Pääkaupunki seudun odottajia LA 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja alinah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harmi :( Mutta ehdottomasti järjestetään pian! Me tammikuiset kun aletaan kohta jo posahtelemaan... :D

Tottakai seuraava tapaaminen sit järkätään kans nopeesti ja vielä niinkin että sinne pääsee meistä suurin osa.. :D

Täällä ilmoittautuu myös yksi vuoden 2016 odottaja! Vallilassa asustellaan. Raskaus vasta alussa, LA 23.5. mutta olisi heti kiva päästä tutustumaan muihin odottajiin, näin opiskelijana kun tuttavapiiri koostuu enimmäkseen ryyppyfrendeistä.

Mä pääsen ainakin tuonne tapaamiseen huomenna, ja koitan varmaan raahata miehen mukaan jos tämä suinkin on okei?

Hei, taidan päästä huomenna sittenkin :) Kunhan saan aamulla vähän tehtyä noita opiskeluhommia eteenpäin, niin kerkeän varmaankin Kamppiin kahdeksi!

Mää odotan jo niin huomista. :) kun tänään yksi kaveri jälleen kerran feidasi (aina kun pitänyt nähdä niin tullutkin muita menoja tms) niin ajattelin sille sanoo et ei tarvi varmaan nähdä ikinä. Niin lohduttaa kuiteskin se että huomenna nään muita mammoja :) <3

Tuhinamurmeli, sitten varmaan mukana on myös ne samaiset vaunut niin löydetään taas kaikki toisemme? :D

Samat vaunut on joo. :) Jos esikoinen olis jaksanut valvoo ni oltas tultu eri vaunuil mut tuol se vetää partsil sikeitä. :)

Hämmennänki pakkaa. Meil on musta-punaset Briot ku esikoinen heräs siihen ettei saa henkeä ni nyt se nukahti noihin mis on selkänoja vähän korolla.

Mää lähden tästä käppäilee just juna-asemalle. :)

Mä lähden kanssa kohta Kamppiin päin täältä kirjastolta. Mut tunnistaa taas liilasta kukkarepusta :)

Mulla on musta nahkatakki joka on auki, valkoinen paita "ison" mahan kanssa.. Niin ja leopardikuvioinen kaulahuivi.. :D

Täällä on sitten tosi täyttä. Istuttiin kuitenkin pöytään - kytätään jos jossain vapautuisi isompi tila. :) Nyt siis tässä Cybershopin edessä.

Jos joku on vielä tulossa, istutaan nyt täällä perimmäisessä nurkassa. Punamustat rattaat on hyvin esillä, niistä tunnistaa! :)

Takaisin