Pääkaupunki seudun odottajia LA 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja alinah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me ei uskalleta vielä ihan maanantaina tulla kun poitsu on sillon vasta reilun viikon. Seuraavalla kerralla sitten! :)

Moi, onko täällä vielä sellaisia henkilöitä, jotka eivät ole synnyttäneet? Oletteko vielä tapaamassa? Jengiä Helsingin keskusta-alueelta? :)

Ihan muutama vasta synnyttänyt. Että tonne tapaamiseen reippaasti vaan mukaan! :) ei siis oo kaikki todellakaan vielä jakautunut. :)

Lukitaan nyt tuo maanantai kello 13 ja kattellaan sit sen jälkeen että missä vaiheessa on innostusta tavata uudestaan :) Paikkana varmaan se johto cafe? Ja omppu kannattaa tulla vaikkei ehkä olisikaan muita joilla la samoihin aikoihin, ite kun kävin ekoja kertoja marraskuussa niin olin ainoa jolla oli vasta toukokuussa ja oli kyllä kiva kattella masuja ja jutella ihmisten kanssa jotka ovat jo pidemmällä :)

Mulle käy ma klo 13 ja Johto Cafe on hyvä. Ja voidaan järjestää tapaaminen myös viikonloppuna 27-28.2, jos on tulijoita

Heh, itte ehdotin tota klo 13 ja nyt meille onkin tulossa astianpesukoneen asentaja maanantaina klo 9-13 välillä ja mun pitää olla täällä avaamassa sille ovea. Kävisikö teille kuitenkin tuo alkuperäinen ehdotus klo 14? Tai sitten mä saatankin myöhästyä, eiköhän sitä juttua silti riitä :)

Voidaan me sopia se klo 13 myös ja mä tuun kunhan kerkeän! Kiva, jos mahdollisimman moni pääsisi. :)

Takaisin