On ihan totta tuo mitä sanoit, SoHeRa, itse olen myös punniskellut niin, että jos tauti iskisi pahana ja joutuisi sairaalahoitoon, niin varmaan riskit sikiötä kohtaan on silloin paljon suuremmat kuin rokotuksen tuomat. Lähinnä pohdin ehkä tällä hetkellä uskaltaisiko luottaa siihen että taudilta välttyisi, mikä on kyllä hieman epätodennäköistä, koska mieheni kanssa molemmat olemme opetusalalla, itse teen nyt lopputyötä kotona mutta mies on päivittäin koulussa.
Ahdistaa rokotteen ottaminen jo siinäkin mielessä, että ensimmäisen ja toistaiseksi viimeisen kerran kun otin influenssarokotteen, olin kolme kuukautta putkeen kipeänä sen jälkeen...
Kaikesta huolimatta, olen itsekin nyt kääntymässä rokotteen ottamisen kannalle. Kumpikin vaihtoehto pelottaa, ja kummassakin voi olla riskinsä mutta tällä hetkellä vakava sairastuminen pelottaa enemmän, meidän molempien puolesta.
Ahdistaa rokotteen ottaminen jo siinäkin mielessä, että ensimmäisen ja toistaiseksi viimeisen kerran kun otin influenssarokotteen, olin kolme kuukautta putkeen kipeänä sen jälkeen...
Kaikesta huolimatta, olen itsekin nyt kääntymässä rokotteen ottamisen kannalle. Kumpikin vaihtoehto pelottaa, ja kummassakin voi olla riskinsä mutta tällä hetkellä vakava sairastuminen pelottaa enemmän, meidän molempien puolesta.