Äh, mä joudunkin jättämään huomenna miitin väliin. Mulla on ainut vapaa vkl ennen lomaa ni vietetää tää nyt perheen kesken. Mutta seuraavan kyllä tuun mukaan! :)
Mä voisin myös tulla tänään! Mihin aikaan se nyt olikaan ja missä? Muoks. Löytyi selailemalla taaksepäin, Johto Cafe ja klo 13? Onko se siellä ihan Kampin yläkerrassa?
Ja minä oon vääntämässä Kampin mäkkärissä juustopullia. Kyllä pikkusen sapettaa! Toivottavasti saadaan aikaiseksi pian uusi tapaaminen minne pääsen varmasti! :)
Mulla löytyy jo mahaakin. :) Kuka nyt ikinä sattuukaan paikalle ensin voisi sopivan istumapaikan löytäessään kirjoitella tänne mihin muut voi suunnistaa. En tiedä itse vielä mitä laitan päälle mutta pitänee antaa tuntomerkkejä sitten kun voi :)
Joo toi vois olla hyvä että ekana paikalle löytävä infoo missä päin istuu nii on sitte helppo löytää sinne:) mulla on luultavasti sellanen vaaleenpunertava sulkapaita päällä:)
Mä taas saatan olla hieman myöhässä kun aikataulut ei oikein pitäneet tänä päivänä. Mut etsin teidät sitten! Laittakaa joku infoa missä päin istuskelette.