Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No kun laskee karkeasti, että jos esim. illalla haluat pestä ja keittää pullot ja vauva syö noin 3 tunnin välein, sillä oletuksella että olis pullovauva, niin 8 pulloa riittää vuorokaudeksi... :)En välttämättä halua pestä jokaisen kerran jälkeen tuttipulloja vaan kerralla enemmän. Yksi ei siis mielestäni riitä. :)

5-10min on hyvä aika. :) en sijoittaisi pullon sterilisaattoriin kun mun mielestä keittäminen ajaa saman asian.Kiitos Caarina vinkistä. Taidankin jättää sit muut pumppuun sopivat pullot pois nyt alkuun ja ostaa pari erilaista kokeiluun / korvikkeille. Riittääkö puhdistukseen joku 10 min keittäminen, kuten kuukupissa?
Meilläkään ei ollut kolmeen vuoteen mikroa, mutta ostettiin tässä vastoittain kun ajateltiin et saa nopeesti lämmitettyä ruokaa yms. vauvan ollessa pieni :)Pitäis varmaan ostaa mikro... :) En voi sietää ko. masinaa mutta tuntuu, että vauvan myötä vois jo olla ihan pätevä laite.
Mä oon vielä peruslenkkareissa jossa nauhat niin löysällä et saa sujautettua jalkaan :)
Löysin talvitakin (jotain kokoa 600xXL mut ei se haittaa koska se mahtuu) joten nyt on lämmintä! Vielä emmin sen kätkyhälyn kanssa, se on varmaan ihan turha mut mitä jos lapsi kuolee kätkykuoleman niin vähänkö sitten soimaan itteäni ettei viittiny reilua satasta tuhlata.