Oulun/pohjoisen mammat :)

Kukkuu, onko enää muita halukkaita esikko-odottajia osalistumaan miittiin vai mennäänkö meidän kolmen mamman voimin??? :)

Eli tasan viikon päästä olis :) jännityksellä odotan :D

Oisko kiinnostuneita mammoja toukokuun kahvitteluihin? :) Tosin tuntuu kyllä, että hirmu kiire koko ajan, että en kyllä tiedä, passaako mulle itselle mikään ajankohta, mutta ainahan sitä voi yrittää. :)

No mie ainaki oon innokas taas :) just mietin itekki että toukokuussa on hyvinkin aikaa vielä nähä, sit lähen kiertelee suomea kesäkuussa nii ei varmaan enää ennen synnytystä muuta mahdollisuutta oo välttämättä :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Minulla on myös tarkoitus kesäkuussa jonkin verran reissata ja ehkä vielä heinäkuun alussa, mutta sen jälkeen en varmaan uskalla lähteä kovin kauas OYS:tä, joten varmaan aika tiiviisti Oulussa nakotan. :D

Onko muuten kellään Oulun mammalla suositella jotain hyvää lastentarvikeliikettä tai kirppistä tai ihan mitä vaan? Oon ihan hukassa täällä välillä ku ei oikei tiedä mistään mitään :D

Täällä yksi innokas kahvitteluihin :) kylläkin 7.5 lähdetään pois maisemista viikoks. Parhain ajankohta olis mulle 21.5-26.5. Lisäksi jotain päiviä myös milloin kävisi, mutta näyttää yllättävän kiireiseltä kalenteri, vaikka sairaslomalla oon :oops: Yritän saada tentittyä ennen kesää kursseja alta ja asuntokin pitää löytää :)

Minä oon käyny hempuli järkikirppiksellä, ainakin noin kuukaus sitten kun kävin oli paljon vauvanvaate pöytiä :) se on Kärkkäisen vieressä.. Paljekirppiksellä oon ja käyny, mutta se tuntuu liian isolta, eikä mukaankaan oo tarttunu muistaakseni vauvalle mitään, tosin äitiysvaatteita viimeks sieltä löysin. Mutta Oulussa on tietääkseni oikein lapsikirppiksiäkin? Onko kellään tietoa, mikä ois hyvä? :)

Minäki tahon! :)
Oulussa ainaki järjestetään (esim. MLL) lastentarvikekirppareita aina välillä, mutta en oo kuullu että ois mitään pysyvää pelkille lapsiin liittyville asioille pyhitettyä kirpparia :o Mää kävin viikonloppuna Ouluhallissa ku siellä oli suurkirpputori, aivan järkyttävää se ihmisten määrä siellä eikä hetkeen tee mieli lähtä kirpparille vaikken oikesstaan mitään ostanukkaan :D

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Joo siis mun tieto perustuu vaan Googleen, että Oulussa olis myös lastentarvikekirppis, mutta nehän nyt voi olla vanhentunutta tietoa, en oo asiaan enempään perehtynyt:) saishan sitä Oulun kokoisessa paikassa lastenkirppis olla, kun täällähän niitä muksuna paljon tehdään ;) ite oon ja hat samanlainen, että ei tuu vähänaikaa aina käytyä, kun on käyny. Se on aika raskasta hommaa, tai ei viimeisen päälle mun juttu. Mutta fikuahan se olis useamminkin käydä, kun hyviäkin vaatteita löytyy ja pienellä hinnalla :)

Onnistuko teillä muuten se eka tapaaminen, minne en ite päässy mukaan? :) Kuinka monta henkeä teitä oli kasas?

Hempuli, minä oon tykännyt Baby Stylestä. Lastentarvikkeesta ostettiin autokaukalo ja yhdistelmävaunut, mutta Baby Stylestä tykkään shoppailla kaikkea pienempää vauvatavaraa. Oon tosi huono ostamaan kirppikseltä mitään, joten niistä en osaa sanoa mitään.

Isabella, meitä oli viimeksi kolme mammaa. Oli kyllä tosi kiva nähdä muita "samassa jamassa" olevia. :)

Oisko seuraavaa kahvittelua voinut ajatella sunnuntaina 25. toukokuuta, sopisiko se muille innokkaille? Tai entä perjantaina 23. toukokuuta iltapäivällä?

Okei, kiitos vinkistä KTJ :) täytyypä heti huomenna lähteä käymään!

Mulla pitää kattoa työvuorot kunhan saan ne että pääsisikö messiin :)

Ihan unohtunut vastata tohon aikatauluun:) mulle sopii molemmat päivät pe 23.5 ja sunnuntai 25.5 :)

Susenille passasi pe 23.5. vasta klo 17 jälkeen, joten olisiko tuo sunnuntai 25. toukokuuta sitten parempi? Passaako, Hempuli, sinulle se sunnuntai? Entä Hat?

Pe 23.5 ei käy, oon iltavuorossa. Mut su 25.5 sopii kyllä, mutta oon aamuvuorossa, joten en ennen klo 16 pääse millään. Mihin aikaan ootte ajatellu? :)

Ei olla varmaan ajateltu vielä mitään aikaa, mutta oisko se sitten su 25.5. joskus klo 16 jälkeen? :)

Joo mulle käy kyllä, mielellään 17-18, niin ehtis käyttää koiran ja käydä suihkussa ja laittautua ihmismäiseksi :)

Mulle kelepaa neljän jälkeen, mutta voi olla että joudun ottaan esikoisen mukaan ellei mun vanhemmat voi hoitaa sitä treffien ajan.

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Heipskukkuu!!!

Mikäs se nyt on se kellonaika tuolle miitille ja paikka? Oisko sama paikka ku viimeksi? Vai? :) Mulle tuli fb:n kautta kans viestiä yheltä tältä foorumilta että haluais kans osallistua :)

Ja sitten toinen juttu , oottekos oulun mammat täytelly jo sen iPana-esitietolomakkeen? Minen osaa päättää joko sen täyttäis vaiko koska :DDD

Takaisin