Pääkaupunkiseudun äipät

Me ollaan myös mukana. Maanantaina meillä on vauvamuskari, ja lauantaina vauvauinti mutta muut päivät sopii hyvin.
 
Heimoi! Mun puhelin lähti huoltoon niin en käyny foorumilla kun mulla on se apps. Muthei, saaks liittyy seuraan? Ja mikäs se treffipaikka noin niinkuin tarkalleen ottaen on?
 
Hei pk-seudun mammat!

Jos ette keksi tekemistä vauvan kanssa päivisin, tulkaa kokeilemaan muskaria tai ihan vain leikkimään Kilon lastentalon avoimeen päiväkotiin, Espooseen. Kaikki ryhmätoiminta on ilmaista, eikä niihin tarvitse erikseen ilmoittautua, sen kun tulee vaan paikalle.

Kiloon pääsee helposti junalla (n.15 min Helsingin keskustasta, junat S, E, U ja L) ja asemalta on n.10 min kävelymatka päiväkodille. Paikka on aivan ihana ja siellä on hyvät tilat vaipanvaihtoon, imetykseen ja vauvan syöttämiseen muutenkin.

Me käydään siellä maanantaisin vauvamuskarissa (alle 8kk) joka alkaa klo 14. Äitejä tulee pääasiassa Leppävaaran ja Kilon alueelta mutta välistä myös Helsingistä ja Vantaalta kun ryhmä on kiva ja ohjaajat on tosi mukavia.

Keskiviikkoisin klo 14 on pallojumpparata joka on tarkoitettu vauvoille jotka harkkaa liikkeelle lähtöä tai konttailevat. Ollaan sielläkin käyty neidin kanssa ja typy on vaan pönötellyt masullaan erilaisilla matoilla, patjoilla ja peitoilla, tunnustellut eri materiaaleja ja maistellut palloja (ne pestään aina ryhmän jälkeen joten ihan turvallisesti saa vauvat kokeilla miltä mikäkin maistuu).

Torstaisin on muskari isommille taaperoille (yli 8kk) jotka jo osaa kävellä ja haluaa vauhdikasta musiikkia.

Perjantaisin on laulutuokio kaikille.

Kunhan ilmat lämpenee heille tulee myös vesileikkipäivä vauvoille, kun avoimen paiväkodin tiloissa on myös pieni kahluuallas jossa vauvat saa leikkiä vanhempien kanssa.

Muutoinkin avoimeen päiväkotiin saa tulla ihan vaan leikkimään ja tapaamaan muita vanhempia ja lapsia.

Itte saan tuosta hirmuisesti energiaa huonosti nukuttujen öiden jälkeen. Neiti haluaa masutella muiden vauvojen kanssa eikä lainkaan kaipaa äidin seuraa (kerran nostin typyn syliini kun aattelin hänen olevan jo ihan väsynyt, niin neiti sanoi kovan vastalauseen, hänellä oli vielä leikit kesken), lisäksi muilta äideiltä saa tosi paljon vertaistukea arjen pyörittämiseen.

Jos haluatte tulla kokeilemaan, alla on linkki avoimen päiväkodin sivuille ja voidaan halukkaiden kanssa myös treffata asemalla ja kävellä muskariin yhdessä.

http://www.espoo.fi/fi-FI/Paivahoit...n_lastentalon_avoin_paivakoti/Kuukausiohjelma
 
Onko ketään pääkaupunkiseudun äippiä menossa Lapsimessuille ensi viikonloppuna? Me ollaan röpelön kanssa menossa perjantaina aamupäivällä, jos on muitakin niin olisi kiva vaikka kimppatreffata. :)
 
Mä oon siskoni ja hänen lasten kanssa menossa perjantaina klo13 messuille. Tulkaa Autumn ja röpelö moikkaa jos näette mua!
 
Vai pitäiskö mun tulla vähän aiemmin treffaa teidät :D
 
Takaisin
Top