Ostokset ja hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja titem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitti vinkistä Vius! Piti käydä itelläki heti kurkkaan babystylen sivut. Lähtihän se tilaukseen muutama imetyspaita :joyful:

Onks kukaan muuten saanut/tilannut sen Liberon kassin? Mä en oo saanut sitä lippulappua millä sen saa hakea kaupasta...

Mä sain sen kupongin Liberon kassiin muistaakseni toissaviikolla, ja kävin sillon noutamassa. Olikohan 34. viikko sillon meneillään.

Täytin liberokassin hakemuksen marraskuun alussa ja viikossa tuli lappu kotiin.
Hain myös lastentarvikkeesta babyboxin.
Muita ilmaisia ei kai jaetakaan?

Täällä kans haettu nuo molemmat! Ja tänään tuli ostettua kans jumppapallo ja kaurapussi eli supistuksia odotellessa! Taidan vielä käydä siellä babystylen sivuilla!

Ei varmaan sen kummempia ilmaispakkauksia oo kun nuo kaks. Vaippanäytteitä saa myös Muumilta ja Natylta.

Mie koitin just prismasta ettiä mut ei meillä ollut.. Siksi siis hain sen sieltä life:stä.. Saunaosastolla oli ainakin tossa kauppakeskus myllyn prismassa vain niitä venhätyyny-tossuja.. Mut No onneks ainakin löytyi edes joku :)

Kävin tänään ostelee loput vauvatarvikkeet: vaipat, vanulaput,sinkkivoide, harsoja, semmonen söpö mobile lindexistä, jumpsuit, ja semmoset purkit vanulapuille ja topsupuikoille :) ja netistä oon tilannu vaunuverhon, pitäs tulla lähipäivinä. nyt saa vauva hankintojen puolesta syntyä :happy:

Mitä noissa Liberon ilmaisboxeissa on? Onko ihan kannattavaa nähdä vaiva ja tilata vai onko jotain puoliturhaa krääsää?

Taidan siis jättää tilaamatta ja nappaan jostain mukaan jos osuu tielle :joyful:.

Mites muuten hoitolaukku, onko niissä paljonkin eroja? Katselin Tori.fi:stä ja siellä ois käytettynä myynnissä ainakin Emmaljungaa, Teutoniaa ja Bugaboota. Mutta onko näissäkin nyt sitten joku kommervenkki että pitää olla samaa merkkiä kuin rattaat että aa kiinnitettyä työntöaisaan? Vai käykö kaikki kaikkiin malleihin?

Takaisin