Pääkaupunkiseudun kesävauvat (LA kesä-elokuu 2015)

Hellou, ite tuolta kesäkuisista. Ja innokkaana mukaan kyll tapaamisiin tuun, mut 11.4 en pääse. :) on lapsimessut ja kaverin tyttören 3vsynttärit sinä päivänä. :) seuraavaa tapaamiseen yritän tulla ^^
 
Harmi, että kaikki ei pääse 11.4. mukaan. Meitä taitaa olla jo niin iso porukka, että sellaisen päivän löytäminen, joka kaikille sopisi, taitaa olla suhteellisen mahdotonta. :dontknow

Joku jo aiemmin ehdottikin, että sovittaisiin seuraava tapaaminen aika pian tuon 11.4. jälkeen. Näin väli ei veny pitkäksi ja nekin, jotka eivät nyt pääse mukaan, voisivat seuraavalla kerralla päästä. Jos sovitaan päivä jo nyt ajoissa, on jokaisella mahdollisuus ja aikaa sumplia omia menojaan, jotta pääsisi paikalle. Lauantaita 25. ja sunnuntaita 26.4. on ehdotettu. Kumpi näistä sopisi teille paremmin? Mulle sopii tällä hetkellä kumpi tahansa. :)
 
Hei kaikille! Oon lueskellut tätä ketjua aina välillä ja nyt päätin ilmoittautua mukaan :)

Olen 30v esikoisen odottaja Vantaan puolelta ja laskettuaika on 19.8. Näyttää suositulta päivältä :grin Mulle kävisi tuo 11.4. klo 15 Kampissa. Olisi kiva tutustua teihin muihin kesämammoihin :) Sen verran iso porukka näyttää olevan jo koossa, että hyvä varmasti sopia useampia tapaamisia niin kaikki pääsee joihinkin mukaan. Onhan tämä niin ihanaa aikaa ja eniten siitä saa irti, kun saa vouhottaa samassa tilanteessa olevien kanssa :happy:
 
Moikka!
Jospa nyt uskaltaudun kirjottamaan tänne ekaa kertaa :p Olen 29-vuotias esikoisen odottaja Helsingistä. Laskettu aika on 9.8. Olisi tosi mukava tutustua muihin odottaviin, tuoreisiin äiteihin, kun heitä ei omasta ystäväpiiristä löydy yhtäkään.
 
Ihanaa kun tänne on löytänyt jo näin iso joukko meitä. Tosiaan varmaan ihan hyvä idea onkin, että tapaamisia järjestetään "säännöllisesti" kun näin isoa jengiä ei saa varmaan yhdellä kertaa kokoon millään. Pääsee sit ainakin silloin tällöin jos järjestetään tapaamisia vähän useemmin. Kesäkuisten kanssa kun nähtiin niin Facebookiin perustettiin jo ryhmä ja semmosta vois sit miettiä täälläkin et sit kun porukka löytänyt tänne niin oisko siellä helpompi jutella ja sopia tapaamisia.
Mä en oo tainnut itseäni täällä esitellä yhtään, mutta siis minä olen 28, ihan pian jo tosin 29 vee esikoistaan odotteleva tuleva äippä Helsingistä. Laskettu aika on 3. Mä myös kovin mielellään näkisin muita samassa tilanteessa olevia kun omassa kaveripiirissä ei oo juurikaan nyt lapsellisia. Jouduin nyt I
 
Ohop. Lähti ajoissa tuo kommentti, mutta olin vaan mainitsemassa, että jouduin ite jo nyt sairaslomalle ennen äippäloman alkamista jo ja nyt jo tuntuu siltä, että tarvisin ohjelmaa ja en kestä vaan olla myöskään kotona. Ja varmasti sitten kun on pikkuinenkin siinä niin kaipaa aikuiskontakteja. Tällaista tarinointia
 
Jep, kyllä mun puolesta ja mielestä on! Mä oon ainakin tulossa! Kaikki kynnelle kykenevät mukaan vaan! :)
 
Eli kaikki jotka suinkin pääsee niin treffit lauantaina klo:15 Johto-cafeessa! Tunnistetaanko toisemme siellä. :)
 
Juu tulossa ollaan! Kivaa :) Itse mietin myös tuota tunnistamishommaa, pitäisikö sopia treffit esim. Keilahallin eteen tms. kolmeksi ja siitä siirtyä porukalla kaffelle? Ettei jokainen mene istuskelemaan eripuolelle kaffeteriaa keskenään :D?
 
Minäkin mitä luultavammin tulossa mukaan tapaamiseen! Ellei hyvä sää vie voittoa :wink Itsekin mietin tuota, että kuinka tunnistetaan meidän ryhmä, sillä ei viitsisi jokaista raskaana olevan näköistä naista mennä siellä kahvilassa häiriköimään :hilarious: Luultavasti kun paikalle sattuu heitäkin jotka eivät ole tulossa tämän ryhmän tapaamiseen :grin Joten kannatan Nenin ehdotusta!
 
Treffit keilahalliin edessä kuulostaa järkevältä. Ja mahat vaan kaikilla esiin, niin tunnistetaan toisemme. :wink Kivaa! Huomiseen!
 
Hipsheijaa! Heinäkuinen pikku kakkosen odottaja ilmoittautuu mukaan! Huomenna en välttämättä ehdi mukaan, mut jatkossa toivottavasti!
Vielä 27v. ja esikoinen mallia 8/13 (joskin la oli heinäkuussa), ja Espoossa asustellaan :)
 
Valitettavasti minä en liitykään joukkoon tänään :sad001 En ole kärsinyt tähän mennessä juurikaan mistään kivuista mutta jostain syystä eilen illalla alavatsaan koski aina liikkuessa. Päätin siis ottaa tänään aivan rauhassa ja fiilistellä tuleeko kipuilu takaisin vai oliko vain jotain ohimenevää. Harmittaa etten pääse mukaan tapaamiseen mutta parempi kuunnella omaa kroppaa :) Toivotan teille kaikille muille kivaa tapaamista ja toivottavasti tänne päin kuuluu jos olette päättäneet jotakin seuraavasta tapaamisesta / facebookryhmän perustamisesta! :)
 
Takaisin
Top