Pääkaupunki seudun odottajat

Juu,ihan miten vaan!

Mulla on työvuorolistat viikolle 40 asti.
Mä voin laittaa tähän mitkä illat mulle esim sopii niin katellaan.

VKO 36:
to 9.9 ilta
la 11.9 koko päivä
su 12.9 koko päivä

VKO 37: Lomalla...

VKO 38:
ti 21.9 ilta
to 23.9 ilta
pe 24.9 ilta

VKO 39:
ti 28.9 ilta
ke 29.9 ilta
pe 1.10 ilta
su 3.10 koko päivä

VKO 40:
ma 4.10 ilta
pe 8.10 ilta
la 9.10 koko päivä
su 10.10 koko päivä

Arkena käy kyseiset illat/alkuillat miten muut sitten pääsee.
Tossa pohjaa mihin voisi suunnitella [:)]
 
Mulla on päivätyö, ma-pe, viikonloput vapaat, eli mennään teidän vuorolaisten mukaan [:)]

Jumbo käy hyvin.
 
nukan ehdottamista päivistä mulle sopii tällä hetkellä kaikki muut paitsi 24.9., 9.10 ja 10.10. Itse teen koulun ohella keikkatöitä, olisi hyvä tietää ajankohta ajoissa, jottei siihen ota sitten töitä. Jumbossa tapaaminen sopisi hyvin [:)]
 
En ookkaan aikoihin kirjotellut, mutta oisin mielelläni tulossa mukaan tapaamiseen. Asuin paikkakin on nyt varmistunut Vantaaksi, koivukylässä tällä hetkellä. :) Hyvä itä!
 
Moikka!

Ehdottaisin tapaamis päiväksi ti 28.9 klo 18. Tavata voisi jumbossa ja olisiko stockmanin kahvila hyvä?

Jos muutamalle tämä kävisi niin voitaisi lyödä lukkoon ja laitan oman ilmoituksen uudella otsikolla!?

Ilmotelkaahan niin edistytään...
 
Mulle ainakin sopisi tuo ti 28.9 klo 18 [:)] Molemmat tapaamispaikat käy, Jumbo tosin olisi mua lähempänä. Mikäli Jumbossa tavataan niin missä siellä?
 
Juu siis...tarkoitin fazerin kahvilaa jumbossa [:D] mikä on siellä stockmanin vieressä.
 
Itsekin meinasin sitä Fazerin kahvilaa ehdottaa. Se sopii oikein hyvin. Sieltä sais kyllä ruokaakin, mutta ilmeisesti ajatuksena mennä "kahville"?
 
Heips!

Tuolla joulukuisissa kirjoitten, LA 29.12. Kasvatan tätä Itä-Vantaan edustusta. Tikkurilan ja Hiekkaharjun rajalla asutaan ja esikoista odotellaan. Kiva olisi tutustua tämän seudun muihin mammoihin. Mä opiskelen päivisin. Iltaisin yleensä sopii.
 
meemi: Tervetuloa mukaan! Sopisiko sulle tapaaminen Jumbossa ti 28.9 klo 18? Kiva kun meitä Itä-Vantaalaisia on tänne kertynyt useita  [:)]
 
Mulle kävis myös tuo 28.pvä klo 18, just sattuu olemaan ykkösvp. [:)]
 
Ainiin, ja Jokiniemestä, Tiksin kautta oon autolla varmaan sit tulossa, jos Jumbossa tavataan, eli kyytiinki mahtuis jos joku tarttee kyytiä. [:)]
 
Juu, 28.9 klo 18 passaa oikein hyvin ja Jumbo on hyvä tapaamispaikka. Fazerin kahvilaa olitte vissiin tuumailleet? Olis ehkä hyvä hahmottaa sit lähemmin, että paljonko on tulossa.
 
moikka..

tuo 28 päivä kuulostaa ihan hyvältä.. vaik tosin pääsen vasta 17.30 töistä.. mut tulen sitte vaikka matti myöhäsenä sinne..
niinku tosiaan itteä kans kiinnostas tutustuu muihin vantaalaisiin mammoihin.. :)
 
Hei vaan!

Maiza Helmikuisista tulee mukaan 28.9 klo 18 Jumbon Fasulle!! [:D]
 
No niin, onkin kivasti ilmoittautuneita eli laitan vielä uuden otsikon tästä tapaamisesta ja sinne voi sitten vaikka ilmoittautua mukaan niin nähtäis kuinka montaa masua odottaa paikalle! [:D]
 
Takaisin
Top