Otatteko äitiyspakkauksen

Nereid

Piirimestaruustason postaaja
Huhtiäidit 2020
Tää nyt on tosi ajoissa mut mietin sitä itse. Tän vuotinen mielytti ainakin mun silmää. Oon kaikille mun lapsille säästänyt heidän äp makuupussit. Mulla on myös oman syntymävuoden makuupussi tallessa.
 
Meillä tosiaan odotetaan esikoista ja vaikka onkin aikaista niin haluttaisiin enemmin pakkaus kun siitä varmasti on iso hyöty meille jonka lisäksi se on tosi kivan näköinen:) Onko se niin että alkuvuonna 2020 syntyvät saa sen 2019 pakkauksen vai jo täysin uuden?
 
Meillä tosiaan odotetaan esikoista ja vaikka onkin aikaista niin haluttaisiin enemmin pakkaus kun siitä varmasti on iso hyöty meille jonka lisäksi se on tosi kivan näköinen:) Onko se niin että alkuvuonna 2020 syntyvät saa sen 2019 pakkauksen vai jo täysin uuden?

Riippuu syntyvien lapsien määrästä. Joskus paketti vaihtuu vasta alkukesästä. Mut mehän saadaan tilata paketit joskus 25 viikon paikkeilla eli on hyvät mahdollisuudet saada tää paketti.
 
Kyllä pääsääntöisesti huhtikuiset saa aina edellisvuoden paketin, sehän tilataan jo monta kuukautta ennen laskettua! Esikon pakettia ihailtiin ainakin jo 3kk etukäteen. Esikko on heinäkuinen (tai siis la oli heinäkuussa :joyful:) ja saatiin nippa nappa -17 pakkaus.

Me varmaan otetaan, jos poika. Tytöstä otetaan varmaan rahana, koska tyttövaatetta ja muuta kampetta on vähintäänkin tarpeeksi tallella! En juurikaan ole myynyt eteenpäin :shy:
 
Me otetaan kyllä ehdottomasti äitiyspakkaus. Siellä on niin paljon kaikkea tarpeellista ja jotenkin tuntuu ihanalta saada semmoinen vauvaa varten. Ja ne makuupussit on tosiaan niin ihania.
 
Kyllä otan ehdottomasti :) sitä on ihana hypistellä ja päästä vauva fiilikseen oikein kunnolla :happy:
Oon säilyttäny jokaisesta lapsesta sen laatikon ja makuupussit sekä muuta vauva ajan tärkeitä juttuja... Ja siihen kerään ajanmyötä muutaki mukavaa minkä voin sitte antaa ku ovat isompia.
 
Mä ihastuin tohon tän hetkiseen pakkaukseen, joten eiköhän me oteta vaikka kaikki esikoisen tavarat on tallessa. Sitäpaitsi opin et aina on hyvä olla joistain jutuista kaksi kappaletta jos joutuukin pistään pesuun, välillä olis ollu kiva omistaa ylimääräinen äp:n villapuku, viltti tai vanupuku...
 
Meilläkin on esikoiselta niin paljon kaikkea tallessa, joten ei oteta pakkausta :)
 
Ootteko olleet tyytyväisiä vaatteitten laatuun? Tuleeko siinä vielä kestovaippoja mukana?
 
Meillä oli parin bodyn kanssa ongelmia kun lähti neppejä irti. Kyseessä siis vuoden 2017 pakkaus. Muuten olin ihan tyytyväinen ja oli ihan hyvät värit tytölle.
 
Ei tule enää kestovaippaa mukaan. Nyt on mm. viltti makuupussin lisäksi! Kelan sivuilla kovasti jo selaillut..:shy: Kovin on poikainen pakkaus mun makuun, tykkäsin kovasti esikoisen -17 pakkauksen kirkkaista ja molemmille sopivista väreistä. Meidän paketissa kaikki oli priimaa :happy: Huhtikuisen kanssa tulee luultavasti toppapukukin käyttöön, kun talvi koittaa alle 1-vuotiaana. Esikoisen haalari jäi lähes käyttämättä...
 
Meilläkin on entuudestaan vuoden 2017 pakkaus ja siinä kaikki oli hyvälaatuista. Nyt on vähän pohdinnassa, otetaanko pakkausta vai ei. Tavallaan houkuttaisi, mutta kaikkea on jo niin paljon entuudestaan...
 
Meilläkin on entuudestaan vuoden 2017 pakkaus ja siinä kaikki oli hyvälaatuista. Nyt on vähän pohdinnassa, otetaanko pakkausta vai ei. Tavallaan houkuttaisi, mutta kaikkea on jo niin paljon entuudestaan...

Meillä sama homma. Pitää mietiskellä! Kiva idea tuo mitä muutamat kirjoittaneet, että kaikille lapsille voisi säästää oman äp-laatikon ja esim. makuupussin muiden vuosien varrelta kertyvien juttujen lisäksi.
 
Myö ainakin otetaan. Ensimmäinen tulossa ja tykkäsin tän vuoden kuoseista. Erityisesti makuupussi on ihana! :Heartred
 
Takaisin
Top