Meillä ollaan kyllä aika vapautuneesti samaan aikaan vessassa. Ykkösellä käydessä en kyllä lainkaan mieti koko asiaa, onko mies siellä vai ei Kakkosella mieluimmin omassa rauhassa, mutta jos nyt olisi jotakin akuuttia asiaa sinne kylppäriin, niin sen kun tulee sitten
Laitoin esikoisen aina pinnasänkyyn, jos menin vessaan, koska meillä on myös lemmikkejä. Taaperona toimi vielä 1,5v ikäisenä kun laittoi mukaan sänkyyn kirjoja. (Sen takia meillä on paljon rikkinäisiä kirjoja ). Vessarauha toimi siihen asti näin, mutta sitten lapsi oppii pesemään käsiä...
Nyt meillä istutaan pöntöllä ja lapsi pesee käsiä vieressä. Ei ole mitään maratonkakkoja miehelläkään enää, vaikka vastusteli pitempään lapsen päästämistä vessaan hänen ollessa kakalla. (Vaati yhden rikkinäisen näppäimistön, että mies tajusi, ettei lasta voi jättää piirrettyjen varaan vartin vessareissun ajaksi. Tai siis yhden näppäimistön ja mun hirveän skitsokohtauksen )
Kyllä otan aiemmin on ollut sitterissä/kaukalossa mukana, nyt osaa istua ja liikkua, niin oon välillä ottanu, kun meinaa tulla huuto, jos lähden kakkarauhan annan miehelle, mulla tulee uloste avannepussiin, niin on aivan sama onko mies tai poika vessassa samaan aikaan vai ei ja pissallakaan käymisessä ei väliä.