Pääkaupunki seudun odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

nukka

Vauhtiin päässyt keskustelija
Moikka!

Ketkäs olikaan täältäpäin?
Osa on jo facebookissa mutta täällä vielä monta. Moni meistä varmasti törmää tietämättäkin laitoksella.

Itse olen menossa kätilöopistolle ja asustelen tammistossa. LA 24.1

Jos halukkuutta,voitaisiin tavata jossain vaiheessa..jossakin...

Mä oon Vantaalta ja Kätilöopistolle menossa, LA 17.1. kuten oonkin jo facebookissa kertonutkin [:)] Olisi kiva tavata pk-seudun muita odottajia, vaikka jotkut yhteistreffit jonnekin?

Hyvä kun satuin vilkasemaan "teidän tammikuisten puolelle". [:)] Kirjottelen ite siis helmikuisten puolella, vaikka la onkin 25.1. Vantaalla asustelen ja Naistenklinikalle menossa synnyttämään. Kiva ois tutustua lähialueen mammoihin. [:)]

moikka..
eipä oo pitkään aikaan tullu käytyä näillä sivuilla..
mut paljonhan on näköjään tullu uusia odottajia.. :)
ite asustelen kans Vantaalla ja Naistenklinikalle menossa sitten kun sen aika on..
mut tosiaan LA on 19.1.. sitä odotellessa.. [:)]

tintsu89: Missä päin Vantaata sä asut? Meillä on lasketutajat melko peräkkäin, mulla siis 17.1. Itse asustelen Koivukylässä.

Lähialueelta näköjään muitakin :) Itse asun Vantaalla Matarissa (pieni puistikkoalue Rekolan ja Korson välissä), laskettu aika 15.1. ja Jorviin menossa.

Moi kaikille!

Itse kanssa Helsingissä asustelen ja LA 15.1. Odotan siis kaksosia, joten ovat veikkailleet että mitä todennäköisemmin syntyvät jo joulukuussa. Oletteko pk-seudun lastentarvike liikkeitä penkoneet? Tammiston Lastentarvikkeessa on vaunujen poistuvat värit nyt - 20% ainakin Emmaljungan kohdalla. Itse kävin jo sieltä vaunut tänään ostamassa :)

Argg...on vai [8|] asun tässä tammistossa..pitänee vissiin hilppaista sinne [:)] ollaan nimittäin katottu emmaljungan vaunuja just. Oliko paljon jäljellä? mihin hintaan yhdistelmät lähti?

En yhtään osaa sanoa kuinka paljon yhden lapsen vaunut maksaa ja kuinka paljon niitä oli jäljellä. Kannattaa käydä katsomassa! :) Meillä ovh oli kaksosten vaunuille 679 ratasosa+ kopat 2 x149 e ja jalkapeite 59. Koko paketista sai -20%. Eli halvalla lähti...

Moi!

Eilen kävin itse katsomassa..tänään mentiin isännän kanssa ja tehtiin kaupat [:)]

Valittiin emmaljungan nitro city ja siihen city-koppa. Pitkään mietin sitä emmaljungan classic edgeä koska ollut semmoiset aikaisemmin mutta päädyttiin kumminkin noihin nitroihin koska oli niinkuin niin kevyet ja NE kääntyvät pyörät!! Maksettiin käsiraha nyt ja säilyttävät niitä vaikka synnytykseen asti jos tilan puutetta ja maksetaan loput sitten hakiessa. Ratas oli 432e ja koppa 220e nämä siis poistuvia värejä!

Olisko se ollu sen -20% siitä ainakin puhui, muistaakseni ratas oli uudella kuosilla 560e tai 590e. Mutta kyllä ne tuli sen 200-300e halvemmalla kuin uudet! Se edge duo oli kanssa houkuttelevan halpa, kun koko paketti olisi ollu 639e/680e riippuen rungosta kun uudet oli 898e tai jopa 949e

Värejä ei ollu kovin paljon enään jäljellä...siksi tehtiin kaupat tosta nitrosta kun niitä oli vähemmän, on kaksi vikkoa mietintä aikaa jos halutaan vaihtaa siihen edgeen!

Olipa kiva kun löytyi tällanen ryhmä. Itse olen Vantaan Asolasta ja LA 9.1. Kakkonen on tulossa ja jaloissa pyörii 1v2kk tyttö.
Kätilöopistoon olen menossa synnyttämään.

