Pääkaupunkiseudun kesävauvat (LA kesä-elokuu 2015)

Kiitos kun perustit ketjun! Kiva tavata muita kesävauvoja odottavia! :)
 
Heippa kaikille! :)

Minä myös tänne Ilmoittaudun :)
Esikoistani odotelen, LA 6.7, maanantaina RV 23+0. Olisi kiva tutustua ja nähdä muita odottajia, vaihtaa ajatuksia ja tunteita. Olen "yksin odottava", joten ei ole tässä sitä puolisoakaan kenen kanssa jakaa tätä odotusta, onneksi tämän foorumin kuitenkin löysin, täältä saanut paljon tukea ja iloa lukiessa muiden odottavien tekstejä, ja saadessaan purkaa omia tunteitaan.
 
Minäpä pomppaan myös mukaan! Laskettu aika on tasan kuukautta myöhemmin kuin Nannaniiinalla, eli 6.8. Höpinöitä ja tapaamisia odotellen! :)
 
Mäkin voisin ilmoittautua tänne, kun meitä PK-seutulaisia ei tuolla heinäkuisissa ole niin paljoa. Eikä itseasiassa fb:n vauvaryhmissäkään kovin montaa...ehkäisy on vissiin kovassa huudossa täällä päin, haha :D
Täällä siis 26v. esikoisen odottaja Espoosta, la 5.7 :) Perheeseen kuuluu kihlattu/avomies ja kaksi koiraa :Heartred Olisi kiva saada tavata muita samoihin aikoihin odottajia täältä päin, ja vaikka kahvitella ja vaihtaa kuulumisia jo ennen vauvaa. Vertaistuki on ihan paikallaan :happy:
 
Hei kiitos kun teit tän ketjun tännekin! Oli kyllä tosi kiva treffata ja kiva kun täällä on näin monta muutakin joita kiinnostaisi nähdä! Uutta tapaamista vaan sitten sopimaan!
 
Moikka kaikille, minä ilmoittaudun myös mukaan. :) Kiva, että perustit tällaisen ketjun!
Olen 28-vuotias ja odotan esikoistani, jonka laskettu aika on 15.8. Asustelen mieheni kanssa Espoossa.

Vertaistuen saaminen on mullekin tärkeää, ja olisi kiva treffata muita odottajia. :)
 
Moikka kaikille! Kiiva, että tällainen ryhmä on pistetty pystyyn, ilmoittautuisin myös mukaan:happy:

Asustellaan miehen kanssa Helsingissä ja odotetaan esikoista, la olisi 2.8 eli rv 19+1 tällä hetkellä meneillään.

Olisi tosi kiva tosiaan nähdä porukalla, vaihdella fiiliksiä ja tutustua muihin odottajiin :)
 
Tässähän on jo aika hyvä kasa meitä tulevia (ja jo olevia) mammoja kasassa et mitä jos otettais kalenterit kaikki esiin ja ruvettaisiin jo miettimään päivää! Ison jengin kokoamisessa kun on aina omat haasteensa. Ja näin pikaseltaan näyttäisi meitä olevan Espoosta ja Helsingistä. Viimeksi nähtiin Sellossa Espoossa ja sekin oli ihan kätevä lokaatio mutta myös joku paikka keskustassa varmasti vois olla myös suht helppo tulla.
 
Mulle ei ainakaan käy tuo ehdotettu päivä, mutta mielelläni tulisin mukaan tapaamiseen. Sopisiko Pääsiäisen jälkeen 11. tai 12.4? Jos monille muille käy tuo maaliskuun päivä niin voimmehan sopia myös toisen tapaamisen huhtikuulle. :)
 
Mulle käy noista päivistä kaikki. :) Mieluummin treffaisin ehkä kuitenkin pääsiäisen jälkeen, niin on paremmin aikaa.

Paikaksi sekä Sello että keskusta sopivat.
 
Mulle passaisi parhaiten noista päivistä la 11.4 ja keskusta olisi bueno, mutta Sellokin onnistuu :)
 
Hep, minä myös änkeän tänne. Olen 36v. ensiodottaja Espoosta, miehellä on kolme lasta ennestään mutta mulle tämä kaikki on uutta ja ihanaa. Olin tänään rakenneultrassa ja kaikki masussa hyvin. Olisi hyvä löytää joku vaikka suht läheltä jonka kanssa tavata. Mulla on paljon ystäviä jotka ovat lapsellisia, mutta lasten saannista on aikaa 3-7 vuotta ja lapsia on jo 2-3 heillä. :)
Ensiodottajan kokemuksejakoa myös kaipailisin.
Mulle käy mainiosti Sello ja kaikki päivät jotka päätätte :)
Käytän aktiivisesti Facebookia, eikö sinne saisi tehtyä myös ryhmää jossa voi jakaa ajatuksia?
 
Hei, ilmoittaudun mukaan. Ikää on 30-vuotta ja ensimmäistä odotellaan. Asun Helsingissä mieheni kanssa. Laskettu aika on 16.7. Lapsellisia kavereita ei täällä pääkaupunkiseudulla ole, joten mielelläni tutustuisin teihin foorumilaisiin. :)
 
Sovitaanko siis 11.4., se taitaa useimmille ainakin sopia. Voidaan varmasti järjestää pian muitakin treffejä, jos kaikki eivät tuolloin pääse.
 
Jes, hieno homma! Sitten vielä paikka ja aika :) Itelle käy mikä vaan aika, mutta mieluiten puolenpäivän jälkeen, niin ei tarvitse ihan aamusta sykkiä.viikonloppuna :D Ja paikkaan olikin jo toive ylempänä, mutta meen valtavirran mukana :)
 
Takaisin
Top