Otatteko vauvan mukaan vessaan?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Otatteko vauvan mukaan käydessänne vessassa?

Itse otan jos vauva on hereillä eikä mies ole katsomassa vauvan perään. Sen verran kovat eroahdistuksetkin päällä enkä pidä ajatuksesta että vauva itkee yksin perään ollessani vessassa. Liikkuvaisena kaverina saattaa ehtiä sillä välin kolhiakin itseä tai löytää jotain vaarallista. Esikoisen kanssa kahdestaan saatan jättää jos ovat molemmat hyvällä tuulella.
 
Olen aina ottanut. Esikoisen kohdalla pelkäsin lapsen lopettavan hengityksen enkä saanut rauhaa jos lapsi ei ollut näköpiirissäni, ja toisen lapsen kohdalla pelkäsin esikoisen keksivän jotain hölmöä vauvan pään menoksi, mustasukkainen kun oli. Yleensä keksikin.
 
Kyllä hyvin usein tulee otettua (eli änkeää väkisin mukaan :joyful:). Ihanaa olis jos sais rauhassa ja yksin käytyä, mutta siinä käy niin että jos vauva jää oven ulkopuolelle odottamaan, niin ovea avatessa ei ymmärrä siirtyä ja sitten jää sormet oven väliin. Tai huutaa/itkee oven takana, joten oon todennu paremmaks ottaa mukaan. Jos isommat lapset sattuu olemaan paikalla, silloin he välillä katsoo pikkuveljen perään että saa rauhassa käytyä :)
 
Otin aina ja otan edelleen! Yksin tai isomman kanssa ei voi jättää hetkeksikään kahdestaan.
 
Takaisin
Top