallin edessä, niin huomataan toisemme helpommin.
 
Takaisin
Top