Oulun/pohjoisen mammat :)

Se ei ole vissiin sunnuntaina ollenkaan auki, joten täytynee keksiä uusi paikka. :)

Ja eikös sitä iPana-lomaketta voi käydä täydentämässä ja/tai päivittämässä vaikka joka päivä? :) Minä kävin sen heti täyttämässä, mutta pitää käydä vielä täydentämässä niitä synnytystoiveita, kunhan tiedän, että mitä toivoisin. Muuta kuin helppoa ja kivutonta synnytystä. :)

Ai niinkö se oliki. No sit pitää kyl käydä jo vähän täyttelee joku päivä :) ku mulle vaa Terkka sano et ei kannattais vielä täyttää. Vissiin että osaa paremmin vastata että miten raskaus sujunu tai jotain semmosta se höpisi :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Eikai sitä voi enää täydentää kun sen kerran on tehny :o Ainaki mulla luki siinä ku tallensin että voi myöhemmin käyä kattoon niitä tietoja muttei voi enää muokata :( Täytin sen siis viimeviikolla :)
Mulle passaa tosiaan reffien ajaksi mikä vaan, ja viiimeksi en mukana ollu joten edellistä miittipaikkaa en ees tiiä. :)

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Jep hat, niin mieki sen siis ymmärsin :o ja varmaan parempi et laittaa yv:llä sit sen tapaamispaikan niin ei sitten kato tuu ulkopuolisia ku eihän sitä tiiä mitä stalkkaajia täältä netistä löytyy :P

• Tykkään
Reaktiot: hat
Me muutetaan täältä tän kuun lopussa, ni oon vähän kahden vaiheilla tuunko vai enkö:oops: Kun ei varmaan tulla tänne enää takas muuttamaan, kun pois lähetään, mutta toisaalta olis kuitenkin kiva nähä samas tilanteessa olevia :)

No ei hitto, ei sitä muuten pystykään muokkaamaan, kun sen on kerran tehnyt! :smiley-angry017 Eipä mulla siitä kyllä mitään muuta puuttunutkaan kuin ne toivomukset, niin kirjoitan ne vaikka lapulle ja käsken miehen huolehtia, että mun toivomukset tulee sitten synnärillä ilmi.

Moneksi sinä, Hempuli, ehtisit? Ja Isabella, tule ihmeessä mukaan! :)

Hei, oiskos se sitten mikä se kellonaika sunnuntaina? Mulla on vapaapäivä, niin mulle sopii ihan mihin aikaan vaan.

Mulla on saikkua loppuviikko, niin pääsen kyllä mihin aikaan vaan sittenkin, jos vaan vointi sallii!!! Mut jos ei niin jätän sit välistä... :/ mut aika ja paikka ehdotuksia niinku äkkiä!!! Tulee kohta kkiirus :D

Ootteko yt:llä jo sopinu paikan? Oisko joku kahvila? Olitteko viimeks jossain ihan keskustan paikassa vai sivummalla?

Minä väänsin koko eilisen illan itkua ku en päässykkään sinne treffeille! Jospa seuraavalla kerralla ei tulis mitään ylläreitä..

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin