Ok kuulostaa kaikinpuolin käytännölliseltä. En osaa kyllä itse tuommoista tehdä mutta voisin ostaa.![]()
Harvinaisen hyvä idea.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok kuulostaa kaikinpuolin käytännölliseltä. En osaa kyllä itse tuommoista tehdä mutta voisin ostaa.![]()
Meillä joudutaan todella paljon käyttämään otsalamppuja ja niissähän pattereita kuluu. Ihan ehdoton juttu onkin ollu ladattavat paristot+laturi! Ei tartte aina olla ostamassa uusia pattereita, kun osti muutamat ladattavat ja toiset saa sitten olla laturissa kun toiset on käytössä. Meillä ei vielä itsellä itkuhälytintä ole, joten en osaa sanoa minkälaiseen systeemiin sitten lopulta päädytään. Mutta tosiaan tuo paristojen laturi on ihan huippukeksintö. Meillä on kaksikin laturia, toiseen käy sekä AA että AAA paristot.Ton Philipsinkin saa periateessa johdon päähän ja ilman, toimii siis myös pattereilla, mutta netistä kokemuksia luettuani käsitin että pattereiden kulutus voikin olla sitten melko vinhaa ja siksi latausmahdollisuus olisi ollut kiva juttu...Mutta päädyttiin sitten kuitenkin tuohon Philipsiin. Mä en tiedä oliko tuo meidän Padwico joku maanantaikappale, mutta ääni oli inhottavan särisevä, jopa niin särisevä että mietin tunnistaako vauva edes mun tai miehen ääntä jos jutellaan takaisin.
Ja sitten taas jos maksaa pelkästä (huonosta) yksisuuntaisesta ääniyhteydestä ilman käyttökelpoisia lisäominaisuuksia, niin huomattavasti halvemmallakin löytyy.
onnistuuko kyljellään imettäminen, niin että vauva on patjalla sun vieressä, siinä ei ainakaan pitäis painaa haavaa. Tsemppiä haavan kanssa elämiseen :/