Danotte: Me ilmeisesti asutaan melko lähekkäin, itse asustelen nimittäin Koivukylässä [:)]
Maiza: Ilmoittaudun innokkaaksi tapaamiseen! Oletteko yhtään jo suunnittelleet missä ja milloin voisi tavata porukalla?
Mä kävin keskiviikkona kiertelemässä lastentarvike liikkeitä ja yhdistelmävaunuthan sieltä sitten tarttui mukaan heti toisesta liikkeestä. Ostin ne Variston Lastentarvike liikkeestä, ne on Emmaljungan Duo edge yhdistelmät, joissa on vaunukoppa ja ratasistuin erikseen. Poistuvilla väreillä oli tuo kyseinen -20% tarjous, ja sehän täytyi toki hyödyntää! [;)] Yhdistelmien hinnaksi jäi 750 €. Tosin tuohon hintaan kuuluu myös lämpöpussi, hoitolaukku ja rattaisiin jalkapeite, säästi yli 200 € kun nyt osti ja tuli ihan mieleisen värisetkin, ilman noita lisävarusteita ois nyt ollut 605 €. Saikin käydä noita lisävarusteita hakemassa Espoossa ja toisessa Vantaan liikkeessä Tammistossa. Siellä ne nyt mun olkkarissa sitten seisoo vauvaa odottamassa [:D] Takuu on 3 vuotta lasketusta ajasta eteenpäin ja noi voi palauttaa täysihintaisena, mikäli lapsi ei jostain syystä synny. Oon kuullut että Emmaljungat ois paras vaihtoehto talvivauvalle kun ovat lämpimät ja niissä on isot ja leveät renkaat, jotka ei juutu hankeen. Siitä syystä halusin juuri tuon merkkiset vaunut. Noi vaunut mahtuivat myös meidän pienempään hissiin, isompaan mahtuisi sitten vaunujen lisäksi mä ja koirakin [:D] Tyytyväinen olen hankintaan! Aika huonosti oli enää värejä Varistossa jäljellä, Espoossa ja Tammistossa en viitisinyt niitä katsella, ettei olisi vaan löytynyt kivempaa väriä ja alkanut kaduttaa [:D]