Hei kaikki tammimasut!

Meikä pomppas tuolta helmikuisista moikkaamaan!! [:D][:D][:D] Ajattelin täällä itsekin huudella helsinkiläisten/pääkaupunkiseudulla asustajien perään (ja tietenkin kaikille muillekin jos sattuisitte olemaan täällä päin) jonkinlaisten kokoontumisajojen merkeissä??!! Ja huomasin muiden olevan jo liikkeellä. [:D]
Itsellä LA 7.2. ja aika suht samoissa aikatauluissahan tässä liikuskellaan. Tapaamisista kiinnostuneet, "ilmoittautukaa", niin järkätään jotain kivaa. Laitoin saman ilmoittelun tuonne maaliskuisiin ja tietty helmikuun puolelle. Olis hauskaa tavata teitä!!

Maiza 16+0

Danotte: Me ilmeisesti asutaan melko lähekkäin, itse asustelen nimittäin Koivukylässä [:)]
Maiza: Ilmoittaudun innokkaaksi tapaamiseen! Oletteko yhtään jo suunnittelleet missä ja milloin voisi tavata porukalla?

Mä kävin keskiviikkona kiertelemässä lastentarvike liikkeitä ja yhdistelmävaunuthan sieltä sitten tarttui mukaan heti toisesta liikkeestä. Ostin ne Variston Lastentarvike liikkeestä, ne on Emmaljungan Duo edge yhdistelmät, joissa on vaunukoppa ja ratasistuin erikseen. Poistuvilla väreillä oli tuo kyseinen -20% tarjous, ja sehän täytyi toki hyödyntää! [;)] Yhdistelmien hinnaksi jäi 750 €. Tosin tuohon hintaan kuuluu myös lämpöpussi, hoitolaukku ja rattaisiin jalkapeite, säästi yli 200 € kun nyt osti ja tuli ihan mieleisen värisetkin, ilman noita lisävarusteita ois nyt ollut 605 €. Saikin käydä noita lisävarusteita hakemassa Espoossa ja toisessa Vantaan liikkeessä Tammistossa. Siellä ne nyt mun olkkarissa sitten seisoo vauvaa odottamassa [:D] Takuu on 3 vuotta lasketusta ajasta eteenpäin ja noi voi palauttaa täysihintaisena, mikäli lapsi ei jostain syystä synny. Oon kuullut että Emmaljungat ois paras vaihtoehto talvivauvalle kun ovat lämpimät ja niissä on isot ja leveät renkaat, jotka ei juutu hankeen. Siitä syystä halusin juuri tuon merkkiset vaunut. Noi vaunut mahtuivat myös meidän pienempään hissiin, isompaan mahtuisi sitten vaunujen lisäksi mä ja koirakin [:D] Tyytyväinen olen hankintaan! Aika huonosti oli enää värejä Varistossa jäljellä, Espoossa ja Tammistossa en viitisinyt niitä katsella, ettei olisi vaan löytynyt kivempaa väriä ja alkanut kaduttaa [:D]

Olisi kiva jos tapaaminen järjestyisi [:)].

Tammivauva2011: Jep, asutaan aika lähellä, pari kilometriä korkeintaan [:)]

Jep,alkaahan meitä löytymään [:)] ehdotelkaa vain aikaa ja paikkaa? Vois tehdä yhteis tapaamisen myös helmikuisten kanssa nii n olisi vielä enemmän [:D]

Mä tosin teen kahta työtä ja olen iltaisin toisinaan töissä,mutta jos päätettäisiin ensin viikko niin voisin sitten laittaa minulle sopivat illat?! vk 37 olen lomalla.

Olisiko jumbossa hyvä tavata? Tai mä nyt pääsen vaikka itikseen hyvin..ehdotelkaan.

nukka:
Minusta sen ajan vois suunnitella pikkusen kauemmaks, koska meitä vuorotyöläisiä on varmasti monia. Ens viikon vuorot tuskin kaikilla käy yhteen, enkä ainakaan minä niitä enää oikein pysty muuttelemaan... Jos laittais sen ajan tarpeeks kauas, niin sit mahdollisimman moni pääsis mukaan. [:)]

Takaisin