Oulun/pohjoisen mammat :)

Luulen, että voi olla aika haastavaa löytää kaikille sopivaa aikaa, varsinkin jos meitä on kovin monta tulossa, joten ihan varmaan sama, että pidetäänkö huhti- vai toukokuussa, kunhan vaan löydetään sopiva aika. :) Itse ainakin olen välillä melko aikatauluvammainen ilta- ja viikonlopputöideni takia.

Niinpä :) pitäiskö tänne alkaa lyömään vaan päivämääriä, mikä kellekin sopii, vai? Toisaalta ois kivempi jossain yksityisellä alustalla, että ei ois kaikkien silmillä? Himputti, kun en siellä naamakirjassakaan oo. Saako tota yksityiskeskustelua käytyä ryhmän kans?

Joo ois kyllä ihan kiva joku vähän "suojasampi" paikka, mutta mikä se vois sitten olla? :D jonku kotonako? No mäpä heittelen alkuun parit pvm mikä mulle kävis niin vaikkas 17.4 tai 22.4, myös 28.4 sopii mulle :)

No niin jos aletaan tohon 17.4 suunnittelemaan ja jos ei kaikki pääse niin seuraavaan sitten? :) Vai mitenkä?

Minä saan vasta alkuviikosta tuon maanantain 28.4. työvuorot, mutta luulenpa, että olen silloin iltavuorossa. :sad001

Kyllä mulle käy, että sovitte tapaamisen tuolloin, jolloin minä en pääse. Aika vaikeaahan se on sellainen päivä järjkätä, että monelle kävisi :) Tuun sitten messiin, seuraavalla kerralla, jos sellainen tulee :)

Mulla on tosiaan häät tän kuun viimeisenä viikonloppuna, niin on niin paljon kaikkea just tän kuun kaks viimeistä viikkoa, että monikaan päivä niistä ei käy. Tosin nyt oon sairaslomalla (tuntuu, että ollu jo ikuisuuden) ja tuntuu välillä niin tylsältä tää oleilu... Ja lääkäri vähä veikkas, että tuskin tää mun tilanne tästä helpottuu, kun viikkoja tulee lisää, niin joudun varmaan olemaan sairaslomalla äitiyslomaan saakka :sad001

Voi Isabella tsemppiä häiden järkkäilyyn, kyllähän me ehditään tavata niiden jälkeenkin :)

Kokeilen laittaa vielä "ryhmäviestin" kaikille, en tiedä onnistuuko vai miten mutta kokeillaan :D

Noo entäs sitten toukokuun alkupuolella, oltaisko sinne saatu helpommin sovittua mahd. monelle sopivaa ajankohtaa, kun siihen on vielä aikaa?

Mulla ei muuta menoa tällä hetkellä ainakaan tiedos, kuin että 7-14.5 ei käy, mutta muuten kalenteri tyhjillään. Mutta voittehan te kattoa kuinka paljon tulis osallistujia tollo 17.4 ja sen perusteella sit päätätte pidättekö sen päivän. Ja jos sitten lähempänä toukokuuta sovitaan toukokuun kahvittelu, kun teille selviää työvuorot? :)

Joo, mullakaan ei ole kyllä vielä työvuoroja toukokuun alkuun asti. No, katsotaanko, että kuinka monelle sopisi se 17. huhtikuuta? Onko sulla, Hempuli, käsitystä, että kuinka monta meitä olisi mahdollisesti?

Niimpä, tehdään niin. Ja mua ei tosiaan haittaa vaikkei pääsis ku parikaan, siitähän sitä helpompi on alkaa jutustelee :) 5 olis niinkö viestejä laitellu mun kans :)

No oisko se aamupäivällä vai iltapäivällä vai illalla silloin torstaina 17. huhtikuuta? Mulla sattuukin olemaan silloin vapaapäivä eikä tällä hetkellä ole vielä mitään ohjelmaa tiedossa, joten mulle passaa ihan mihin aikaan vaan. :)

Oisko joskus alkuillasta? Vaikka klo 17 tai jotain?

Oli tullut näköjään yksi yksityisviestikin että sopii se 17.4 :) elikkä nyt ainaki olis 3 osallistumassa! Mukaan sopii vielä ja paikkaehdotuksia laitetaanko yv:llä?

Takaisin