Pääkaupunki seudun odottajia LA 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja alinah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äh, mä joudunkin jättämään huomenna miitin väliin. Mulla on ainut vapaa vkl ennen lomaa ni vietetää tää nyt perheen kesken. Mutta seuraavan kyllä tuun mukaan! :)

Mulla on selkä täl hetkel niin kipee etten pysty lähtee mihkään, mutta seuraavassa miitissä ehdottomasti mukana!

Mä luulin että sunnuntaina vasta, mutta eipä mulla huomiselle mitään erikoisia suunnitelmia oo:grin että mä voisin ainakin tulla :)

Mä voisin myös tulla tänään! Mihin aikaan se nyt olikaan ja missä? Muoks. Löytyi selailemalla taaksepäin, Johto Cafe ja klo 13? Onko se siellä ihan Kampin yläkerrassa?

Muokattu viimeksi:
Ja minä oon vääntämässä Kampin mäkkärissä juustopullia. Kyllä pikkusen sapettaa! Toivottavasti saadaan aikaiseksi pian uusi tapaaminen minne pääsen varmasti! :)

Mä just mietin että miten tunnistetaan toisemme.:) Mulla ei ainakaa oo ees mahaa vielä, nii ei ees siitä voi tunnistaa :grin

Mulla löytyy jo mahaakin. :) Kuka nyt ikinä sattuukaan paikalle ensin voisi sopivan istumapaikan löytäessään kirjoitella tänne mihin muut voi suunnistaa. En tiedä itse vielä mitä laitan päälle mutta pitänee antaa tuntomerkkejä sitten kun voi :)

Mulla on kyllä myös jo vauvamasuksi tunnistettava maha. Ainakin liila kukallinen reppu on mukana :)

Joo toi vois olla hyvä että ekana paikalle löytävä infoo missä päin istuu nii on sitte helppo löytää sinne:) mulla on luultavasti sellanen vaaleenpunertava sulkapaita päällä:)

Mul loppuu kännykästä akku eli en voi tsekkaa et missä te ootte, mutta ollaan jo matkalla eli ollaa aika hyvis ajoin paikalla

Mä taas saatan olla hieman myöhässä kun aikataulut ei oikein pitäneet tänä päivänä. Mut etsin teidät sitten! Laittakaa joku infoa missä päin istuskelette.

Mä joudun kanssa skippaamaan kun mies oli sopinut että appivanhemmat tulee kyläilemään, tulen sitten seuraavaan tapaamiseen :)

Takaisin