Otatteko äitiyspakkauksen

Rahana otetaan. Säästössä on vaatetta ja muuta ja myös 2014 pakkauksen makuupussi.
 
Koska meille tulee ensimmäisenä yhteinen lapsi niin kyllä minä sen haluan. Rahana jos ottaisi niin ei saisi kaikkea tuota ostettua sillä edes, ja kyllä se hypistely yms tulee olemaan ihanaa. Kaikki asiat ovat uusia mulle, joten mies haluaa kanssa että hänen kokemus ensimmäisestä auttaa mutta ei estä missään asiassa :)
 
Me ei kyllä sitä pakkausta taideta ottaa kun on kaikki esikoiselta tallessa. Rahana sitten ja sillä voi ostaa jos jotain uutta sattuu tarvitsemaan.
 
Jee unohdin että saan äitiyspakkauksen! Tässähän alkaa pikkuhiljaa innostua tästä vauva-asiasta vaikka toki vielä tuntuu ettei voi tietää onko tää nyt todellista! Mä todellakin otan sen ☺️ Täytyy viel kattoo kumman vuoden jos kerkee vertailla
 
Otetaan rahana. Kaikki tilpehööri löytyy jo valmiina, niin ostetaan sillä rahalla sitten jotain tarpeellista pienelle :) jos vaikka sattuisi olemaan poika, niin pääsisi ostelemaan poikien vaatteita kahden prinsessan jälkeen :grin
 
Me taijetaan ottaa rahana. Toinen lapsi tulosa nii kerran jo pakkaus saatu ja vaikka se olikin ihana avata ja hypistellä nii aika vähäksi jäi se mitä loppupeleisä käyttöön otettiin.
 
Taidetaan rahana ottaa. Makuupussit ym. tarpeelliset on vielä esikoiselta tallessa eikä noi 2019 pakkauksen vaatteet kauheesti miellyttäny mun silmää :grin Ostetaa sillä rahalla sitte jotain tarpeellista.
 
Rahana otetaan. Kaks pakkausta ollaan otettu ja niistä makuupussit tallella. Edellisestä ei tainnut tulla mitään muita vaatteita kuin villahaalari käyttöön, joten hukkaan meni :facepalm:
 
Jos kaikki nyt menee hyvin niin kyllä me otetaan pakkaus. Siinä on kuitenkin niin paljon vaatetta ja muuta tavaraa mitä tuskin saa sillä toisella vaihtoehdolla, 170 eurolla. Meille tää on esikoinen, joten valinta on helppo
 
Otetaan pakkaus, koska oon "meille ei tuu enää ikinä yhtään vauvaa" -väsymyskiukuissani hävittänyt kaiken vauvatavaran. Okei, toisen lapsen makuupussi on tallella!
 
Rahana ajattelin tällä kertaa ottaa. Meillä on kaikki tavarat annettu aikanaan sisarusten lapsille ja niitä varmasti ollaan tuomassa tänne takaisin heti, kun vaan kerron raskaudesta. Kestovaippoja ajattelin ostaa äitiysavustuksella ja jotain muuta pientä, jos on tarvetta
 
Me otetaan äitiyspakkaus. Sitä on niin ihana fiilistellä. :happy:
 
Kyllä aikeissa on ottaa se, sen verran hyödyllistä kamaa näyttää sisältävän ja muutenkin ihana päästä fiilistelemään kun sen saa:)
Muuten ei kyllä olla vielä mietitty mitään hankintoja!
 
Onko kukaan bongannut tietoa, tuleeko pois jäävien harsojen tilalle jotain vai onko pakkaus vaan ilman niitä?
 
Otetaan pakkaus, ensimmäinen kyseessä eikä entuudestaan mitään vauvatarviketta tai nyssäkkää löydy, eikä niitä ihan vielä hankita myöskään. En oo vielä edes käynyt kurkkimassa minkä näköinen se on, täytyy ottaa pian suunnaksi tästä keskustelusta intoutuneena!
 
Jee unohdin että saan äitiyspakkauksen! Tässähän alkaa pikkuhiljaa innostua tästä vauva-asiasta vaikka toki vielä tuntuu ettei voi tietää onko tää nyt todellista! Mä todellakin otan sen ☺️ Täytyy viel kattoo kumman vuoden jos kerkee vertailla
2020 pakkaus vaihtuu luultavasti joskus huhtikuussa vasta. Tai yleensä se menee sinne koska lapsia syntyy joka vuosi vähemmän. Voi tietty olla että nyt tulee enemmän ja vaihtuu jo jouluna mut niin ei oo käynyt vuosiin.
 
Esikoisen syntyessä otettiin äitiyspakkaus. Seuraavat kolme äitiyspakkausta jäi väliin, mutta nyt voisi sen ottaa. Kuosit on muuttunut kyllä edukseen!
 
Otetaan pakkaus, kun esikoista odotetaan. Pakkauksessa on kuitenkin kaikkea hyödyllistä, jota ei sillä 170e saisi. Kuosit on mielestäni kivat ja sopii kummalle vain.
 
Takaisin
Top