Pääkaupunki seudun odottajia LA 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja alinah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äh, mullekkaa ei sovi tuo 24.10 ni joudun passaa. Toivottavasti nyt marraskuullekki ois yks miitti ni sillo voisin päästä mukaa! :)

Niin olikos jotkut tulossa? :) mulle käy ihan mihin aikaan vaan, oon messissä! Voidaan sit taas järjestää uusi tapaaminen, silleen että ne jotka ei nyt pääse niin pääsevät sinne seuraavaan. :) <3

Ja mulle käy hyvin se sama paikka, missä näitte viimeksi. Helppo tulla! :)

Moikka kaikille! Olen uusi tällä foorumilla, ja kovasti kaipailisin "vertaisseuraa" teistä odottavista mammoista. Itsellä raskausviikkoja takana 16 + 3, ja ensimmäistä kertaa näiden asioiden äärellä :-) Asustelen Kalasatamassa. Ymmärsinkö oikein, että olisitte järjestämässä treffejä tulevana lauantaina 24.10. klo 14 Johto caféssa? Jos näin, liittyisin kernaasti mukaan porukkaan!

Joo ollaan tapaamassa ketkä nyt sitten pääseekin niin Kampissa johto Caféssa, kaikki kynnelle kykenevät mukaan vaan! :) <3

Mä en pääsekkään :sad001 meille tuli menoo nii on aika kiire päivä töitten jälkeen:arghh: seuraavaan ehottomasti mukaan!!!!!' :) koetetaan järkätä se mahollisemman nopsaa? :)

Mä en pääsekkään :sad001 meille tuli menoo nii on aika kiire päivä töitten jälkeen:arghh: seuraavaan ehottomasti mukaan!!!!!' :) koetetaan järkätä se mahollisemman nopsaa? :)

Takaisin