Pääkaupunki seudun odottajia LA 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja alinah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä olisin tulossa kun kerkeän, riippuen siitä, mihin aikaan astianpesukoneen asentajat tulee. Mihin muut mammat on kadonneet? :)

Sovitaan klo 13, kun se oli parempi kahdelle. Ja mukaan voi tosiaan tulla myöhemminkin, jos ei ihan tähän ehdi

Me tullaan pojan kanssa. <3 meillä on sitten mustat brion vaunut.. Huomenna nähdään!. :)

Huomasin vasta nyt! Kiva ois tulla, ja arkipäivätapaamiset on mustakin hyvä idea kun arkena oon tosiaan suurimman osan yksin vauvan kaa. Tänään just tohon 13-14 aikaan mun isä tulee käymään, mut olin astellut sen jälkeen lähteä jokatapauksessa käymään Kampissa, voisin samalla kattoo ootteko vielä paikalla. Menis kyllä ainakin klo 15, onkohan kukaan silloin paikalla?

Usein meillä on kyllä mennyt monta tuntia! :) Mekin keritään nyt ihan hyvin yhdeksi.

Voi kun tekisi mieli tulla kattomaan tulokkaita mut pitäiskin lähtee jo 13.15 ja tulis aika pal kiertoo matkaan niin liityn seuraan sit ens kerralla <3

Me ei olla kyllä välttämättä ihan klo 13. Varmaan vähän myöhässä, mutta ei se varmaan haittaa. ;) vähän väsy painaa kun poika nukahti yöllä 02.00 pintaan ja seuraavaks heräs 03.45 ja nukahti 07.15 ja mä oon ihan töööt. :D

Jaaha, onkohan ketään enään sielä kunhan tästä pääsis lähtemään, poika just heräs tissille.. No eise mitään jos sielä ei oo ketään enään ku päästään keskustaan..

Mulla vähän sama juttu alinah, vieraat lähti mutta täällä on itkuinen tissitakiainen. Katotaan jos päästäis tästä lähtemään. Kahvilassa ei olla vielä käyty pienen kanssa, vähän jännittää miten sujuu!

Meki ollaan käyty vaa nopeesti ruokakaupassa pojan kanssa autolla. Ekaa kertaa vaunuilla liikenteessä.. :) jännää kyllä! Missä sitte pääsee imettää kun nälkä iskee.. :D

Oli kiva nähdä, ja myös saada vinkkaus siihen Bebesin lastenhoitohuoneeseen! Ja hyvin löytyi imetyspaikkakin.

Siitä tulikin mieleeni, onko kellään täällä suositella muita hyviä lastenhoitopaikkoja keskustassa? Entä lapsi/vaunuystävällisiä kahviloita? :)

Hei kaikki, olen ollut vähän aikaa kadoksissa hyvin rankan loppu raskauden vuoksi, mutta eilen aamulla saimme terveen pikku prinsessan syliin ja nyt voi vain sanoa että tätä onnen ja rakkauden määrää ei voi kuvailla mitenkään❤️❤️❤️. Toivottavasti näemme taas pian

Takaisin